Фен арт: Януари 2015

Здравейте пинговци!

От януари започваме една нова традиция в Club Penguin. Всеки месец ще се публикува специално видео в YouTube канала на играта, което ще показва част от най-хубавите картинки, които са били изпращани през последните 30 дни. Този път има дооооста креативни творби, а кой знае, може и някоя ваша да е там.

Ако желаете да видите своята рисунка в края на февруари, тогава можете да изпратите ваше творение в този линк: clubpenguin.com/send Имаме си и специална тема – музиката! Няма награди, всичко е с цел да се забавляваме не само ние от България, а и всички други, които посещават Club Penguin. Ваш ред е да покажете уменията си.

– Penguinn2 –

Posted on 30.01.2015, in Featured Fan Art, Videos. Bookmark the permalink. 5 Коментари.

  1. P2, знам, че мястото да питам не е тук, но на мен адски много ми хареса The Fair партито! Много беше яко и въпросът ми е, знаеш ли дали тази година ще го празнуваме пак?
    P2: Не, в момента имаме информация само за партито през месец февруари. За да научим повече за следващите, ще трябва да изчакаме няколко месеца.

  2. Страхотно! Ще се натоварят много с тези видеота всеки месец.

  3. Най-накрая отговор на въпроса ми защо вече не обновяват страницата с фен арт-а.

  4. P2, моля те, дай ми мембърски код. Ако имаш или някой от посетителите да даде. Моля те, много искам черен пъфъл динозавър и пъфъл дух. CP ще ми ги добавят, ако съм мембър. Нали сме приятели? Моля ви, помогнете ми!
    P2: Не съм сигурен дали имам неизползвани кодове, защото са ми смесени. Пиши ми в Skype и ще ти изпратя няколко, за да пробваш да ги активираш. Повечето са използвани, но би трябвало да имам поне един, който да е валиден.

  5. Има много хубави рисунки, но най-много ми хареса тази с доджото. 🙂

Оставете ни въпрос или мнение

