Mod Meetup – 2 февруари 2015

Здравейте пинговци!

И тази седмица има събиране в Club Penguin с модератор на играта. Днес (2 февруари) е със самата Megg! Тя ще бъде в сървър Hockey, стая Town, а часът е от 23:59 по българско време. В нейната публикация има и малко повече информация за нея, която може да ви се стори интересна.

LJt4c2c14

  • История, която стои зад името на пингвина: Кръстен е на Megara от нейния любим филм на Disney – Херкулес.
  • Любима храна: Фъстъчено масло
  • Интересен факт: Megg обича сървър Hockey, защото тя е кръстена на хокеен играч.

Благодаря на Goram2003, че ме информира за обновяването! Е, планирате ли да присъствате? Сигурен съм, че много ще се забавлявате с Боби, защото тя е доста забавна и знае как да развеселява всички около нея.

– Penguinn2 –

5 thoughts on “Mod Meetup – 2 февруари 2015

  1. Аз бях на срещата и беше вълнуваща! 😀 Направих няколко снимки: http://prikachi.com/images/173/7897173T.png http://prikachi.com/images/174/7897174f.png P2, ти беше ли там? ツ
    P2: Да, бях за няколко минутки в Town, после тя се премести в парти стаята, която е в космоса. Имах безкрайно зареждане и не ми се влизаше отново. 😀

Оставете ни въпрос или мнение!

