Малки обновявания от 18 март

Здравейте пинговци!

Днес отново има малки обновявания, също както почти всяка седмица. Началната страница на Club Penguin най-после рекламира Puffle Party, което стартира следващата седмица. То ще продължи от 26 март до 8 април, а мембърите ще могат да си осиновят пъфъл еднорог, заек, енот или елен и то в няколко различни цвята. Събитието ще бъде достъпно и през мобилното приложение на играта.

Puffle-Party-Billboards_4-1426705890

Sled Racer излиза съвсем скоро в Google Play. Версията ще е обновена за Android и iOS устройства с няколко нови неща. Ще са добавени сили, които да помагат на мембърите да стигат по-далече в играта. Иконката на приложението също е обновена, а вярвам, че ще има и други изненади.

0318-(Marketing)-Billboard-Web-PreAwareness-1426705086

По принцип не пиша за пиновете в публикации, но тази седмица новите са два, затова се уверете, че ще си ги вземете. Единият е в Book Room, а другият – в Ski Lodge.

bookpin

Е, това е всичко, което имам да споделя за този момент. Ако се появят още някакви неща днес, със сигурност ще са поставени в тази публикация. Чао засега! ^.^

– Penguinn2 –

Uncategorized

20 thoughts on “Малки обновявания от 18 март

    • Аз пък имам рожден ден на 28 март, matiu на 27 и имам една приятелка, тя също на 27. Имам брадовчетка на 24 март имам още един приятел на 25 март. 😀
      P2: Задава се седмица пълна с вълнуващи спомени! ^.^

    • Съгласен съм с P2. 😀 Пък един приятел е на 28, една приятелка е на 29, един приятел е на 23 и една приятелка е на 26. 😀

    • А пък майка ми има рожден ден на 26 март.

    • Само аз ли нямам събитие, което да очаквам? Освен Puffle Party.
      P2: Моят баща също има рожден ден другата седмица. 😀 Ще има доста празнуващи.

  1. P2, екипът на CP ми показа снимка на откраднатата рибена торта. Това е поглед към партито. Сравних следите и знаеш ли на кого се оказаха? На Sasquatch. Също така Club Penguin ми показаха цялите изречениа към експедицията и се оказа, че Sasquatch e откраднал тортата, защото е бил гладен. Също разбрах, че на партитио ще ни посетят именно Sasquatch и PH. Шокиращо и изненадващо, нали? Е, CP ми казаха да не казвам на никого, че това е тайна. Моля те, не им казвай, че съм ти казал.
    P2: Винаги си бил пълен с въображение. 😀 За мен не е шокиращо, защото знаех всичко това още от няколко седмици. Информацията се появи във файловете на играта, включително и диалозите на PH. А за открадването на тортата, аз също направих някои снимки. http://i.imgur.com/gQq3ebT.png http://i.imgur.com/qWqAK98.png Тези обновявания ще са видими от другата седмица.

  2. Здравейте! Много ми харесва новият вид на ски хижата. С нетърпение очаквам и пъфъл партито. Имам въпрос! Знаете ли дали на партито ще има дрехи, коси и нови пъфъли за безплатните играчи? Също така се чудих, дали Club Penguin възнамеряват в скоро време да писнат момичешка коса за неплатените играчи в модния каталог? Защото тази страница в него не е обновявана от 2 години. Чудих се дали скоро ще има достъпен и сенчестият елемент за обучение на нинджите? Предварително благодаря! 🙂
    P2: За подаръците не мога да кажа, но няма да има никакви нови видове пъфъли. Изключение правят тези от приложението Puffle Wild, които вече ще могат да се осиновят и от десктоп версията, но те ще са за мембъри. За обновяване в каталога също нямам информация, но наистина е крайно време. Има хубави коси в Treasure Book, които можеш да си отключиш и носиш по всяко време. http://bobonikacp.com/2013/01/04/treasure-book-19/ А за сенчестия елемент – не се очаква да е тази година. Най-рано ще бъде през 2016-та, но за момента Club Penguin не се ангажират с точна дата или месец.

  3. Как така е откраднал тортата? Аз сега бях вътре и я имаше.
    P2: Още не го е направил. Това ще се случи другия четвъртък. Картинките ми са нещо като погледи към предстоящото.

  4. А не е ли “Book Room” вместо “Book Rook”?
    P2: Явно пак съм бързал. 😀 Благодаря ти, че ми каза за грешката ми.

  5. P2, кой управлява Brady, PH и Sasquatch?
    P2: Различни членове от екипа на Club Penguin, но за съжаление имената им никога не се споменават. Brady няколко пъти беше управляван от самия Рос Линч, което за някои беше много вълнуващо.

  6. P2, някои пингвини знаят как да направят емотиконка на син пъфъл. Ти знаеш ли как се прави?
    P2: Да, с бутоните “E” и “P” от клавиатурата. Натисни ги едновременно и ще изпратиш тази емоиконка в Club Penguin.

  7. А безплатните играчи ще могат ли да си осиновят различен вид пъфъл?
    P2: Не, за момента може само син и червен.

  8. P2, може ли код за мембърство?
    P2: Съжалявам, но в момента нямам, затова не мога да ти дам.

  9. Когато видях първата снимка на този пост си помислих, че Puffle Wild е излязла и за Android… 😀
    P2: Puffle Party 2015 главно ще е с темата на играта Puffle Wild, затова и снимката толкова прилича на реклама от приложението.

  10. Дано Sled Racer да излезе по-бързо в Google Play, защото това е една от любимите ми мини игри в CP!

  11. Р2, още не са променили стадиона, още е хокейно игрище.
    P2: Търпение, ще е върнат до няколко седмици. Няма нужда да следиш всеки ден. Поглеждай в четвъртъците, защото само тогава е възможно да премахнат игрището за хокей на лед.

Оставете ни въпрос или мнение!

