Secrets of the Bamboo Forest – 2015

Здравейте пинговци!

Secrets of the Bamboo Forest е тук за четвърти път в историята на Club Penguin. Стаята The Stage е променена в китайски стил, тъй като цялата пиеса е посветена на истинска история от културата им.

stage

А за да преминете през водата се налага да вземете специален пин, който е скрит на острова. Той е в Beacon. След като го притежавате, вие спокойно ще можете да отидете на мястото с трона.

pin

Естествено, ще получите и награда – фон, който всъщност е от предишна година.

bg

Каталогът стои непроменен, но това не е изненада за никого. Всичко важно за него е написано в моя публикация от юли. Е, за кой път се радвате на пиесата и харесва ли ви? Ще се радвам да разбера.

– Penguinn2 –

Без категория

11 thoughts on “Secrets of the Bamboo Forest – 2015

  1. Аз не мога да получа фона. Изписва ми „This item is not currently available“. Мисля, че открих тайния пин:

  2. Аз не мога да намеря пина. Къде се намира той? 😦
    P2: В Beacon, където е телескопът.

  3. Къде е пинът от пиесата?
    P2: Направих публикацията много бързо и нямах време да напиша мястото. Той е в Beacon.

  4. Скритият пин е горе при фара и телескопа. Откъде знам ли? Сложиха го там миналата година и днес отидох да проверя и беше на същото място, където преди са го сложили. Дано да съм помогнал!

  5. P2, при мен партито стои, но и всичко ми започва отначало! Когато вляза ми се показва Канан и обновяванията в Clothes Shop и The Stage ги няма. Дали е проблем от компютъра ми?
    P2: Не, при мен също е така. Изчисти кеша на уеб браузъра си и пробвай отново.

  6. P2, току-що си направих страница за Club Penguin във Fackebook. Влез, посещавай я, даже ако искаш я харесай.
    P2: Видях я и страничката е хубава. С малко работа съм сигурен, че ще стане дори още по-забавна и образователна.

  7. Пиесата е супер, но когато натисна фона Phoenix Queen’s Background ми излиза, че в момента не е достъпен. 😦
    P2: Само временно е. Със сигурност това ще бъде поправено съвсем скоро.

  8. Пинът не беше ли от 2011 по време на Adventure Party? Гадно е, че са го върнали, тъй като е един от първите ми пинове и затова не е рядък. :/

    • Сега видях, че пинът е все още AS2 (предишната версия на CP до 2012), тъй като трябва да отида до него, за да го взема, а не както сегашната версия AS3 – просто да кликна върху него.
      P2: Да, това е от второ поколение в Club Penguin. Промяната с пиновете влезе в сила от 13 декември 2012 година.

Оставете ни въпрос или мнение!

