Bobonika1212cp празнува рожден ден

Здравейте пинговци!

Преди точно седем години първата публикация в Bobonika1212cp беше създадена, което постави началото на една нова българска общност с Club Penguin играчи. Сайтът ни не е направен само с цел да информира, а и да сближава различни хора, които харесват най-популярния виртуален свят на Disney. Днес празнуваме 7 години, но не вие ще правите подаръци, а ние. Посетете сайта ни в часовете, които са написани по-долу, ако искате да си спечелите награда. Кодовете ще бъдат написани в тази публикация, а всеки ще е спечелен от човека, който е най-бърз.

7thYear

  • 20:00 часа: Код за 7 дни мембърство
  • 21:00 часа: Coin код за 2 айтема от Treasure Book 19

През годините претърпяхме много промени и макар че сега посещенията ни не са толкова много както преди, ние сме тук и ще продължаваме да сме с вас, стига вие да ни подкрепяте. Благодарим ви, че сте част от нас! Без ваша помощ нямаше да сме това, което сме днес. Е, кой е любимият ви спомен свързан с Bobonika1212cp? Какво харесвате и какво не харесвате в сайта ни? Чувствайте се свободни да напишете всякакво мнение в коментарите по-долу.

– Penguinn2 –

Posted on 17 април 2015, in Contests. Bookmark the permalink. 123 коментара.

  1. Аз го въведх първи и нищо не стана. Написа ми, че вече е използван.
    P2: Значи някой те е изпреварил. При тези конкурси се изисква много бързо действие.

  2. Аз никога нямам късмет. :[

  3. 20.00 часа мина вече, а все още няма код.
    P2: Публикувах го преди 5 минути в горната част на публикацията.

  4. Защо на мен?

  5. Няма да ми се сбъдне желанието и тази година.😦😦

    • Не си единствен.

    • На мен също и аз никога не съм печелил.

    • Вече я играя 3 години и половина и имам само дрехите от каталога за не-мембъри и фоновете от каталога! Аз вече се отказвам да играя тази игра, нито някога съм имала Coin код, веднъж бях безплатен мембър за 7 дни и толкоз! Аз се отказвам, вече става скучно: всички пъфъли и дрехи са за мембъри, когато има парти само мембърите могат да влизат в стаите… Аз вече няма защо да я играя!
      P2: Но вероятно свързваш играта с много приятни емоции. Вярно, наистина повечето неща са за платени играчи, но някак си чувстваш носталгия, когато не влизаш в Club Penguin известно време. Не знам дали с теб е така.

    • Погледни и от добрата страна – ще има и други постове за мембър кодове.

    • Да, но с моя късмет… но да се надяваме.

  6. P2, моля те, дай ми код.

  7. Приготвих си всичко, видях кода в публикацията, бързо написах, тъкмо щях да напиша последните 3 цифри, отвори ми се един прозорец, когато го затворих, написах останалите цифри, но вече беше използван.

  8. Вече няма никога повече да играя CP.
    P2: Не е правилно да се отказваш заради такова състезание. Играта е забавна и без мембърство. Казвам го от опит, тъй като за почти 6 години съм бил платен играч само за 3 месеца.

    • Няма нищо, аз няма да използвам следващия.🙂 Дано го вземеш!

    • Аз също никога НЯМА ДА Я ИГРАЯ, освен ако не ми дадеш Coin кода!
      P2: Според мен един код не би те отказал от играта, ако наистина я харесваш. Кодовете от монетките се дават с ключодържатели, които в момента са на много ниска цена в Хиполенд. Бих казал, че тя е посилна за всеки.

    • Той да не е банка за кодове? И аз искам код, всеки иска, но той как да даде? Няма 10000 кода, може просто да отидете в Хополенд и да си купите. И аз никога не съм печелил, но какво от това?

    • Всички тук са много забавни и чудни. Заради един код няма да играят никога.😀 Има и други кодове!

    • Не си само ти!

    • алекс малинова

      Petko02cp и Zamundanet, напълно съм съгласна с вас! И аз искам да бъда мемебър, но не успях! Няма какво толкова „да не играете CP“ заради един код! Вие не можете да искате от Р2 да ви дава кодове ! Ключодържателите са 3 лева! Не е толкова много!

  9. Е, знам, ама аз толкова много исках да стана. Ама какво да се прави, най-вероятно на мен не ми е писано да имам никога.
    P2: Не е вярно! Сигурен съм, че ще бъдеш платен играч поне веднъж. Моите родители също не ми позволяваха да платя с картата им преди време, на мен също ми беше мечта да съм мембър и станах такъв няколко пъти. Мечтите се сбъдват! ^.^

    • Моите мечти не се! Толкова много искам Coin кода, дори повече от този за мембър. Уви, шансът е 1 към 100.
      P2: Шансът е много по-голям, особено ако отвориш страницата за активиране на кода предварително. По-малко от 40 души участват в конкурса, което улеснява играта.

    • И на мен не ми е писано. Нито код да имам, нито мембър.

  10. Нищо, следващият път! Но поне благодаря за това, че винаги правите неща, с които да ни радвате. ЧРД отново!

  11. Къде точно трябва да се въведе кодът за Treasure Book?
    P2: Ето тук – http://play.clubpenguin.com/#/redeem А в тази публикация има инструкции за въвеждането – http://bobonikacp.com/2005/10/24/unlock-items-online/

  12. Ох, пак някой го взе. С моя късмет никога няма да спечеля.😦

  13. Не мога да повярвам, Р2! Взех втория код, много благодарности!🙂

    • Как така? Аз бях на гости на един мой приятел и той също взе кода, но като си избра айтем, не му се отчете.

  14. Да, просто супер, тъкмо да го напиша и ми пише, че съм загубил връзка.😦 Винаги аз съм каръкът, но браво на спечелилия…😦

  15. Някой има сръчни и бързи пръсти, но не знам кой!😀

  16. Ооо, не, де, някой пак ме изпревари.😦 Но нищо, ще се пробвам на други конкурси и състезания.

  17. Даа, печеля за пръв път, това ще го дoбавя към най-любимия ми момент в сайта!

    • Как? И аз го въведох и си взех айтеми? Между другото и на мен това е един и от най-хубавите ми моменти в сайта.🙂

    • Как така трима души използват кода веднъж? При мен не се отчете като ми се отвори книгата. Как стават тези неща? Или някой лъже, или…
      P2: Едва ли лъжат, сигурно са се объркали, защото книгата им се е отворила.

    • Zamundanet, доказателство, че не лъжа: http://i.imgur.com/qKtwoM6.png

    • Щом казваш – вярвам ти.🙂 Но прочетох коментарите и трима бяха отворили книгата и взеха наградата. Но имаше още четирима, които отвориха книгата, но не взеха нищо.

  18. Успях! Въведох първи кода! Йей!🙂
    P2: Провери дали айтемите ти са добавени, защото много казаха, че са спечелили.

    • Да, върху пингвина ми са! Мисля, че знам това как става. Ако няколко пингвини едновременно въведат кодове – става.🙂
      P2: В такъв случай честито за наградата, която спечели.

    • Винаги Матю печели.😦
      P2: Това е само съвпадение. Ако зависеше от мен щеше да спечели някой, който досега не е взимал награда от нас.

  19. И защото винаги губя, повече няма да участвам в такива състезания. И ЧРД! Дано екипът да продължи да поства неща и дано някой ден вашите деца да ви заместят.
    P2: Това ще е сбъдната мечта.

  20. Уфф… Точно когато щях да го въведа, ми се отвори прозорец: „You’ve lost connection…“😦 Бях на косъм да взема наградата.😦 Между другото, честит рожден ден, Бобоника!😀 Надявам се да продължавате да сте все така трудолюбиви и уникални в това, което правите. Хубаво е да има повече сайтове като вашия. Продължавайте все така!😉

  21. Показа ми се книгата, взех две неща, но започна да зарежда и да сега ги няма. ;д Ох, нищо.

  22. По-добре не правете такива конкурси, защото много хора се сърдят. Шансът да се спечелят е минимален.
    P2: Винаги има недоволство, какъвто и тип да са конкурсите.

  23. Аз бях първи регистрирал кода и когато си избрах 2 айтема от книгата и след това започна да ми зарежда играта и ме изхвърли. Сега нямам тези два айтема.
    P2: Значи не ти си въвел първи кода. Така става, когато много различни хора опитват да въведат един код. Спечелен е от някой друг.

    • Аз те видях в сървъра, но изглеждаше ядосан! И аз така направих – взех жълт пъфъл и пари, но не ми зареди.😦 Защото 7 човека ЕДНОВРЕММЕНО активираха кода ПЪРВИ И… не може да се даде на толкова много и е дало само на 4-ма.

  24. P2 и всички от сайта – много съжалявам, защото го активирах и лаптопа ми се изключи преди да взема айтемите. Заради мен никой не го взе.😦
    P2: Не, спокойно, няма нищо общо с теб. И мисля, че имаме победител.

  25. И колко струват тези ключодържатели? Не, че ще си взема, дори не съм в София.
    P2: Цената им е 2,29 лева за един, включително с Coin код. Продават се в Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Габрово, Пазарджик, Плевен, Пловдив, Русе, Сливен, София, Стара Загора и Хасково. Може да купиш и онлайн, но ще трябва да платиш и 3 лева за доставка.

    • А до кога ще са на намаление? И каква е истинската им цена?
      P2: Не знам, може би до изчерпване на количествата. А не знам колко е реалната цена, но тази е възможно най-ниската, която някога ще видиш в България.

    • Реалната цена на ключодържателят е около 7 лева. Аз съм си купувала, но не е честно. Едвам ми разрешиха за 7 лева и то от миуте пари, а сега те са били на 2,29 лв. Наистина доста евтино.
      P2: Е, явно ги купуват доста евтино, но да, при нас са 7 лева, което е скъпичко за България.

    • А как ще го доставят? По еконт или не? И може ли линк към ключодържателя?
      P2: Чрез куриерска фирма Speedy. http://hippoland.net/club-penguin-kljuchod-rzhatel-puffle

    • Зорница3, благодаря! Наистина е много скъпо иначе.

    • А може ли например вие да ми пратите кода, а аз по нещо да ти пратя парите?
      P2: Може, но така става по-сложно. Можете да платите с кредитна или дебитна карта, а също и при получаване на играчата. Ако ще ти е по-спокойно, можеш да кажеш, че искаш да вземеш ключодържателя си от офис на куриерската фирма. Помоли родителите си да ти помогнат с купуването.

  26. P2, стана бъг. Въведох първи кода, излезе ми книгата, избрах си два айтема и ми излезе „Learn more“. После влязох в играта и нямах айтемите? Спечелих си кода, но ми излезе това. Какво е станало?😦
    P2: Щом ти е изписало това съобщение, значи ти не си първият, който е въвел кода.

  27. Браво на спечелилия и ЧРД на екипа! Пожелавам ви късмет със сайта и защото май почти всички са на 17-18, ви свалям шапка, че още се занимавате с такава като цяло детска игра.

    • 7 човека въведоха кода ЧЕСТНО и 3 си взеха наградата, а другите 4 – не.😦 Аз съм единият от четиримата.

    • Не е вярно! И аз бях от първите, но нямам награда, само Матю има. И честито!

  28. Ключодържателите са много евтини вече. ;д В Хиполенд ли?
    P2: Да, в Хиполенд са на промоция.

  29. Аз уж спечелих и си избрах айтеми, но не бяха добавени! ;(

  30. Как трима човека са се сдобили с втория код? Дотук чета вече три коментара за победили!
    P2: И аз не знам.😀 Хубаво е да проверят дали имат айтемите си в инвентара, за да са сигурни дали са спечелили.

  31. Честито, Bobonika! Да сте живи и здрави, да работите в екип и този сайт вечно да се поддържа, като моя.

  32. До тези по-нагоре: Не съжалявайте, че не сте спечелили. Когато имам мембърство, купувам всички дрехи, пъфъли, други айтеми и това е! Не знам дали е понеже вече съм на 15, но не ми е забавно изобщо, когато имам мембърство. Някак си чувствам, че ги колекционирам тези айтеми. Освен това партитата вече стават ужасно скучни и ги повтарят постоянно. Ако наистина искате 7 дни мембърство ви пожелавам да намерите, но съм сигурна, че след като намерите още няколко пъти ще видите, че е нищо особено.🙂

    • Ели, да ти кажа и аз съм така. Като не съм мембър искам да съм, но когато стана ми е скучно. По-яко е безплатен играч!

  33. P2, ходих до Хиполенд и ми казаха, че нямат ключодържатели, а в сайта им пише, че ги имат в наличност. Исках да се възползвам от намалението, но какъв е смисълът, когато в сайта пише едно, а в магазина повече от 2 месеца няма и следа от играчките на Club Penguin? Нима трябва да поръчвам от сайта при наличието на два магазина в града ми? Моля те, кажи ми къде в Пловдив мога да намеря ключодържатели.
    P2: Нямам представа. Провери в двата им магазина и в краен случай можеш да купиш от сайта им. 3 лева за доставка е приемливо и пак излиза по-евтино от реалната цена на ключодържателите, която е 7 лева.

    • Very, аз днес също отидох и ми казаха същото. Исках да направя хубав подарък на брат ми за рождения му ден, но нямаше нищо свързано с CP.:/ Явно само си правят реклама и ги държат в складовете, за да плащаме 3 лв. за доставка.:/

Оставете ни въпрос или мнение!

