Тайно съобщение в The Dock

Здравейте пинговци!

Ако обичате загадките и тайните кодове, значи тази публикация е точно за вас. Във филмите Star Wars има език, наречен Aurebesh. Той е много странен и се изобразява със символи. В стаята „The Dock“ има изречения, написани на този език. Ето, вижте точно къде се намират:

Dockstarwarsrebels

А ето и буквите на езика. Можете сами да си разкодирате изречението. То се разгадава от ляво надясно.

screenshot_17

След като разкодирате всички букви, ще получите това изречение: „There are more mysteries to be seen. Keep an eye on the wilds.А преведено на български означава:Има да се видят още мистерии. Наблюдавайте дивите земи.“ Много загадъчно, нали? Може да има нещо общо със създанието Sasquatch или с гората, а може би и приложението Puffle Wild? Вие как мислите?

– Spyro662 –

Posted on 30.01.2015, in Без категория. Bookmark the permalink. 7 Коментари.

  1. Може да звучи странно, но е възможно да има цяло племе от вида на Sasquatch.

  2. P2, сега ще ти кажа защо толкова искам мембърски код. Преди време се молих на CP да ми добавят черен пъфъл динозавър и пъфъл призрак, но те ми каза, че ще го направят, ако видят, че съм мембър, иначе няма да ми се доверят и няма да ми ги добавят.
    P2: Малко след промоцията от Disney Movie Rewards, ти използва няколко кода за мембърство. Защо не им писа тогава?

  3. P2, това означава ли, че ще има още загадки за разгадаване на това парти или изцяло в Club Penguin ще имат да се видят още мистерии?
    P2: Със сигурност ще има какво да се види! В играта винаги е имало мистерии и разгадаването им е едно от най-забавните неща.

  4. Club Penguin

    P2, аз съм Trbc2, който ти каза да говориш на български. Ти говореше само на английски! И сега ти написа „дивите земи“ и аз преведох това от английски. Напиши „Club Penguin Wilds“ в Google.

    • За какво говори той? 😀
      P2: Преди няколко дни ме видя онлайн в около 3 през нощта и се срещнахме в Club Penguin. В коментара му пишеше да говоря на български език в играта, за да ме разбира, но това не е възможно в английски сървъри. Втората част е за цитата „Има да се видят още мистерии. Наблюдавайте дивите земи.“ от тайното съобщение в стаята The Dock.

  5. P2, този език малко ми напомня на елфическия от Lord Of The Rings, който се опитвам да уча и пиша.

Оставете ни въпрос или мнение

