Вие решавате: Музикални айтеми

Здравейте пинговци!

От екипа на Club Penguin искат да чуят вашето мнение относно някои музикални елементи, свързани с музиката, които ще дойдат по-късно тази година. Долу на снимката има айтем за момичета, който ще бъде достъпен за всички. Вашата задача е да изберете цвета, който според вас отива най-много на косата.

fWG0s7vIo

Ако вече ще си избрали цвят, можете да го напишете на английски в блога на Club Penguin ето тук. На мен ми харесва най-много зелената, а на вас? И също така какви музикални айтеми искате да видите занапред?

– Spyro662 –

Posted on 14.01.2015, in You Decide. Bookmark the permalink. 20 Коментари.

  1. Според мен червеното е най-хубаво.

  2. TREZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    Зелено!

  3. Mimi Kasova

    И според мен червено!

  4. Ивайло

    Зелено! P2, забелязвал ли си, че иглуто ти е празно?
    P2: Забравих да си го променя след изтичането на мембърството ми. Ще си го декорирам тези дни. :]]

  5. Ивайло

    На една моя приятелка й харесва лилавият цвят.

  6. И на мен ми харесва лилавия.

  7. Дано лилавият да спечели!

  8. TREZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    Р2, ти кое харесваш? На мен ми харесва зеленото.
    P2: На мен айтемът като цяло не ми допада, затова няма да гласувам.

  9. Gorila4322

    Син!

  10. Лилаво и червено. 🙂

  11. Здравейте! Какво означават „музикални айтеми“ и кога ще бъдат достъпни тези коси? Благодаря ви! 🙂
    Spyro: Музикални айтеми означава музикални предмети в играта, например инструменти и косите ще бъдат достъпни най-вероятно на следващото парти през февруари, което ще е Hollywood Musical Party. 🙂

  12. Червено!

  13. Синьото стои най-хубаво! 😀

  14. TREZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    Spyro, ти коя харесваш най-много?
    Spyrо: Написал съм в публикацията – зелената. 😀

  15. Charley 90079

    На мен ми харесва синия, защото е хубав цвят, а и е любимият ми.

Оставете ни въпрос или мнение

