Club Penguin с нова игрална страница

Здравейте пинговци!

Новата година означава и нови промени. От днес страницата, от която играем Club Penguin, е променена! За да я видите влезте в http://play.clubpenguin.com/ Фонът е син, като цяло дизайнът е по-хубав и зарежда бързо, но бутона за малък екран го няма. Club Penguin автоматично ще се разшири максимално на вашия компютър или лаптоп, за да се наслаждавате на дори по-детайлни графики. Харесват ми и пингвинът до създаването на регистрация, както и това, че Tourdude е включен вдясно.

login2015

И все пак имам и няколко забележки. Не ми допада синият цвят, който ограничава играта. Горе се виждат бели линии, а това не е много красиво. Също и снимката при логина вече е JPEG изображение, затова се зарежда по-бързо. Това няма да позволи да се взимат файлове и от него, което за мен си е лоша новина.

newlogin2015

Като цяло това е всичко важно, което имам да ви покажа. Ако още не виждате променения дизайн, тогава изчистете кеша на уеб браузъра си и ще се получи. А на вас харесва ли ви обновяването? Ще се радвам да разбера мнението на всеки един от вас.

– Penguinn2 –

Posted on 15.01.2015, in Без категория. Bookmark the permalink. 17 Коментари.

  1. Аз съм доволен и нямам кой знае какви забележки.

  2. На мен въобще не ми харесва! 😦

  3. Не ми харесва. Значи вече няма да има месечни снимки от играта, които да публикуваш в сайта?
    P2: Ще има, но ще са малко по-малко.

  4. Mimi Kasova

    На мен не ми се разширява екранът на играра и това ме ядосва. Какво да направя?
    P2: Ако е възможно ми покажи колко голям се вижда при теб. Но по принцип няма как да го направиш по-малък или по-голям, тъй като размерът е индивидуален при всеки.

  5. На мен ми харесва като цяло, но едно нещо ме дразни много – тъмносиният цвят, който се появява щом пуснем играта. Някак си CP трябват да променят и неговия дизайн, защото според мен не са много добра комбинация със светлосиния фон. 🙂

  6. Според мен е хубаво.

  7. Според мен тези черти въобще не са готини!

  8. 😦 Не харесвам новата игрална страница. Сега мразя CP. 😦
    P2: Обновяването не е чак толкова сериозно, че да се откажеш от играта. Според мен промяната е приемлива, макар и да не е кой знае колко добра.

    • Нямам друго решение. Или да се откажа (освен ако не го върнат към нормалното), или да кажа на Polo Field, Megg или Ninja. 😦
      P2: Няма вариант, в който старият дизайн да се върне само заради теб. Просто ще се наложи да свикнеш с него. Така правя и аз, макар че не съм много съгласен с промените от вчера.

  9. Ивайло

    На мен изобщо не ми излизат новите промени.
    P2: Изчисти кеша на уеб браузъра си и ще се получи. Кажи ми кой използваш (Google Chrome, Mozilla Firefox…), за да ти обясня как става.

  10. Ивайло

    Използвам Google Chrome.
    P2: Отвори нов раздел и в лентата за адрес напиши това: chrome://settings/clearBrowserData После сложи отметка на “Cached images and files”, което е четвъртото отгоре надолу. С бутона “Clear browser data” ще изтриеш кеша си и след като изчакаш няколко секунди би трябвало вече всичко в Club Penguin да ти е нормално. http://i.imgur.com/Pze6zTl.png

  11. Mirelinda3

    Има 3 нови кода и са за 500 coins! OURSHIP8, APPLEPIE и ORANGE23. 🙂
    P2: Като цяло има доста кодове от новите списания, които не съм добавял, но ти благодаря. Тези ги поставих в страницата ни.

  12. Mimi Kasova

    Бпагодаря на Zornica3. Благодарение на нея си оправих проблема и сега се наслаждавам максимално на играта. БРАВО!

  13. Когато искам да вкарам мембърски код на пингвина си ми пише „In order to proceed, you will need to enalbe cookies and refresh the page. Какво означава и как мога да го поправя?
    P2: Явно наскоро си въвела код на друг пингвин. Изчисти бисквитките на браузъра си или опитай отново след около час.

  14. Как да изчистя бисквитките на браузара си?
    P2: Кажи ми кой уеб браузър използваш, за да ти обясня.

Оставете ни въпрос или мнение

