Срещни Cadence – март 2015

Здравейте пинговци!

Самата Cadence ни каза, че ще посети руските сървъри скоро и най-после ще изпълни обещанието си. Тя ще дойде на острова, за да ни помогне да отпразнуваме една година от идването на руските сървъри в Club Penguin! Ако искате да я срещнете, за да получите нейната марка и фон, тогавяа задължително отидете на едно от посочените места.

MeetCadence

*Информацията по-долу е по българско време. Сървърите са от руската версия на играта.

  1. Сървър Аврора в 11:00 a.m./сутринта на 6 март
  2. Сървър Аврора в 12:00 p.m./на обяд на 6 март
  3. Сървър Аврора в 15:00 p.m./следобед на 6 март
  4. Сървър Аврора в 17:00 p.m./следобед на 6 март

Не е ясно кои стаи ще посети, затова сами ще трябва да потърсите Cadence. Сигурен съм, че много ще се забавлявате, ако отидете, затова го направете. Не пропускайте шанса си!

– Penguinn2 –

Posted on 06.03.2015, in Meet Cadence. Bookmark the permalink. 10 Коментари.

  1. Току-що влязох в сървъра и я срещнах. Благодаря много, че ни каза!

  2. Супер, аз я срещнах.

  3. ayhanayhan

    Сега съм там, при нея: http://prikachi.com/images/162/7964162D.png

  4. Аз вече съм я срещала, но пожелавам късмет на другите! ◕◡◕

  5. Защо няма парти шапка за годишнината на руските сървари? За френските имаше.
    P2: Може да има скоро, не се знае.

  6. Забравих, че ме баннаха за 24 часа и не мога да я видя. 😦 Никога няма да видя известна личност. 😦
    P2: Не се знае, може да имаш шанс съвсем скоро.

  7. алекс малинова

    Аз не можах да я видя, защото когато сте написали самата статия, аз бях на училище.

  8. Ще има ли още срещи? Не успях да я срещна. 😦
    P2: Най-вероятно да, но в момента не мога да кажа със сигурност.

  9. Mitko 2002

    Аз съм я срещал. 😀 Късмет на останалите!

  10. Не успях да я срещна. Много късно се сетих, тъй като се прибирах вкъщи. 😦

Оставете ни въпрос или мнение

