Reviewed by You: Star Wars Rebels Takeover

Здравейте пинговци!

Club Penguin обичат да научават мнението ни относно всякакви неща, затова има публикации от вида на „Reviewed by You“. Star Wars Rebels Takeover приключи. Е, какво мислите за преживяването?

RBYStarWarsRebels-1423163710

Напишете коментар с нещото, което най-много харесвате от Star Wars Rebels Takeover, а също споменете и защо. Някои от най-оригиналните мнения ще са споделени с екипа на Club Penguin, затова се уверете, че пишете името на пингвина си в публикацията на Megg.

– Penguinn2 –

Posted on 06.02.2015, in Без категория. Bookmark the permalink. 4 Коментари.

  1. Ивайло

    Аз харесах най-много битките с лазерни мечове. Но най-много ми хареса, че успях да победя Инквизитора. Той дори не можа да ме удари. Победих го, взех неговия лазерен меч. Неговата власт най-сетне приключи!

  2. Супер!

  3. Р2, може ли да ми пишеш в Skype? Имам нужда от помощта ти!
    P2: Вече съм на линия.

  4. pingvin com

    Не е добре измислено за не-мембъритите, защото те не правят почти нищо.

Оставете ни въпрос или мнение

