Вие решавате: Айтеми в Penguin Style (Май)

Здравейте пинговци!

Отново екипът на Club Penguin имат нужда от вашето мнение за айтеми. Те искат да изберете кой костюм да бъде добавен в следващия брой на Penguin Style. Кой ще изберете – ябълка, рицар или извънземно?

AprilYOUDECIDE-1428332952

Аз се колебая между костюма на рицар и ябълка. Когато сте готови с избора си, напишете го в публикацията на Megg в този линк. Екипът на играта ще добавят костюма с най-много гласове в следващия каталог за дрехи и платените играчи ще могат да си го купят.

– Spyro662 –

Posted on 06.04.2015, in You Decide. Bookmark the permalink. 38 Коментари.

  1. Аз съм на мнението на Spyro. Костюмът на рицар и ябълка са най-добрите според мен, но и костюмът на извънземно е хубав.

  2. И аз се колебая между рицаря и ябълката, но избирам ябълката.

  3. Това е много гадно. Знам, от мембърството играта печели пари, но поне на всеки каталог да има поне един айтем и за неплатените играчи. Защотото от тези coins няма смисъл. Аз ги използвам само, за да ги даря за каузата Coins for Change. И на партитата има айтеми, но от години само шапки.
    P2: И аз главно използвам паричките си с такава цел, както и да си купувам фоновете. На някои партита има и други айтеми за всички играчи, които се купуват с coins, но те са малко.

    • А иначе гласувам за рицарския костюм.

    • Вярно е! Съгласна съм с blu3225. То тогава наистина няма смисъл от тези coins. 😦

  4. Аз избирам костюма на рицар. 🙂

  5. На мен ми харесва костюмът на ябълка.

  6. Значи костюмът, който има най-много гласове, ще го има в каталога Penguin Style?
    P2: Да, точно така.

  7. И трите са прекрасни, но избирам ябълката. 😀

  8. Аз гласувах за костюма на рицар! ^.^

  9. На мен най-много ми харесва рицарският костюм. Вече дадох своя вот в блога на CP.

  10. Аз също много се колебая между рицаря и ябълката. Първо си казах, че най-хубав е рицарят и още съм на това мнение, но пък ябълката е нещо необичайно, затова гласувах за нея.

  11. Браво, P2! Ти си на моя страна. И аз харесвам рицаря!

  12. Обичам шантавите неща, затова гласувам за ябълката, въпреки, че сигурно рицаря ще спечели.

  13. На мен ми харесва костюмът на ябълката, защото изглежда здравословен. 😀

  14. Аз съм за костюма на ябълка. 🙂

  15. Рицарският костюм!

  16. мартака

    Според мен е по-добре да е извънземното или ябълката, тъй като рицарят вече сме го печелили от Medival Party през годините, макар този да е по-различен.

  17. Knight, като че ли ще е по-използваем от другите и по-красив, но има и по-добри айтеми от тези…

  18. P2, аз мисля, че „??????“ е брат на Sensei, защото той беше с подобно име, когато изкопа дожото. Какво ли означава? Също в една секретна статия във вестника пишеше, че Sensei има брат. Незнайно кой е. Ти как мислиш?
    P2: Да, пишеше го, но в случая се споменаваше, че само едно от споменатите неща е истина, а другите са лъжа. Твърдението, че Sensei има брат, беше едно от тях. И все пак аз смятам, че Sasquatch и той нямат никаква роднинска връзка.

    • И аз също като Р2 мисля, че той няма никакви роднински връзки. Но пък мога да предполагам, че си е дружал с някой пингвин, но са се скарали, подобно на Sensei и снежния човек (забравих му името), който и досега си отмъщава.
      P2: Имаш предвид моржа от Card-Jitsu Snow? Той се казва Tusk.

    • Да, същият. Забравих му името.

  19. На мен костюмът на ябълка ми изглежда най-симпатичен.

  20. Аз давам моя глас за ябълката!

  21. Докога е възможно да гласуваме? Понеже аз не съм и мисля, че вече не е възможно.
    Spyro: В блога не е посочена конкретна дата. Най-вероятно е до края на месеца.

  22. TREZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    Рицарят!

  23. Аз се колебах между рицаря и ябълката, но избирам ябълката. 😀

  24. Ивайло

    Аз избирам рицар.

  25. Аз съм определено за ябълката или за извънземното! ❤

  26. Ябълката или извънземното. 🙂

  27. Рицарят изглежда най-добре! 🙂

Оставете ни въпрос или мнение

