Нов безплатен код: PASCUA15

Здравейте пинговци!

Благодарение на Mimi Kasova разбрах, че има нов безплатен код, който отключва заешки ушички. Всеки от вас може да си ги вземе сега, а също и да ги носи винаги. Каква страхотна шапка, която е подходяща за Великден. Отключете си я до 7 април с кода PASCUA15

bunny

Ако не знаете къде се въвежда, тогава прочетете инструкциите в тази публикация. А ето и как стоят ушичките върху пингвин:

bunnyitem

Трябва да признаете, че изобщо не ми отиват със сегашните ми дрехи. Затова аз си смених шапчицата. 😀 А от страницата ни „Кодове“ ще намерите още невероятни подаръци.

– Penguinn2 –

9 thoughts on “Нов безплатен код: PASCUA15

  1. Супер са! Шоколадови уши, тъй като Великден в Англия не е толкова забавен като нашия. Те ядат шоколадови яйца.

  2. Как стоиш с кристалния си пъфъл, след като не си мембър? Защото аз не мога да си го сложа отново до пингвина си.
    P2: Само натискам бутона за разходка от задния си двор и той идва с мен. Дори стои в иглуто ми. Не правя нищо специално, просто ми е така, макар че не би трябвало.

  3. Може ли да ми кажете какви артикули на Club Penguin се продават в Англия? Тъй като ще ходя.
    P2: Поне в сайта на CP пише, че има списание, Nintendo DS игри, Game Day за Wii и другите са като тези в България, но в Англия ще има по-голям избор. Би трябвало да се продават също Card-Jitsu карти, мини фигурки в комплекти и други неща. Посети магазин на Toys „R“ Us за най-голям избор в Англия. Списанието пък се продава в павильоните за вестници, както и в големи супермаркети.

  4. P2, как се казва кристалният ти пъфъл?
    P2: Името му е Crystal. На този вид не съм сложил наставка, защото не ми звучеше добре.

  5. А долната част откъде може да се намери?
    P2: За съжаление в момента няма как да вземеш костюма. Той беше в Treasure Book 7 до 4 октомври 2011 година, а мембърите можеха да го купят до 9 май 2013 година от каталога Penguin Style.

Оставете ни въпрос или мнение!

