Нов каталог за иглу: Март 2015

Здравейте пинговци!

Харесвате ли Puffle Party? А пъфълите? Сигурен съм, че да, затова и новият брой на каталога за иглу със сигурност ще ви допадне, тъй като той е вдъхновен от домашните ни любимци. Купете си всичко необходимо за един красив и уютен дом!

marchfurniture

Любимата ми страница е тази, която е по-долу. На нея са добавени елементи от играта Puffle Wild, а те също дори могат да променят вида си. Използвайте стрелките на клавиатурата за тази цел.

favourite

Имате възможността да си купите иглуто от снимката по-долу в цели 12 цвята. Това е за платените играчи, разбира се! цената на всяка къщичка е 1000 coins.

igloo

Този месец си имаме 8 тайни, които аз ще ви покажа. Нямахме скрити предмети през февруари, затова тези са единствените.

taina1

taina2

taina3

Кликнете на бутона по-долу, за да видите и останалите тайни.

taina4

taina5

taina6

taina7

taina8

Вече имате ли си любима декорация или пък иглу, което ви допада много повече от останалите? Ще се радвам да разбера точно кои неща ви допадат от новия каталог, но за целта е нужно да ни напишете коментар в тази публикация.

– Penguinn2 –

Uncategorized

6 thoughts on “Нов каталог за иглу: Март 2015

  1. Това е страхотно! Оу, P2, една съученичка ми каза, че новата песен на Cadance – “You Got This не е хубава.
    P2: Е, всеки има свое мнение. Вярно, не е това, което сме свикнали да чуваме от Cadence, но поне на мен ми харесва.

  2. Каталогът е страхотен! Има най-различни айтеми и всичките са хубави. Вече си купих от новия вид иглу и го обзаведох! Какво мислите? http://prikachi.com/images/833/7978833O.png
    P2: Не знаех, че декорациите си сменят цветя. Мисля, че си се справил добре с обзавеждането. Харесва ми крайният резултат! ^.^

    • Pingvin4o, ако имаш кодове за мемърство, може ли да ми дадеш един? Много те моля!

    • Бих ти дал, но нямам. Всъщност съм мембър благодарение на баща ми, който ми разреши да се плати с дебитна карта. 😉

    • Pingvin4o, според мен иглуто ти е супер! Личи, че си се постарал много!

    • Благодаря ти, Recicled! Радвам се, че ти е харесало иглуто ми. 😉

Оставете ни въпрос или мнение!

