Срещни Sensei – април 2015

Здравейте пинговци!

Sensei обикаля острова от днес, за да се включи в празненството за Haiku Day. Отдавна не сме го виждали на острова, затова съм сигурен, че много от вас се радват. Съвсем скоро можете да спечелите марката му, за да попълните колекцията си.

HaikuSensei_0-1429293154

*Информацията по-долу е по българско време. Легенда за сървърите на всяко от съкращенията: En – английски | Pt – португалски | Es – испански

  1. Сървър Wool Socks в 01:30 a.m./през нощта на 18 април – En
  2. Сървър Sherbet в 05:00 a.m./през нощта на 18 април – En
  3. Сървър Deu Branco в 16:00 p.m./следобед на 18 април – Pt
  4. Сървър Fog в 20:30 p.m./вечерта на 18 април – En
  5. Сървър Mittens в 23:59 p.m./през нощта на 18 април – En
  6. Сървър Chinook в 03:30 a.m./през нощта на 19 април – En
  7. Сървър Cozy в 20:00 p.m./вечерта на 19 април – En
  8. Сървър Jack Frost в 01:00 a.m./през нощта на 20 април – En
  9. Сървър Iceland в 04:00 a.m./през нощта на 20 април – En
  10. Сървър Mammoth в 21:00 p.m./вечерта на 20 април – En
  11. Сървър Elemento Ninja в 21:00 p.m./вечерта на 20 април – Es
  12. Сървър Friaca в 01:00 a.m./през нощта на 21 април – Pt
  13. Сървър Rainbow в 03:30 a.m./през нощта на 21 април – En
  14. Сървър Avalanche в 04:00 a.m./през нощта на 21 април – Pt

Благодаря на Goram2003, че ме информира! Имате шанс да го видите цяла седмица, което не е никак малко. Sensei е тук за вас, за да ви разказва също и интересни случки. Сигурен съм, че много ще се забавлявате, ако отидете на една от срещите.

– Penguinn2 –

Posted on 17.04.2015, in Meet Sensei. Bookmark the permalink. 16 Коментари.

  1. Супер!

  2. Малко късно, но ето – http://prikachi.com/images/111/8057111h.jpg Това е нещо като картичка за екипа. Честит рожден ден! 🙂 Знам, че не е хубава, но реших да направя нещо. 🙂 И все пак закъснях със 17 минути.
    P2: Много е хубава. Благодаря! Постарал си се за снимката, а на мен ми харесва. Има толкова много пъфъли!

    • Много е хубава! Сигурно не ти е било толкова лесно да измислиш тази прекрасна идея на модела й! 🙂

    • Не беше трудно. 😀 Отне ми 10 минути и по-малко. Направих го с piZap.

  3. Най-после срещи със Sensei. 😀

  4. В кои стаи идва Сенсей?
    Spyro: Аз бях на първата среща и той мина през стаите: Town, Snow Forts, Dock, Plaza, Forest, Mine Shack и Dojo.

  5. Последно го срещнах през май 2013, но пожелавам на всички късмет! 🙂

  6. Mitko 2002

    Супер, само той ми остава! Сигурен ли си, че часовете на номер 3 и 6 са правилни?
    P2: Да, проверих ги няколко пъти.

  7. Супер! Аз и една приятелка го срещнахме! Първо отидох в The Plaza, но той тъкмо тръгваше и ми добави само марката, а после взех и фона!

  8. Остана да взема само приятелството му и фона. 🙂

  9. Аз вече имам приятелството му, фона и марката. 😀

  10. Sweet strawberry

    Аз вече му имам всичко, но ще отида на някоя среща. 😀

  11. Аз отидох на едната среща, пратих му покана за приятелство, взех му фона и затворих игралната му карта, но когато проверих в приятели, там го нямаше. Явно защото беше претъпкано и е имало бъг. :/

  12. Ивайло

    Има ли други срещи?
    P2: Не, за момента няма повече.

  13. P2, помощ! Един мой „приятел“ ми взе паролата и ми добави много айтеми. Има ли начин да ги махна?
    P2: Не, за съжаление няма как да ги премахнеш, дори и да пишеш на Club Penguin Support. Това е предпазна мярка, която ще запази айтемите на пингвина ти при всякакви обстоятелства, дори и някой да знае паролата ти. Но не се притеснявай, едва ли ще те баннат завинаги от първия път. Най-много да получиш бан от 24 или 72 часа.

Оставете ни въпрос или мнение

