Подземен лабиринт в The Dock

Здравейте пинговци!

Лабиринтът, за който ви споменавам в сайта ни още от предната седмица, вече е добавен в Club Penguin. Това означава, че от този момент можете да влезете в него, за да си спечелите награда. Тя е за всички играчи, разбира се! Като за начало се отправете към The Dock, където е и дупката в земята. Не забравяйте да си вземете и миньорския шлем за безопасност!

dock

Намираме се в началната стая. Вдясно виждате какъв ще е подаръкът ни след като успешно намерим правилния път. Има и карта, която ще се покаже с натискането на червения бутон. Тя е за тези от вас, които се затрудняват с посоките и искат допълнителни инструкции.

room1

Следвайте тази карта или пък се опитайте сами, за да се забавлявате повече. (Кръгът е скритата стая)

mapfull

Признавам, аз също се загубих няколко пъти, но вече знам пътя наизуст.

mazeroom

Ще откриете дори една скрита стая. В нея можете да танцувате с приятели и да се забавлявате. Видяхте ли дупката, от която се подават светлинки?

mazesecret

Носете миньорската шапка от The Dock и никакви други айтеми, а после натиснете „D“ от клавиатурата си. Така дупката ще се пропука и ще можете да минете през входа.

dance

Какво по-подходящо място за танцов подиум от подземна стая? Тук звучи и мелодията „Herbert Style“.

secretroom

В края на лабиринта ще намерите и наградата си, която е кирка. Това е айтем за всички играчи. Всъщност дали тунелите са изградени чрез машината на Herbert, която е вдясно? Сега тя се използва като място за продаване на кафе. 😀 Може би познавате това изобретение от 8-ма мисия на PSA агентите.

prizefinal

Да не забравя да спомена и марката, която вече имате. Тя е тази под този текст, а категорията е „Party„. Благодаря на Belitoo02, която ме информира за това обновяване.

Path Finder | Завърши лабиринт на парти

Това е всичко важно под земята, макар че има и друга тайна – пингвини, които са преследвани от НЛО. Не знам дали това е някакъв поглед, но определено летящите обекти напоследък се забелязват на много места из острова. Е, хареса ли ви предизвикателството и вече успяхте ли да стигнете до края?

– Penguinn2 –

Posted on 15.04.2015, in Mini Events. Bookmark the permalink. 21 Коментари.

  1. Едвам стигнах до края, защото реших да се справя сама. P2, когато стигнах края спечелих марката Path Finder!
    P2: Ще добавя марката в публикацията ми. Благодаря ти, че ме информира за нея.

  2. P2, аз използвах малка хитринка. 😀 Снимах с телефона си картата в началото и така стигнах до края. Иначе никога нямаше да стигна до края. 😀
    P2: Аз също гледах от картата при първото ми минаване, макар че така не е забавно. Вече се справям и без нея. 😀

  3. Наистина беше доста трудно, защото се опитах да стигна сам. Три пъти не ми се получи, но на четвъртия успях. 🙂

  4. Аз го направих без измама.

  5. Обиколих целия лабиринт без да ползвам картата и чак накрая стигнах до края. Беше доста забавно.

  6. Лабиринтът беше много интересен! Стигнах до края, но с малка помощ от картата. Запънах се на онези тунели със стрелките. :/ Видях картата 1 път и стигнах там! И ме питаха дали съм стигал края, защото държа кирка… Един или два пъти по пътя сгреших, но после вече се понаучих. 🙂 Аз станах като „Tours in the Maze Guide“. 😀 Бях носил някакъв EPF костюм и такива странни очила с фенер (първия път) и изглеждах, че все едно съм минавал 100 пъти, но не! Там, в лабиринта ми харесва, защото е интересен и драми всякакви, правят и пица, правят сладолед и кафе, номери, но всичко. Въобще – ОК! 😀

  7. Ивайло

    Много е трудно, но ми хареса скритата стая. Докато се мъчех да стигна видях двама да тръгват някъде и аз ги последвах. По пътя и още един пингвин се беше загубил, но и той дойде с нас. Накрая намерихме финала, всички спечелихме марки и кирки.

  8. Бяха ми нужни 4-5 опита докато стигна до финиша! 😀 Но от друга страна ми беше забавно!

  9. TREZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    Р2, може ли да ми покажеш снимки или публикацията за Snow Maze и да ми кажеш през коя година е било то? И Р2, дали няма да е яко, ако има Forest Maze? Вече направиха Snow Maze и Cave Maze, защо да няма и Forest Maze?
    P2: Празнуваше се от 27 до 30 ноември 2009 година, но този лабиринт беше само за мембърите. Давам ти линк към Club Penguin Wiki, за да видиш снимки. http://clubpenguin.wikia.com/wiki/The_Great_Snow_Maze Нашата публикация е била по-оскъдна. http://bobonikacp.com/2009/11/27/winter-party-2009/ И да, със сигурност би било страхотно, ако има подобно изпитание и в горите на острова.

    • Нямаше ли Forest Maze, когато бяхме открили кафявите пъфъли през 2011? 😀
      P2: Да, беше нещо такова. Мисля, че може да се брои.

  10. nikipenguin

    P2, този лабиринт е много интересен! Дали ще може да остане завинаги, дори и да го преместят някъде другаде? Много е забавен! 😀
    Филип: Не знам дали ще го запазят, но и на мен ми е много интересен и не ми омръзва! 😀 Дано наистина го оставят в играта!

  11. Около 5-6 пъти се пробвах и най-сетне успях! 🙂 😀

  12. Успях от третия или четвъртия път. Беше много забавно, дори предлагах помощта си на някои пингвини. 🙂

  13. Aз успях без помощ от картата. Загубих се 5 пъти, но стигнах до края! 🙂

  14. Mirelinda3

    Невъзможно е! Влязох втв всички тунели и в нито един не стигнах до края! ;(
    P2: Явно си пропуснала няколко. В тази стая трябва да минеш по този начин: http://i.imgur.com/n68JfwI.png

    • Mirelinda3

      Много благодаря! Успях! Благодаря за помоща! 🙂

  15. За мен лабиринтът беше лесен. 😀

  16. Беше супер забавно, но най-якото беше в тайната стая и да слушам Herbert Style! 😀

  17. Благодаря ви, без вас нямаше да успея. Всъщност първоначално тръгнах по този път, но при местата със стрелки се обърках.

  18. Беше лесно и забавно!

Оставете ни въпрос или мнение

