You`ve Got This – пълна версия

Здравейте пинговци!

Новата песен на Cadence – „You`ve Got This“ най-после излезе и то в пълната си версия. Продължителността е 2 минути и 19 секунди, а под този текст можете да я чуете, ако желаете.

Това определено е нещо различно от любимия ни диджей. Досега не е правила музика с подобно звучене. Харесва ми като цяло, но има и доста по-добри песни от нея, които са по-ритмични. „You`ve Got This“ ще е достъпна за изтегляне в сайта на Club Penguin от 12 февруари, но вие можете да я имате още сега. Прикачих файла за безплатно изтегляне в този линк. А от 19 февруари ще можете да миксирате песента в SoundStudio приложението за iOS и Android устройства. Е, какво мислите за новата песен? Споделете мнението си с нас в коментарите.

– Penguinn2 –

Posted on 07.02.2015, in Videos. Bookmark the permalink. 23 Коментари.

  1. Супер, на мен ми харесва. Ще ми дадеш ли линк да си я изтегля, ако може сега? Видях, че си написал, че може. 🙂
    P2: Прикачих файла с максимално качество в този линк: http://app.box.com/s/3iwzgu6qmegjgqlb6xgfjadocxi73a3y

  2. Mitko 2002

    Хубава е!

  3. Песента е страхотна! 🙂

  4. Брейй, какво съвпадение… Ще е достъпна за изтегляне точно на рождения ми ден!

  5. Страхотно се е получила! Искам само да вмъкна, че Р2 е доста бърз. Веднага е качил песента. 😀

  6. Spyro, кои са ти любимите стилове музика? На мен поп, джаз и рок.

  7. P2, имам една изненада за теб. Tя се отнася и за всички посетители в сайта. Днес намерих Polo Field и го питах какво ще е партито през март и той ми каза така“ „Well we planning to be a puffle party“.
    P2: Оу, да, знам това. Той го каза вчера, тоест на Field Friday.

    • ayhanayhan

      Какво е това Field Friday?
      P2: Така Polo Field нарича срещите с него, които се състоят всеки петък в сървър Fjord. Той влиза в Club Penguin и пише в Twitter точно кога, за да може феновете да се видят с него. Понякога на срещите ни издава и нова информация, която е ексклузивна.

  8. Супер песен!

  9. Готина песен! 🙂

  10. Песента е много хубава! Ще има ли видео към нея?
    P2: Най-вероятно да, тъй като досега всяка песен имаше и клип към нея.

    • Ох, този коментар трябваше да е от моя профил. Извинете, но проблам ли ще е, ако компютърът автоматично е влязал от друг профил, а аз съм написала коментара в него.
      P2: Не, разбира се, че няма проблем.

  11. Може ли да добавите текст към песента?
    P2: Готово, добавих субтитри във видеото.

  12. Според мен песента е страхотна!

  13. Ивайло

    Как да си сменя иконката и да стане на моя пингвин?
    P2: Ето тук има указания – http://bobonikacp.com/questions/change-picture/

  14. Хакнаха ни пингвините! С брат ми ги бяха баннали за 72 часа. Сменихме паролите и сега няма проблем. Обаче са ни махнали мембърството. 😦 Има ли някакъв начин да помолим Club Penguin да ни го върнат? Давали сме истински пари за това мембърство и е доста гадно.
    P2: Аз знам за случаи, в които мембърството е било премахнато, но защото са били използвани много промоционални кодове от сайта на Disney Movie Rewards. Това се смята за нарушение, тъй като се буквално се злоупотребяваше с безплатното мембърство. Затова Club Penguin са те баннали за 72 часа и са те направили платен играч. Няма как да върнат всичко както преди. А за един месец ли бяхте платили?

    • Ами да, бяхме купили за 1 месец и 1 месец подарък. На 30 януари ни изписа, че сме баннати за 72 часа заради нецензуриран език. Аз веднага смених паролите, защото си помислих, че са ме хакнати. Благодаря ти много, че ми отговори. 🙂 Писах на Club Penguin и ми казаха да им звънна, за да се разберем по телефона, но не знам дали е безплатен. Имаш ли някаква идея?
      P2: Разговорите не са безплатни, а дори са доста скъпи, тъй като офисът им е чак в Канада. Но щом си се възползвал от промоцията с 1 месец мембърство, значи не са ти оставали още много дни, в които да си платен играч. Аз ти препоръчвам да платиш отново за месец, ако желаеш, защото така ще ти излезе по-евтино.

  15. Песента е страхотна!

  16. P2, аз имам рожден ден и ще правя парти на 12 април и мисля да те покана на него. Какво мислиш? Ще се опитам да стана мембър. И то ще е в 20:00 часа.
    P2: Това е след цели два месеца. Ще трябва да ни напомниш някъде 2-3 дни преди 12 април, за да мога аз и други посетители да присъстваме.

  17. P2, искам да си инсталирам приложението на Club Penguin, но ми пише, че устройството ми не е съвместимо с това приложение. Как да си го изтегля?
    P2: Явно нямаш необходимите характеристики, за да имаш играта на CP. Не мисля, че има начин да си изтеглиш приложението. Можеш само да чакаш и да се надяваш, че в скоро време ще се поддържа и твоето устройство.

  18. P2, аз си изтеглих СР на таблет, но когато искам да си вляза в игуто ми излиза само черен екран с името на моя пингвин.
    P2: Пробвай да изчистиш кеша на играта и отваряй по-малко приложения докато играеш Club Penguin. Възможно е проблемът да е от самата версия на апликацията, затова в такъв случай ти няма какво да направиш. Обновяване ще се направи на 19 февруари и може обновяването да реши проблема ти.

  19. P2, много ми хареса онази част, в която тя пее „Mix it up, mix, mix it up“.
    P2: На мен също! ^.^

Оставете ни въпрос или мнение

