SoundStudio приложението е тук!

Здравейте пинговци!

Имам удоволствието да ви съобщя, че най-после SoundStudio приложението излезе в Google Play и App Store и то напълно безплатно! Вече можете да миксирате невероятни звуци в една цяла мелодия, използвайки и звукови ефекти. Песента на Cadence „You Got This“ също е добавена, за да я променяте по свой вкус.

200soundapp

Приложението изисква операционна система Android 4.2 или по-нова и над iOS 7 (за iPhone, iPod touch и iPad). Излишно е да казвам, че аз няма да мога да си изтегля играта. 😀 Както и да е, по-долу съм добавил официалното видео, което показва всички опции на апликацията.

Началното меню е доста опростено. Има бързи бутони за настройки, приложението Club Penguin, други игри на Disney и разбира се – бутон за плащане на мембърство. Главните са за начало на миксиране, вашите записани мелодии, CP радиото, където са всички споделени от феновете миксове, както и място за купуване на допълнителни неща.

unnamed1

Започва се с избор на стила. Можете да стартирате с поп, денс, рок, дъбстеп, страховит или специалният, който е само в приложението – Cadence.

unnamed3

Възможно е да изполватате 5 инструмента едновременно, но общо са 25 различни, което дава достъп до толкова много комбинации, че дори не ми се иска да ги броя. 😀 Вдясно са 15 къси звука, които можете да използвате докато миксирате стила. Най-горе виждате кръгъл бутон. Той е за записване на вашата мелодия (до 3 минути), но тази опция е само за платените играчи,

unnamed2

Мембъри – запазете до 24 свои миксове и ги споделете със своите приятели, а и като цяло с всички SoundStudio потребители.

unnamed5

Безплатните играчи могат да слушат останалите творения от играта в CP радиото, а и да виждат точно кой е пингвинът, който е създал дадена мелодия.

unnamed4

Е, какво чакате още? Влезте в Google Play или App Store и изтеглете приложението още сега! Забавата е гарантирана. Ако вече имате играта, ще е интересно за мен да науча мнението ви. Можете да го напишете в коментарите по-долу, ако имате това желание.

– Penguinn2 –

Posted on 26.02.2015, in Без категория. Bookmark the permalink. 31 Коментари.

  1. Не ми дава да вляза с пингвина си.
    P2: Нормално е да има проблеми, тъй като това е едва първата версия на приложението. Да се надяваме, че при следващото обновяване ще можеш да влезеш в акаунта си. Провери все пак дали имаш интернет връзка и дали въвеждаш данните на пингвина си правилно.

  2. Защо това приложение не е добавен в App Store?
    P2: Ще бъде достъпно за iOS устройства малко по-късно днес. Само имай търпение.

  3. И кога ще излязат срещите?
    P2: Няма да има срещи на това парти. за съжаление Cadence и Penguin Band няма да обикалят острова.

    • Kога ще дойдат двамата съдии?
      P2: Във вестника пишеше, че ще има такива, но тъй като още не са добавени, значи няма да има такива. А може би Dubstep пъфълът и дървеният кон са другите съдии? 😀

    • И аз така си помислих, но тях си ги имаше и преди 22-ри и си мислих, че са просто заместници. Явно това са съдиите. Супер! 😛

  4. Интересно е като влизаш в приложението как преминаваш през острова чак до Town, където се отваря вратата на клуба. Аз имам късмет, че съм с достатъчно висока версия на Android, за да го изтегля. Но като се замисля всички имаме късмет, че го пуснаха и за Android устройства. 😀 🙂 Като цяло на мен ми харесва. Въпреки че когато се опитам да вляза в пингвина ми, веднага ме изхвърля от приложението, но това не ми е толкова голям проблем. 🙂
    P2: Екипът на Club Penguin явно не е успял да премахне всички грешки преди пускането на приложението. Според Polo Field, версия 1.0 е била одобрена вчера, когато е приключила и работата по играта. Всички са бързали доста, за да направят SoundStudio апликацията е достъпна преди края на партито.

    • Казваш, че след края на партито няма да можем да миксираме You Got This? 😦
      P2: Ще можем, но само в SoundStudio приложението за Android и iOS. Нямам представа дали стилът „Cadence“ ще е добавен и в декстоп версията.

  5. алекс малинова

    Кога ще си влезеш в скайпа, P2?
    P2: Днес вечерта в около 19:00 часа. Ще гледам да вляза тогава, но може да се забавя малко.

  6. Изтеглих си приложението. Готино е, обаче функциите за безплатните играчи са много по-малко.

  7. welly091921

    Йеее, аз си го изтеглих и много ми харесва! 😀

  8. Приложението е супер!

  9. Р2, вярно ли е, че когато пингвинът ми има рожден ден, става мембър за един ден?
    P2: Не, това е лъжа. Никога не получаваш безплатно мембърство просто ей така.

  10. Приложението е страхотно, ако взимаш по-малко памет!

  11. P2, мисля, че си прав, че Саскуоч може да живее в онази пещера, която се вижда от Ski Hill, защото проверих в интернет за Голямата стъпка и пише, че живее в една пещера. И знам, защо той има тяло на мечка. Проверих в интернет и там пишеше, че Голямата стъпка е от части горила, човек и голяма кафява мечка.

  12. Как да запиша тази игра?
    P2: Напиши „Club Penguin SoundStudio“ в Google Play или App Store (зависи от това с коя операционна система си) и инсталирай приложението както нормално. Изтеглянето не е възможно на компютър, а само на таблет или телефон. Помоли родител за помощ, ако имаш затруднения.

  13. А ще направят ли приложението и за други устройства? Не е „съвместимо“с моето. 😦
    P2: Най-вероятно не, тъй като приложението е достъпно за 67,4% от потребителите по света. Има шанс играта да е съвместима и с по-стари версии, но в момента няма официална информация от Club Penguin, която да го потвърждава.

  14. Аз пробвах да я запиша на таблета си, но не знам как работи програмата „App Store“.
    P2: А таблетът ти с каква операционна система е?

  15. P2, на мен ми се актуализира и сега вече не ме изхвърля постоянно. А само да те питам, вече съвместимо ли е с твоята версия на Android?
    P2: Не, обновяването включва само подобрения в производителността, но не и поддържане на още устройства.

  16. Ще пратите ли линк към изтеглането от Google Play? Не го откривам. Операционнато система на телефона ми е 4.1.2. Ще се получи ли?
    P2: Не, ти не можеш имаш приложението. В публикацията е написано за коя версия на Android е, а също и е включен линк за изтегляне. То е за 4.2 и нагоре. http://play.google.com/store/apps/details?id=com.disney.clubpenguinsoundstudio_goo

  17. TREZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    Р2, на най-последното нещо, което си писал имаш грешка. Написал си „имате“ и „игра“ заедно.
    P2: Oу, много ти благодаря. Току-що поправих грешката си.

    • P2 е допускал много грешки в одобряването на коменрарите, но всеки прави грешки, няма безгрешен човек.
      P2: По-често ми се случва от бързане. Понякога нямам време да преглеждам текста си втори път и поради тази причина не разбирам, че съм сбъркал някъде. Но обичам да ме поправят, защото искам всички мои публикации и коментари да са идеални.

  18. На мен още ми стои старата иконка от Star Wars Rebels Takeover. Когато го изтрих, после пак го инсталирах и не ми излиза новата актуализация. Също така не ми дава да миксирам новите звуци? :/
    P2: За иконката не мисля, че може да се направи нещо. Ще се оправи при следващото обновяване на версията. А иначе SoundStudio е самостоятелно приложение. То може да се изтегли от устройства с операционна система Android над 4.2 и iOS поне 7.

  19. P2, честита Баба Марта на теб и на всички, които четат коментарите. P2, предлагам ти да направите парти за CP на тема „Март“ и всичко да е украсено с мартеници в CP.
    P2: Честита Баба Марта и на теб! За съжаление няма как да има подобно събитие в играта. Този празник се чества в малко страни, а повечето играчи в Club Penguin са американци, които изобщо нямат представа от нашите обичаи.

  20. P2, веднъж ми беше написал да изчиста кеша на CP на моя таблет, но и така не се получи. Какво да направя? Аз вече го изтрих и не смея да го изтеглям пак.
    P2: Защо, какъв е проблемът да го инсталираш отново? Не мисля, че ще се случи нещо лошо. Би трябвало дори вече всичко да ти е наред, макар че версията за Android не е обновявана от 23 януари.

    • Аз се опитах, но пак стана същото. Появи ми се екран с огромно ухилено лице и името на пингвина ми. Изчистих кеша, но пак никакъв резултат.
      P2: Надявам се при следващото обновяване всичко да ти е наред. Изчакай да излезе, би трябвало да е към 19 март.

  21. За мой късмет, моят телефон има подходящата версия да изтегля играта (използвам Android, марката е Alcatel). Веднага когато излезе я изтеглих, бъгваше ужасно и понякога ме изхвърляше от нея. Понякога телефонът ми загряваше и трябваше да влизам в Clean Master да намали температурата му, а след това я изтрих. Сега изтеглих новата версия отново и вече няма никакви проблеми. Интересното е, че са я изтеглили само 5 000 души, но това сигурно е в региона на България. 🙂

  22. Сега забелязах, че предишният ми телефон (Samsung Galaxy Pocket Neo) не подържа SoundStudio. 😀 Както не подържа и Club Penguin App. Добре, че си смених телефона.

  23. nicolevasileva

    Хей, Р2, кога ще влезеш в Skype? 🙂 Изпратила съм ти покана. 🙂 Ако искаш можем да си станем приятели и да играем заедно някой път. 😉
    P2: Сега съм на линия. Ще се радвам да се срещнем в играта, но трябва да се разберем кога.

  24. Пробвах го и на Android система. Звуците не идват навреме! Защо? :O
    P2: Зависи от много неща дали устройството ти ще зарежда нормално в игрите. Става въпрос за характеристиките му, колко отворени приложения имаш едновременно, дали има достатъчно памет… Всичко е много индивидуално.

  25. Vindictive.

    Ееее, моят телефон е Аlcatel OneTouch Pop C3 и ми действа. P2, ще ми дадеш ли твоя Skype?
    P2: Да, пиша се yori982.

Оставете ни въпрос или мнение

