Star Wars Rebels Takeover 2015

Мисии: Зеб и Хера – 23.01 | Канан – 24.01

Здравейте пинговци!

Ето го и първото парти за 2015! Дойде време да спрем злата Империя и за тази цел вие трябва да се присъедините към отряда на Бунтовниците. Необходимо е и да обновите версията на Club Penguin приложението, за да виждате партито и от вашето iOS и Android устройство.

Screenshot_8

Като влезете в играта ще ви се появи Канан. Той е водачът на Бунтовниците и също така е джедай. Кликнете върху стрелката надясно и изберете OK, за да продължим.

Screenshot_1

От 22 до 24 януари ще изпълняваме мисии, с които ще спрем злата Империя. Естествено, ще има и айтеми като награди. За да отворите менюто с мисиите, натиснете кръгчето със символа на Бунтовниците, което е горе вдясно на всяка стая.

Screenshot_2

Първата ви мисия е на Сабин, а тя се появява при избирането на „View Task!“ от лилавото поле. Тя е най-артистичният герой в отряда на Бунтовниците и обича много да рисува.

Screenshot_4

После кликнете „Start“ и след това ще трябва да задраскате всички червени плакати на острова (в The Beach, The Dock, Town, The Plaza и Forest), като хвърлите снежна топка по тях с бутона „T“ от клавиатурата.

Screenshot_6

След като приключите мисията, можете да вземете спрея на Сабин, а платените играчи – нейния костюм. Това е достъпно с бутона „Collect“.

sabine

Втората ви задача за днес е на Езра. Той е най-новият член в екипа на Бунтовниците и трябва да му помогнем да събере всички кашони с плодове из острова, които Империята е откраднала.

ezratalk

Те отново са във външните стаи на острова (The Beach, The Dock, Snow Forts, The Plaza и Forest).

Screenshot_9

След като завършим мисията, можете да си вземете айтема за всички, който е гривната на Езра, а за платените играчи – дрехите и косата му.

ezra

Има няколко допълнителни айтеми за платените играчи, включително и иглу. Те са пет и са тези най-долу, а след победа на Инквизатора ще получите и още три.

inquizatoritems

По-долу сме в специалната стая, в която ще се борите с него. Но едва ли сте стигнали толкова напред, затова нека изясним първо как се стига до него.

Inquizator

Вземете светлинен меч и започнете да предизвиквате играчите с натискането на бутона „D“ от клавиатурата ви. Можете да кликвате и върху икони от други пингвини, за да играете. После изберете едно от трите възможни позиции на меча. Така ще вземете 10 или 20 точки. При инквизатора принципът е друг. Не събирате точки, а са ви необходими определен брой победи. Бъдете постоянни!

battleswrt

Специално за Star Wars Rebels Takeover има декорация на острова, която се показва и на картата. Дори и фонът е променен!

mapswt

Също така има и нови емотиконки, които са достъпни само по време на партито – до 4 февруари.

smilies

Това е всичко засега. Утре следващите две мисии ще са достъпни! Какво мислите за партито? Харесва ли ви?

– Spyro662 и Penguinn2 –

Posted on 22.01.2015, in Parties. Bookmark the permalink. 17 Коментари.

  1. Това парти ще бъде супер яко!

  2. Има и нов пин! http://prikachi.com/images/506/7865506V.png
    P2: Tоку-що го добавих. Знаех за него, но просто нямах възможност да обновя тракера.

  3. Как да си взема лазерен меч?
    Spyro: Можеш да си използваш лазерния меч от предишното Star Wars парти. Ако го нямаш, ще трябва да завършиш всички мисии и тогава ще можеш да го вземеш, обаче трябва да си платен играч.

  4. Партито е страхотно!

  5. Трябва да кликнете на небето в горния десен ъгъл.

  6. https://bobonika1212cp.files.wordpress.com/2015/01/inquizatoritems.png Къде се намират тези айтеми? Не ги намирам! 😦
    P2: Кликни върху снимката на Инквизатора най-долу вдясно.

  7. P2, защо когато вляза в Club Penguin и ми излиза ,,Maximum Login attempts exceeded. Please try again in a hour.“ , а аз днес за първи път влизам. 😦
    Spyro: Това е проблем от играта. Пробвай да влезнеш в пингвина си от друг браузър.

  8. welly091921

    Според мен партито е много яко и ми харесва! Засега повече ми харесва айтемът на Сабине! P2, на теб кой айтем повече ти харесва?
    P2: Май и на мен той ми допада повече, но ще има още безплатни неща през следващите дни.

  9. Ако има възможност, може ли да ми дадеш някой твой пингвин, за да поиграя най-много за един час и да си смениш паролата?
    P2: С радост, но нямам пингвини, които да са мембъри в момента.

  10. А откъде е снимката? Доколкото виждам пингвинът е на Spyro662. Може ли да ми даде неговия пингвин само за 1 час, ако той иска?
    Spyro: Съжалявам, но не обичам да си давам пингвина. На никого не съм го давал. А и няма за какво, снимките не са от мен и нямам лазерен меч.

  11. Аз ги нямам. 😦 Защо?
    Spyro: Трябва първо да имаш лазерния меч.

  12. Защо вместо мембърските айтеми ми излиза това? http://i.imgur.com/WPPZ1hJ.png
    Spyro: Защото нямаш лазерен меч.

  13. На мен не ми излиза снимката с Инквизатора. Моля, помогнете!
    Spyro: Трябва да имаш лазерен меч, за да ти излиза.

  14. Знам, че може да ме баннат, но не знаех, че мога да получа вируси на компютъра ми!

  15. Предизвикателството на Зеб не ми работи. Броячът е с проблем и не ми дава да взема нищо. Не съм мембър.
    P2: В момента този проблем се появява при всички. Ако имаш iOS или Android устройство, можеш да минеш задачата от него. Но грешката в обикновената версия на Club Penguin не е по наша вина. Екипът на играта ще я премахне скоро.

  16. Партито е супер!

Оставете ни въпрос или мнение

