Малки обновявания от 9 април

Здравейте пинговци!

Музиката за иглу е сменена с нова, точно както се прави във всеки втори четвъртък от месеца. Този път темата е „Frozen Fever Party“, затова и част от мелодиите ще са добавени в стаите на събитието този месец. Платените играчи имат възможността да си изберат музика от листа по-долу, за да звучи в иглуто им.

music0415

Също така Puffle Wild вече е постоянна стая на острова ни. Но за съжаление вече нямаме достъп до другите две стаи, от които взимахме Puffle O’Berries.

Screenshot_5

Платените играчи ще могат да си осиновят и дивите пъфълчета, но вече на цената от 800 coins всеки. Невероятно, нали? Но има и още нещо. Sasquatch е отново изчезнал! Според вас къде е отишъл?

Screenshot_6

Ski Lodge също е малко по-обновена. Вместо торта с риба има врата към Puffle Wild. Но за жалост огънят не се движи, както беше обещал Polo Field. А вие доволни ли сте от новите обновявания?

– Spyro662 и Penguinn2 –

Posted on 09.04.2015, in Minor Updates. Bookmark the permalink. 7 Коментари.

  1. Ето ме и мен. 😀

  2. Аз бях там след това! 😀

  3. По принцип повече ми допадаше предишния вид. А на теб, Spyro?
    Spyro: Аз предпочитам този. 😀

  4. Вчера като влязох в СР, Sasquatch все още седеше до дивите пъфъли! 😀
    P2: Да, при мен също беше така, но днес го няма.

  5. Забравили сте да напишете, че вече пъфълите се продават, а не са безплатни: http://i.imgur.com/WSv7eEe.png
    P2: Благодаря ти за информацията. Току-що я добавих в публикацията.

  6. Когато влязох в стаята, Sasquatch беше там. http://prikachi.com/images/998/8041998I.png

Оставете ни въпрос или мнение

