Малки сръчковци: Победители

Здравейте пинговци!

Всички вие се справихте много добре в последния ни конкурс! Доказахте, че наистина сте едни невероятни сръчковци при създаването на уникални предмети. При определянето на победители все пак не беше важен само външният вид, а и малка доза късмет, положен труд, креативност и най-важното – честното участие. Няма да лъжа, имах наистина големи затруднения, тъй като поне 5 души заслужаваха първата награда, но в крайна сметка мембърството може да е спечелено само от един.

MembershipWinner

Получихме всякакви уникални предмети от пластилин, хартия, найлон, мидички, а дори видяхме и невероятни сладки вкусотии!  Знам, че всеки от вас много се е постарал и оценявам това. За тези, които не печелят днес – не се притеснявайте, защото ще имаме още подобни конкурси скоро, а дори и с повече награди. Без повече увъртане, направо искам да съобщя, че 30 дни мембърство печели yusupov44! Наградата е предоставена от Galop14.

CoinWinner

А holi взима Coin код, който отключва Ladybug Suit и още 4 айтеми по нейн/негов избор. Надявам се да харесвате своите награди. Напишете ни коментар някъде в сайта, за да ни кажете как искате да си ги получите. Благодаря на всички, които взеха участие в състезанието. Показахте ми, че сред вас има много потенциал и се надявам да го използвате.

– Penguinn2 –

Posted on 21.01.2015, in Contests. Bookmark the permalink. 42 Коментари.

  1. Честито на победителите!

  2. Браво, браво на победителя!

  3. Честито на победителите! Yusupov44 заслужава наградата за 1-во място.

  4. Честито на победителите! 🙂 А аз на кое място съм, ако има топ?
    P2: Не, като цяло не съм подреждал всички по места. Беше необходимо да избера само за първо и второ място, затова не съм класирал другите.

  5. Здравейте! Много ви благодаря! Не мога да повярвам, че спечелих 2-ра награда. Много се радвам! Как да получа кода за безплатните айтеми? 🙂 Благодаря и успех на следващия конкурс. 🙂
    P2: Изпратих ти го в предишния ти коментар. Само ти го виждаш, затова можеш да използваш кода си без да се безпокоиш.

  6. Наистина много хора се постараха, но няма как всеки да спечели. 🙂
    P2: Така е, а честно казано поне 6-7 души заслужаваха да спечелят. Има много страхотни творби!

  7. ПЪРВИЯТ участник с колажа от мидички заслужава да СПЕЧЕЛИ! ВТОРИЯТ участник НЕ ЗАСЛУЖАВА наградата и НЕ Е НИЩО ОСОБЕНО! Имаше ПО-ОРИГИНАЛНИ и ТРУДНИ за ИЗПЪЛНЕНИЕ неща!
    P2: както казах, беше наистина трудно да определя победителите, затова имаше и малка доза късмет при избора.

  8. Въпреки че само двама души печелят награди, другите наистина се постараха. Имаше много добри творения, за каквито не съм и се сещал. Браво на всички!
    P2: Определено посетителите ни показаха, че могат да бъдат много добри с идеите и осъществяването им.

  9. Вторият участник не е направил нищо особено, а и тази идея е известна много отдавна! Това са топки от хартия, които после са оцветени! Прави се бързо и лесно. Имаше неща, които са интересни като идеи и са отнели много време при изпълнението им!
    P2: Съгласен съм с това. Според мен тя заслужава наградата. Вярно е, че още хора бяха достойни за второто място, но все пак победителите са само двама.

  10. Здравей, Р2! Много се радвам за победата и за това, че харесахте творбата ми. Наистина много се постарах.
    Наградата можеш да ми я изпратиш, ако е възможно, в моята поща.
    P2: Готово, изпратих ти кода с малко инструкции. :]]

  11. Честито на победителите! 😉

  12. Аз бих избрала проекта с мидите и настолната игра. Те са най-оригинални. Поне тях помня най-скорошни. Все пак всички вложиха много труд и старания, както и аз с моето кюфте. 😀 Признайте, че беше оригинално. 😀
    P2: Да, твоят проект беше един от претендентите за наградите. В края трябваше да взема решение за втората награда – дали да я вземе Deniined или holi. Но да, като цяло идеята на Deniined е също доста интересна. Наистина ми беше изключително трудно.

  13. Но P2, не хареса ли моята творба? 😦
    P2: Харесах я, ти също се справи добре, но от по-голямо значение е собствената идея.

  14. Браво на победителите! И двамата според мен заслужават наградите си. Наистина всички творби бяха най-различни и оргинални! Въпреки че не се класирах, се радвам, че участвах в този интересен конкурс. 🙂

  15. Аз си знаех, че няма да победя, когато P2 ми каза, че съм направила добро представяне си казах „Няма смисъл да се надявам, винаги това ми казват“. 😦
    P2: Не, наистина харесах твоето зайче. То беше в топ 5 с тези, които най-много според мен заслужаваха да спечелят. Показах творението ти на няколко мои приятели и те също го харесаха.

    • Съгласна съм с теб. Твоята идея беше много оригинална и то с пъфъл зайче, макар и вече да е имало такава идея в някое предаване. 😀

    • Благодаря! Идеята с Puffle я взех от едно предаване, но после се сетих да направя зайче, за да стане по-интересно. Но иначе идеята ми със зайчето беше оригинална.

  16. Кога пак ще има такъв вид конкурс?
    P2: Вероятно другата година. Засега имам други идеи за конкурси, които искам да осъществя.

  17. Честито на Yusupov44 и Holi. 🙂

  18. Р2, ти кой мой проект използва? Тоест с кой проект участвах?
    P2: С двата едновременно. Каза ми, че са комплект и ги сравнявах като едно цяло.

  19. P2, защо не ми пишеш във вашата Facebook страница?
    P2: Може направо да пишеш към личния ми профил. Така ще ти отговарям по-бързо.

  20. Честито на победителите! 🙂

  21. welly091921

    P2, партито вече не трябваше ли да е започнало? Нали е четвъртък?
    P2: Да, трябваше да започне още вчера. Нямам представа защо обновяванията се бавят.

  22. Здравей,P2! Не успях да изпратя проекта си, но просто нямах време. Не съм сигурна, но май има обновяване в началната страница на Club Penguin!
    P2: Да, наистина има.

  23. Честито на победителите! Според мен все пак трябваше други да спечелят, като например тортата на Мути.
    P2: Да, тя си е безспорен победител, ако става дума. И все пак е наистина професионална, а нямаме доказателства, че е направена в домашни условия. Избрах друг победител, за да няма сърдити.

  24. P2, познай! Не съм мембър, лазерният меч е в мен и пак мога да се бия с него. Но как да предизвикам Инквизитора?
    P2: За целта е необходимо да си изиграл определен брой битки с меча. След всяка ти дава точки, които отключват и стаята с Инквизатора. Но не знам дали ще ти позволи да се срещнеш с него докато си безплатен играч.

  25. Честито на победителите! Радвам се, че дадох този код на P2, за да може някой, който няма, да спечели.

  26. Ивайло

    Искам да питам, как да си взема лазерен меч?
    P2: Ако нямаш такъв от 2013 година, ще се наложи да изчакаш до 25 януари, за да получиш такъв. Ще разбереш как в сайта ни на тази дата.

  27. kristian155

    P2, в момента партито е започнало само в приложението.

  28. P2, може ли мембърски код?
    P2: Съжалявам, но в момента нямам никакви.

  29. Здравейте! В по-горни коментари видях, че някои са казали, че не заслужавам наградата. Аз видях почти всички проекти и според мен всеки един заслужава награда, защото са положени усилия, пък и проектите са страхотни. Аз нямам нищо против вас и проектите ви. Личи си, че може би не всички са харесали моя проект. Все пак е добре, че изказвате мнението си. Пожелавам много успех на всички за следващия конкурс, а на победителя на първо място – честито! 🙂

    • Holi, много се извинявам. Не знам какво ми става. Явно съм разочарована от себе си. Трябваше повече да се постарая. Не исках така да говоря за теб! Чувствам се ужасно. Дано да не ми се сърдиш за горните ми коментари. 🙂
      P2: Ти се справи добре. Според мен си се постарала доста.

    • Благодаря, P2! ◕‿◕

  30. kristian155

    Защо не ми се зарежда приложението?
    P2: При мен също има проблем, тъй като се налага да се изтеглят някакви файлове. Най-вероятно самият проблем ще е оправен до утре при всички.

  31. P2, защо ми изтри и двата коментара? 😦 Нещо лошо ли пиша? Ако е така ми кажи, за да знам. :/
    P2: Не, просто има достатъчно негативни мнения относно Holi. Вероятно тя вижда всичко и затова прецених, че ще е по-добре да има по-малко разговори на тази тема. Не искам да се чувства зле.

  32. belinda605

    Аз може би няма да участвам повече в кокурси. Наистинали не ми го харесахте? Аз съм много добра в тези неща. 😦 Дано поне на другите да им e харесало. Не искам да се фукам, но съм печелела конкурс, в който това, което направих, беше много оригинално. Всички неща, които правя, са оригинални. Виждам, че тук и други са много оригинални.
    P2: Оу, не съм казвал, че не харесвам проекта ти. Идеята ти е хубава и си я осъществила по добър начин. Аз смятам, че се представи достойно.

  33. Благодаря, P2! И познай, победих Инквизатора! Това парти е много яко.