Кой е вашият любим пъфъл?

Здравейте пинговци!

Puffle Party в момента е в Club Penguin и поради тази причина домашните ни любимци са на преден план, затова бих искал да поговорим именно за тях. Кой е вашият любим вид пъфъл, който досега е можел да се осиновява и защо? Нека всички споделим мнението си, а един от вас после може да спечели Coin код за отключване на 2 айтема от серия 19. Ще обявя победител в неделя.

PufflesGame

Моят е белият, разбира се. Любимият ми сезон е зимата, а този вид пъфъли се свързва именно със снега. Може би с Whiten можем да стоим в иглуто ми, той да прави сняг и заедно да се забавляваме, играейки на различни игри. За характерите – моят съвпада с този на белите пъфъли, защото аз също съм срамежлив и силен… Може би без второто. 😀 Е, ваш ред е! Дори и да не сте за наградата, няма нищо лошо в това да се включите в дискусията.

– Penguinn2 –

Posted on 31.03.2015, in Contests. Bookmark the permalink. 56 Коментари.

  1. Дори и да не спечеля, поне ще знам, че съм участвал в един от всички конкурси в този прекрасен сайт – Bobonika. 🙂

  2. Вие сте най-страхотният екип и сайт. Много интересни неща измисляте. Знаете как да привлечете вниманието на посетителите. Не искам да се меся, но може за всяка тема на партито да измисляте нещо, свързано с него. 😀
    P2: Да, това би било забавно.

  3. мартака

    Моят любим пъфъл е кафявият, защото той обича да изобретява нови неща и винаги научно доказани. 🙂

  4. Моят любим пъфъл е кученцето. Като го видях за първи път, толкова исках да си го взема, само че то беше за мембъри, а аз тогава не бях. С неговата синя козинка и със сладкото му езиче не мисля, че може да има по-сладък пъфъл от него. Той е много сладък. Винаги като го разхождам той иска да си играе. А също много харесвам синьо. То ми напомня да пазим океаните, моретата, реките и езерата чисти.

  5. cleolei de strape

    P2, аз имам два любими пъфъла – котето и черният пъфъл динозавър. Знам, че трябва да изберем само един пъфъл, но на мен ми харесват не само първите два пъфъла, но и всички други. Според мен във всеки пъфъл има нещо много красиво и всички имат таланти. Ха, ха, нали така? А също харесвам и зайчето във всички десени. И приятен ден от мен!

  6. По принцип харесвам всичките си пъфъли и се старая да им давам възможно най-добри грижи, но мисля, че най-любим ми е зеленият. Зеленото е любимият ми цвят, а и характерът му съвпада с моя: игрив и забавен. И колкото и да е странно, аз също обичам да засмуквам бисквити с уста като него! 😀 Това се случва, когато искам да хапна някоя, но ръцете ми не са свободни. 😀 Също така много харесвам да се смея точно както зеления пъфъл и мога да се разсмея и от най-малкото нещо. 😀 Обичам да го разхождам, да се грижа за него и да играем на Jet Pack Adventure! Между другото, кръстил съм пъфъла си на мен – Мартин. Намерих го за подходящо, след като имаме толкова общи неща по характер. 😉

  7. Моят любим пъфъл е жълтият, защото е креативен, артистичен и обича да танцува и да рисува, точно като мен. 🙂 Още когато започнах да играя, този пъфъл ми стана фаворит, но за нещастие нямах възможност да го осиновя доскоро, но вече сме неразделни. 😀 Само го погледнете – рошав сладур със синьо езиче, не е ли прекрасен? Дори си слага барета преди да рисува. 🙂 Напомня ми за слънчевото лято – моят любим сезон, също така и той обожава пуканки. 😀

  8. Оф, след като написах моето, всички започнаха да го описват и да разказват как от самото начало са си го харесали и за какво им напомняло. Най-вече да опазването на природата, океаните и др. Всички са подобни на моя коментар. 😦

  9. На мен всичките ми домашни любимци са ми любими и всеки един пъфъл го свързвам със специални спомени, които не мога да забравя. Но най-любимият ми пъфъл е котето. От него имам най-много спомени! Когато започнах да играя Club Penguin, много исках да има такъв пъфъл, но един ден, когато разбрах, че ще има такъв домашен любимец, се почуствах радостна! Няколко седмици след това вече бяха достъпни и когато ги видях, пъфълът котката и кучето бяха много сладки и пухкавки! Но най-много ми хареса котето. Нямах никакви забележки към него. За мен беше перфектният пъфъл, който съм виждала някога и много ми се искаше да си го осиновя. Два дена след това получих мембърсто и първото нещо, което си купих, беше пъфъла котка .Кръстих я Puhi. 😀 Защото в реалният живот имам котенце, което се казва така и много ми приличаше на нея – малко и пухкавко! Харесах този пъфъл, защото прилича малко на мен – любопитно е, както и аз. 😀 обича да е център на вниманието, както аз понякога. Също така обича и приключенията и аз много! И харесва да се крие в тесни пространства, но аз не много. Puhi намери почти всичките ми айтеми, които трябва едни пъфъл да намира. Тя винаги е до мен на разходка в парка или на някое парти, среща с приятели и на някакво събитие. Даже когато не съм мембър, аз пак мога да си я взимам със себе си. Когато е до мен се чувствам горда, че имам този пъфъл. 😀 Но много ми се иска този вид пъфъл да бъде безплатен за всички играчи, за да могат и другите да почустват това, което аз изпитах преди една година. Ако не се грижа за нея, значи вече съм забравила това, което се случи на миналото Puffle Party (2014 година) Също и ако не обръщам внимание и на другите ми пъфъли, те ще избягат, но това никога няма да стане, защото аз се грижа за тях всеки ден. Това е и при реалният живот – ако не се грижим за нашите любимци, те ще избягат или нещо по-лошо! Всеки един пъфъл е специален по негов начин. Ами не знам какво друго да допълня, освен да не забравим да се грижим за нашите домашни пъфъли, защото те са много важни! ◕◡◕

    • Много е дълго… Постарала си се. Едвам успях да го прочета. 😀

  10. Моят любим вид пъфъли са куче и еднорог. Кучето ми е любимо, защото харесвам кучета и също така любимият ми цвят е синьо. А за еднорога нямам и представа, просто ми харесва. 🙂

  11. По какво оценявате разказите – по дължина, съдържание или друго?
    P2: Дължината като цяло не е от значение, но все пак няма как да спечели човек, който е написал само едно или две изречения. Ще избера текст, който е увлекателен и с хубав замисъл.

  12. Моят любим вид пъфъли са оранжевите, защото те приличат на самата мен! 🙂 Те са забавни (също като мен), любопитни(също като мен), бързо взимат решения( не чак толкова като мен), обичат да ядат хладилници (е, това е малко прекалено) и са винаги усмихнати (отново като мен). Затова аз харесвам оранжевите пъфъли! 🙂

  13. Sonic Is Fast

    Моят любим пъфъл е жълтият! След като станах мембър, първият пъфъл, който си купих, беше жълтият! Кръстих го Спондж Боб, защото ми е любимият герой и защото е добър приятел! Оттогава станахме неразделни другари и винаги, когато започне някое парти, първо взимам жълтия си пъфъл и тогава отивам да разгледам партито! На The Fair 2014 се забавлявахме до края на партито! Радвахме се на всеки миг! На пъфъл парти един ден останах будна до 23:00 часа, за да се уверя, че е добре! Много обичахме да играем на DJ3K! Нашите песни бяха невероятни, защото ги правихме заедно! Никога няма да забравя моментите, които изживяхме заедно! Каквито и пъфъли да добавят, той ще остане незаменим за мен! Никога не напускам Club Penguin без да се уверя, че е напълно щастлив!

  14. Моят любим пъфъл е черният. Обичам го, защото когато бях мембър ,имах възможността да си купя каквото си поискам и аз избрах именно него. За някои играчи той е много сърдит, необщителен и странен, но за мен той е перфектният пъфъл. Когато го избрах в пъфъл магазина, той направи една физиономия, която беше специална за този вид пъфъл. Тогава разбрах, че е толкова намусен, защото никой не го осиновява толкова често. И понеже в реалния живот аз обичам да правя хората щастливи, моето решение беше да направя този пъфъл щастлив. По този начин и аз се почувствах щастлива.
    В заключение мога да кажа, че обичам всичките си пъфъли, но този ми е любимият, защото усетих, че съм направила добро. <3<3<3 🙂

  15. Нали в неделя ще определите победителя? Днес е неделя.
    P2: Да, днес вечерта.