Нов безплатен код: STARWARS

Здравейте пинговци!

Благодарение на Matiu9393 разбрах, че е добавен изцяло нов безплатен код, който всички можете да използвате, за да си отключите „Kloo Horn“. Ако ви допада този айтем за ръка, който виждате по-долу, тогава въведете: STARWARS

starwars

Под този текст можете да видите и как стои докато пингвинът ви го държи. Поне аз не планирам да го използвам, но ако на вас ви допада, няма нищо лошо да го носите! ^.^

starwars_player

Ако не знаете къде се въвежда кодът, посетете тази публикация. А за още подаръци за всички играчи, можете да влезете в страницата „Безплатни кодове„. Също и в момента има проблем с и затова Kloo Horn се показва като предмет за платени играчи, но не се притеснявайте, защото това ще е оправено скоро. А на вас харесва ли ви айтемът, с който току-що се сдобихте?

– Penguinn2 –

Posted on 20.01.2015, in Без категория. Bookmark the permalink. 10 Коментари.

  1. мартака

    Този айтем нямаше ли го миналата година на партито Star Wars?
    P2: Да, имаше го, но всъщност партито беше през 2013-та.

  2. Mimi Kasova

    Защо като поискам да сложа айтема от кода, който взех, ми показва, че е за мембъри? Става въпрос за меча, който е същият като този от партито Star Wars Takeover.
    P2: По принцип не би трябвало да е така, но при мен също се показва като айтем за платените играчи. Предполагам, че този проблем ще бъде оправен днес или утре.

  3. Аз вече го имам! Взех си го през 2013.

  4. Готино!

  5. Имам го. Това беше айтем, достъпен от миналата година, точно по това парти. 😦

  6. И aз го имaм от оновa пaрти.

  7. Аз също го имам, но все пак ще го взема, за да притежавам два.

  8. Аз също го имам от 2013-та година.

  9. Наистина кодът е добър за партито!

  10. belinda605

    Аз го имам отдавна.

Оставете ни въпрос или мнение

