Информация за Sled Racer

Здравейте пинговци!

Искам да ви съобщя една страхотна новина. Приложението Sled Racer ще бъде обновено и достъпно за сваляне още следващата седмица. Страхотно, нали? И по този повод в приложението на Club Penguin са добавили бутони към другите им игри. Ето ги и тях, горе вляво.

Screenshot_2015-03-29-10-52-08

Засега единствено работи бутонът към приложението SoundStudio. Най-вълнуващо е, че ще има класация, в която ще можем да се състезаваме, за да видим кой от нас ще стигне по-далече. Кой от вас ще бъде най-добър в играта? 😀

StartScreenSledRacer

В новата версия на Sled Racer, началното меню ще бъде променено като при SoundStudio и на мен ми е любопитно дали като отворим играта ще има начално клипче.

Screenshot_2015-03-29-11-24-43

И най-хубавото е, че ще бъде достъпна и за Android устройства. Аз нямам никакво търпение. Бих се радвал, ако скоро пуснат и Puffle Wild за тази платформа, но мисля, че малко избързвам. Все пак изобщо не е лесно игра за iOS да се преобразува за Android. 😀 А вие вълнувате ли се за новото обновяване? А и също така дочух, че в Club Penguin се готвят да направят мини парти за Frozen Fever, но тихо, това засега е тайна. 😀 Благодаря на pandaboybg, който също беше научил и ме уведоми за тайната.

– Spyro662 –

Posted on 29.03.2015, in Apps, Sneak Peek. Bookmark the permalink. 13 Коментари.

  1. Сега приложението Sled Racer ще ми хареса още повече! Нямам търпение за обновлението на играта!

  2. Страхотно! Дано да е за всякаква версия Android.
    P2: Едва ли това може да стане.

  3. ggggtggg@abv.bg

    Aз не разбрах, значи утре ще има Sled Racer за Android?
    P2: Не утре, а четвъртък.

  4. алекс малинова

    Spyro, кога ще качваш нов епизод на „Изненади за Bobonika“? И защо си си сложил такова име? Не, че не ми харесва, просто е странно.
    Spyro: Засега нямам планове за нов епизод, мисля да приключа с тях. Името ми хрумна спонтанно, защото исках да изненадам чата на Bobonika, мислех какво да бъде името и тогава се сетих, че трябва да е нещо свързано с „Изненада“. Иначе всеки епизод си има собствено заглавие, например любимото на всички е „Скеч Шоу“. 😀

    • алекс малинова

      Аз питах за твоето име в Bobonika. А когато си започнал с клиповете, не си ли бил част от Bobonika? И защо не искаш да ги правиш? Е, сигурно си имаш и друга работа, но на мен лично много ми харесват.
      Spyro: Извинявай не бях прочел въпроса добре. 😀 Когато се регистрирах в Club Penguin не мислех много какво да ми е името, написах първото, което ми хрумна – а то е Spyro от една игра, която играех като малък. И да, когато започнах с „Изненадите“ не бях от екипа на Bobonika. Спрях да ги правя, защото нямам време и мисля, че вече няма кой да ги гледа. Иначе не се знае дали окончателно спирам, имам истории за разказване чак до 10-ти епизод, толкова бях планирал да са общо. Все още го обмислям.

  5. А Sled Racer кога ще е за Android?
    P2: Още другата седмица – в четвъртък.

  6. SonicHoodBG

    Би било хубаво Sled Racer да бъдe за multiplayer. 🙂

  7. С една моя приятелка говорухме за Frоzen Fever и си казахме колко хубаво ще бъде да направят мини парти в Club Penguin. И ето, че партито ще се състои, но всъщност кога ще е то?
    P2: През месец април.

  8. TREZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    Р2, каква е тази къщичка във Forest?
    P2: Място, от което можем да станем пъфъл водачи (наужким). Оттук сигурно е възможно да получим оборудване за експедицията в гората, за да не се загубим. Мястото е интересно, ако имаш въображение.

  9. P2, на това парти Sasquatch може да се среща. Повярвай, когато отдидох на една среща с PH, неочаквано се появи Sasquatch, ако искате да го видите търсете го на партито.

  10. Mimi Kasova

    Нищо не разбрах! Тези игри за лаптоп стават ли, или само за таблети и какво е толкова вълнуващо? Тази година до тук, Club Penguin ме разочароват, малко айтеми, никакви кодове и лоши партита. Но вижте май се задава нов код – костюм на маймуна по случай деня на земята.
    Spyro: Игрите са само за телефони и таблети с операционна система iOS или Android. Партитата не са лоши, но си имат своите недостатъци, а за кода ще ви информираме, ако получим информация. 🙂

  11. Кога точно ще излезе Sled Racer за Android?
    P2: Очаквай приложението в сряда вечерта или най-късно до обяд в четвъртък.

Оставете ни въпрос или мнение

