Penguin Style – март 2015

Здравейте пинговци!

Puffle Party се завръща този месец и поради тази причина си имаме каталог пълен с дрешки, които са вдъхновени от домашните ни любимци. Добавени са както нови, така и стари айтеми, с които можете да облечете пингвинчето си, ако сте платени играчи. Изборът е голям, вярвайте ми!

clothingmarch15

Какво ще кажете да си купите и нови фонове? Горните два се появяват за първи път и са на цената от 60 coins. Предназначението им е да украсяват игралната ви карта.

bgmarch15

Този месец са добавени цели 14 тайни, което най-вероятно е рекорд в историята на каталога. Старите тайни са в публикацията ми от февруари, а новите – по-долу.

taina1

taina2

taina3

taina4

Кликнете на бутона под този текст, за да видите и останалите скрити места.

taina5

taina6

taina7

taina8

taina9

taina10

taina11

taina12

taina13

taina14

В „Пингвин на работа“ е добавен костюм на работник от Pet Shop. Облечете само тази дрешка и натиснете бутона „D“ от клавиатурата си, за да изпълните специалното движение.

patwork

Аз вярвам, че не е възможно да не си харесате поне няколко неща, с които да завършите напълно стила си в играта, за да сте готови за партито. Е, за това е нужно да сте платен играч, но знам, че и за останалите пингвини ще има много подаръци, започвайки от 19 март. А какво е вашето мнение за каталога, който излезе току-що?

– Penguinn2 –

Posted on 04.03.2015, in Без категория. Bookmark the permalink. 10 Коментари.

  1. Каталогът е супер! 🙂

  2. Никога досега не е имало толкова скрити тайни!
    P2: Не беше никак лесно да правя снимка за всяка. 😀

  3. Ивайло

    Кое е следващото парти?
    P2: Puffle Party, което започва на 19 март.

  4. NikkiSweet

    P2, трябва ми помощ! 😦 Каталогът ми е същият и ми излиза, че все още е SoundStudio Party… 😦 Какво да правя? 😦
    P2: Пробва ли да изчистиш кеша на уеб браузъра си? Направи го докато не си влязла в Club Penguin. http://bobonikacp.com/questions/clear-cache/

    • NikkiSweet

      Благодаря ти! 🙂 Между другото, кога ще можеш да влезеш в Skype? 😀
      P2: Утре около 19:00, може и малко по-рано към 15:00, но ще е за съвсем малко.

  5. Даааа, Puffle Party 2015! Аз си знаех. С един приятел се обзаложихме кое ще е следващото парти и аз печеля. Оу, даа, супер съм в предсказаниата!

  6. Много искам да си имам жълт пъфъл и неговите неща като жълтия пъфъл костюм и всичко, което е жълто! Дано да ми купят мембърство. И кога започва партито?
    P2: На 19 март.

  7. Кога е Puffle Party?
    P2: Ще започне на 19 март и ще приключи на 1 април.

  8. Най-хубавият каталог! 😛

  9. P2, напомням ви за моето парти за рождения ми ден на 12 април.
    P2: Ще е добре да го направиш отново 2-3 дни преди тази дата, защото все още е твърде рано за партито.

Оставете ни въпрос или мнение

