Club Penguin съкращава работници

Здравейте пинговци!

Известен новинарски сайт публикува вчера информация за Club Penguin, която не би се харесала на много от вас. В публикацията се споделя, че екипът на играта значително се е намалил. 30 души са били уволнени в главния офис (в Келоуна, Канада), а също и още в Лос Анджелис, което означава, че поне 60 модератори са загубили работата си. Всичко това е без да се брои целият екип в Брайтън, Англия, от който вече няма нужда, тъй като офисът е затворен.

Chart

Screenhog (известен модератор от миналото) показа интересна теория за това как играта би спряла да съществува, ако играчите продължат да губят интерес към CP. По-горе виждате графика, която показва, че посещенията на играта спадат. Всичко това е заради частните сървъри, които крадат от играчите на Club Penguin и така предотвратяват евентуалните печалби от купуване на мембърство. Приходите на играта намаляват значително и е нужно нещо ново, за да може най-популярният онлайн свят на Disney да продължи да съществува. И все пак засега това не значи, че играта ще бъде спряна, тъй като и преди е имало такива големи уволнения. Всичко е въпрос на време, а ние можем единствено да стискаме палци всичко да е наред.

– Penguinn2 –

52 thoughts on “Club Penguin съкращава работници

  1. Ужас! Можем ли да помогнем някак?
    P2: Не, едва ли има нещо, което можем да направим. Но все пак засега няма причина да се притесняваме.

  2. За съжаление и това се случва, но остава само да се надяваме Disney да успеят да преодолеят и този свой “провал”, нека го наречем така. Би трябвало да започнат да правят по-атрактивни партита, а също така да връщат и старите, които вече не съществуват. Трябва да дават повече възможности на безплатните играчи, за да могат да ги заинтригуват още повече. В играта трябва да настъпят доста драстични промени, ако от Disney искат нещо да се промени в бъдеще, така че играта да продължи да съществува.

  3. Да, много хора вече не я играят, защото се появиха и Flippr и много други… Това са сайтове, където ти правят пингвин и си мембър завинаги. ТАМ ВСЕКИ Е и веднъж исках да науча какво значи и там нямаш нужда от пари, защото с някакви команди можеш да си ги вземеш също така и с марките, дрехите, можеш да ставаш от онези като PH, Rockhopper, Cadence, Rookie, можеш да копираш стила на някой.. Този сайт май беше испански и не можеше да се играе тук. Те са преобърнали играта: слагат магазина за дрехи в Snow Forts, каталога го пренареждат и… гледал съм клип, но той е на испански (аз уча испански, но не го знам толкова). Много хора така си заминават! Може ли да стане НЯКОЙ да има 1 ден тест период като мембър? Или поне 1 час?
    P2: В момента част от новите акаунти получават код за безплатно мембърство в рамките на седмица. Това е като тест период.

    • Zamundanet, съгласна съм с теб, и аз съм била в такива сайтове, но чувството не е същото като Club Penguin.

    • Значи, ако някой си направи акаунт, е мембър?
      P2: Не всички нови акаунти са с мембърство. Освен това кодовете за членството се получават на имейл адреса, който е използван при регистрацията. Тоест едва ли ще ти изпратят код, ако от твоята поща има регистрирани много акаунти.

  4. Оле, дали отива на закриване играта? Ако е вярно, това е беда.
    P2: Не, засега няма място за притеснение. Всичко е наред.

  5. Все пак, ако Club Penguin спрат да съществуват, значи и Disney ще спре, а това няма да стане. Все пак играта е единствена по рода си. Може да се свие малко, но да се закрие. Според мен миналата година се отпуснаха като имаше много неща за нас, не-платените и накрая, спомнете си, безплатното мембърство по Коледа. Щом се натрупат пари, пак ще блести Club Penguin, но дали статията ме разстрои много?

    • Самата игра не е единствена по рода си има и други подобни, които напоследък са много пополярни!

  6. Не ми се иска играта да спре. Много ми е приятно като влизам в нея и да помагам на пингвините като вчера. 😦

  7. Знаеше се, че ще се случи, все пак те дават една шапка на безплатните играчи и е ОК, но не е, трябва повече неща.

    • Напълно съм съгласна. Хората отиват в private servers (и аз играя по-често в такъв), защото там няма мембърство. Всичко е безплатно и макар да е така наречен “откраднат сървър”, повечето предпочитат точно такъв. Там дават дори и стари айтеми. Въпреки това не искам Club Penguin да затваря. Не мисля и че ще я затворят. На Дисни е все пак, а Дисни са световноизвестна компания. Ако затвори, все пак ще има Пrivate сървъри. Дори и играта да фалира, все ще намерим начин да я играем отново. Така че всички спокойно. 🙂 С това не целя да водя играчи в такива частни сървъри. Просто отговарям на тези, които се чудят с какво те са по-специални.

    • Zornica3, бих отговорила на въпроса ти, но тук не е позволено да се говори за такива сайтове, а и не бих искала да правя реклама. Иначе и аз играя в такъв, но изобщо не искам Club penguin да затвори. 🙂

  8. Моето мнение е, че Disney промениха играта значително и се усеща спад. Когато бях 4-ти клас, всеки ден чаках да се прибера, за да играя на мини-игрите, а в момента нямам чак такова удоволствие. Преди парти едвам заспивах и само треперех от вълнение. Откакто играя Club Penguin, винаги е била притежание на Disney, но тогава не се усещаше това напрежение. Както повечето от вас знаят, че една част от създателите на Club Penguin (ако не и всичките) напуснаха, поради тази причина Disney започнаха да правят една “друга” игра. Преди само с една шапка и фон на партитата хората се забавляваха, защото самата игра беше по-интересна. Ако Club Penguin продължи надолу, ще е по-добре да се продаде на нова компания, която да я съживи (имам спомен, че Sony проявяваше интерес). Това беше моята гледна точка по темата, получи се дълга, но се надявам да ви е било интересно. 🙂

    • Аз съм съгласен с Теодор! На мен ми се е случвало абсолютно същото! Едвам заспивах от нетърпение, а сега влизам 3 или 4 пъти в играта на седмица.

    • И аз съм съгласен! Има само шапки или тук-там нещо друго. Даже напоследък и иглу. Но аз не искам само айтеми, аз искам и да е забавно, което ми напомня на най-якото парти и то е предишното The Fair, което беше уникално парти.

    • Вярно е! Магията на СР изчезна след всички тези промени и напускането на много ключови в развитието на играта фигури. И аз вече не усещам такова удоволствие, но все пак ще остана с играта до край.

  9. Преди няколко дни Disney “лепнаха” листовка на едно много известно CPPS. В България мисля, че няма закон за авторско право, което е лошо, тъй като вече има българи, които притежават частен сървър на Club Penguin. Все пак съм съгласен с Иван, трябва всичко да си е както преди до 2008 г. Club Penguin е известна игра и има много частни сървъри и дори и да фалира, което едва ли ще стане, пак ще се играе отнякъде. Така и стана с Pandanda, която фалира през октомври 2012. Тя имаше 3 копия, като само едно е едно от най-стабилните като за частен сървър, от създателя на много известно CPPS, което затвори през януари тази година. Все още съществува, но тъй като сайтът е за Club Penguin, не искам да давам линк. Аз просто дадох пример. Може да продължа да коментирам в този пост, тъй като бях в частния сървър в България.

    • Аз много добре знам за кой сайт говориш, ако не се лъжа затвори на 3 януари тази година. Но не знаех, че още съществува. Наистина ли? 🙂

    • Да, тогава затвори, но все още не съществува. Собствениът реши да работи по копието на Pandanda.

    • Кои са тези хора, които пишат, че искат да са част от екипа?
      P2: Преди са добавяли администратори без необходимост от каквито и да е било умения. Но това е било в началото на сайта, когато е нямало почти никакви посетители.

  10. Ако СР закрие, тогава няма да има и Bobonika. 😦 Да се надяваме, че всичко ще е наред. А като стана дума, какви са тези private servers?
    P2: Представляват игри, които са досущ като Club Penguin, но са създадени от фенове на играта. Там всеки айтем може да се вземе по всяко време, а също няма и мембърство. Някои сайтове позволяват дори посещаване на стари партита.

  11. P2, ако Disney закрият CP и Bobonika ли ще се закрие? 😦
    P2: Разбира се, че да. Но едва ли играта ще бъде спряна.

  12. Искам да изкажа моето мнение. Според мен е малко гадно за Club Penguin и всички играчи, но е още по-гадно, че закриха всичките ни любими партита или поне аз така си мисля. Имало е много яки партита от сорта на April Fools`, Music Jam (тоест последното беше много скучно), Penguin Play Awards, Card-Jitsu Party и още. Също така както и преди, така и сега има само по фон и шапка на парти, но преди беше по-различно. Самата графика, самото обличане на пингвини. И мисля, че от 2008 до 2012 всичко в СР беше много по-хубаво. Сега Club Penguin губят играчи, защото повече хора създават фалшиви версии на Club Penguin, а всички искат да са мембъри и затова я изоставят и влизат в тези фалшиви версии на играта. И все пак мисля, че ще е забавно СР да върнат старите неща в СР. Ще бъде много гадно, ако Club Penguin се затвори. 😦

    • Така е, защото на тези всички партита, които изброи, няма почти нищо за безплатните играчи, а за какво му е на човек да има 5 шапки и никакви дрехи?

  13. Но това е ужасно. Аз искам да работя там. Ако трябва ще го изкрещя на всекиго в тази вселена, но Club Penguin ще бъде най-добрата игра, каквото и да става.
    И аз веднъж влязох в нещо като пародия на CP и там можеше да правиш каквото си искаш, но нямаха някои неща, а други бяха нови. И все пак ми беше съвестно, защото CP така губят пари от удоволствието да имаш мембърски пъфъл. Имах чувството, че играя любима игра с хак.
    Ако някой иска да разбере какво е да си мембър, по-добре е да ползвате от онези пингвини, които са за общо ползване. Няма нищо лошо да влизаме в частни сървъри, но трябва да влизаме и в CP.

  14. Аз писах на руската поддръжка на CP и сега чакам отговор на въпроса дали Club Penguin ще бъде закрит.
    P2: Разбира се, че няма да бъде закрит. Няма място за притеснение на този етап. Сигурен съм, че играта ще съществува с години напред.

  15. P2, имам въпрос към вас. Ако бяхте от екипа на CP, какъв известен пингвин бихте направили и какво парти? Кои са любимите ви супергерои от Marvel и също какви предизвикателства щяхте да направите за партито, което ще направите, ако бяхте от екипа на Club Penguin?

  16. Моето мнение е, че СР трябва да се стегнат! Трябва да помислят поне още малко за безплатните играчи, още много за предишните партита. Те трябва да разберат какво искаме! Трябва да се върнат стари и харесвани партита, но с нов дизайн и много повече забава ,както и айтеми за безплатните играчи. Дори и рядко да има иглута или мебели, поне да ги има! СР пада надолу, а не трябва. Това е моето мнение по въпроса. Дано да успеят да се завърнат с много идеи за грандиозни партита. Искам отново да очаквам партитата с нетърпение!

  17. Здравейте! Аз съм нов тук и дойдох само за един въпрос. Получих код за 7 дни мембърство. Кога ще е най-добре да го изпозвам?
    P2: Аз ти препоръчвам на 1 май, за да хванеш айтемите от Frozen Fever Party, но и от новия моден каталог, който идва на 6 май (вечерта). Но все пак ти си прецени дали искаш да бързаш с използването му. Ето тук е списък с предстоящите събития: http://bobonikacp.com/updates/

  18. Веднъж влязох в един такъв сървър. Отначало много ми хареса, можех да имам всичко, да се обличам като известните пингвини, да пиша на български, дори имаше специални стаи. След няколко дни разбрах, че всичко това е ужасно! Можеш да напишеш абсолютно всичко и ще се покаже, дори да е нещо неприлично! Имаше и някакви специални JR-ове, някои от тях бяха някакви неприлични! Можеше да си кажеш адреса, например и щеше да се покаже! И още купища отвратителни неща! Искам да кажа, че е най-добре да играете обикновения Club Penguin и да не влизате в такива сървъри, защото дори и да нямате много възможности, сте в безопасност и се чувствате щастливи и няма неприлични неща! Има модератори, които ни пазят и всичко е измислено безопасно за деца! Препоръчвам ви да не се занимавате с частни сървъри, а да играете самата игра! Не забравяйте, че частните сървъри все пак са измама и като влизате в тях мамите в Club Penguin. Послушайте ме и ще сте щастливи! Според мен Club Penguin трябва да продължи да съществува, но да добавя поне малко повече неща за не-мембърите.

    • ZeroHero66. не всички сървъри са такива. Това е за забавление и да се докаже, че този частен сървър не е пълно копие на Club Penguin. Тези стаи са направени специално за старите играчи на CP, който тогава са били на 8-9 години, а сега са на около 15-16. Всеки се променя и затова са създадени тези стаи. Хората влизат в тези частни сървъри поради причините – баннати са завинаги от Club Penguin с всички събрани айтеми, новият Club Penguin, мембърството. Главно е заради неограниченото мембърство там. Можеш да не влизаш в тези JR-ове. А за адреса ако се има предвид IP адреса, също не я използвай. Много неща от Club Penguin са премахнати. Те са в частните сървъри. Ако искаш да си ги припомниш, те са са единсвеният шанс. Има малко CPPS-та, които са много различни – каталозите, стаите и тн. Като Flippr, за който спомена zamundanet. Тя и CP имат доста разлики. Те правят смесица между стария и новия Club Penguin, С този коментар не защитавам частните сървъри, нито Club Penguin. Както каза Cpthebest, 4000 души на ден играят тези копия, а Club Penguin поне около 1 000 000. Аз играя и в двата вида CP-та. Изводът е всеки да си играе където иска.

  19. Според мен не е толкова голяма работа! Дисни имат по-важни неща (филми и сериали), за които са нужни явно повече пари и сигурно им е трудно да ги намерят и трябва да уволнят някои хора. А и в играта напоследък посещенията са намалели, затова… Все пак играта не е затворила!

  20. Има сайтове, в които си мембър още щом влезеш. Останалата част е в коментара на Zamundanet по-горе. В тези сайтове освен, че правят играта по-хубава, също добавят и нови стаи. Например някои парти стаи ги променят и ги връщат в играта. Там всичко е по-хубаво. Не, че не харесвам да играя на Club Penguin, но просто в другите такива сайтове има повече възможности и опции. Р2, аз ти казах – старата версия на играта беше по-добра. И ти не знам къде беше написал в отговор на коментар, че сайтът губи хора, които го гледат. Играта от 2012 нататък губи интерес. Партита са провали. Но аз пак ще я играя. Ти какво мислиш?
    P2: Аз мисля, че промените от последните години са за добро. Може би причината е в това, че голям процент от играчите са в клуба от няколко години, а вече са твърде големи. Затова Club Penguin вече не печели вниманието ми.

  21. Честно казано, би било гадно, но напоследък наистина за не-мембърите има много малко айтеми. Преди обновяването на всичко хората се забавляваха само с една шапка, а сега за мембърите айтемите са много по-хубави. И само да кажа, че според мен сега дрехите са малко гадни, защото преди в Penguin Style имаше повече въображеие.

  22. А като Mini Kasova спомена за руския екип на CP, се сетих – знаете ли той от колко члена се състои?
    P2: Не, нямам представа.

  23. И според мен няма за какво да се притесняваме! Вероятно и преди са съкращавали работници, но не толкова много и затова не знаем. Пък и те не ги съкращават, защото играта затваря, просто явно имат нужда от повече средства за други игри, филми или сериали.
    P2: Да, последните големи съкращения са били през 2011 година. Club Penguin разчитат единствено на своите собствени приходи. Disney нямат интерес да влагат средства в игра, която не им печели пари. Вече са инвестирали достатъчно много, за да го правят пак.

  24. P2, има сайтове, от които могат да ти добавят айтеми за 10 секунди! Как става?
    P2: Да, наистина съществуват, но те са против правилата на Club Penguin. Използването им може да доведе до бан на пингвина ти.

    • Да, знам, затова и не ги използвам. 🙂

  25. Както по-горе споменах, аз писах на руския клон на CP и ето какво ми казаха: “Да, Club Penguin прави промени, но това не касае играта. Тя ще ни радва още дълго време, тъй като има много фенове по цял свят”. И с това радостно съобщение вече можем да се успокоим.

  26. Аз мисля, че освен стари партита, може да се добавят и някои стари айтеми или да може отново да се взимат някои марки, които вече не може. А и за да задържат играчите, също може да започнат да пращат кодове за безплатно мембърство и на стари пингвини, не само на новите. Също да има поне един ден, когато и безплатните играчи да могат да си вземат всички пъфъли, дори и Олаф, духът, животните, златният и праисторическите.

  27. Имам идея как да се върне интересът към играта! Мисля, че би била много по-интересна, ако се завърне The Fair, но не временно, а завинаги заедно със The Great Puffle Circus и всички игри и атракции от The Fair 2014 и също да може да се ходи в бъдещето, праисторическия Club Penguin и средновековния по всяко време! Също лимузината от SoundStudio Party да стои в The Plaza завинаги и стаите от училището от School and Skate Party да се завърнат също завинаги! Тези неща биха върнали интереса на всички играчи и според мен, дори ще започнат да идват нови! Всички тези неща трябва да остават завинаги!

  28. Ако CP добавят отново мисиите, може някои стари или пък нови пингвини да се заинтересуват.

  29. Чудно ми е, как да вляза в тези “прословути” сървъри?

  30. +ZeroHero66, не мисля, че това ще е добра идея, тъй като ще стане малко нелогично. Смисъл на едно място скъпа кола (Лимузината), на другото място скейт парк… Може би така ще стане пълен хаус.

  31. Заради Disney затвориха тяхна игра на име Toontown през септември 2013, заради Club Penguin. За някои няма да им пука, защото CP не е затворила, но да помислим за другите играчи. В момента играта е пренаписана, но чуството да я играеш не е било сигурно, същото както в оригиналната игра. Но дано да не стане така с Club Penguin.

  32. Като собственик на първия български частен сървър в новата технология от 2012 на СР (AS3), която е и до момента, бих искал да кажа някои неща, които да ви разяснят всичко. Без да се изтъквам, много знания се изискват в програмирането с PHP, AS3, Python, JavaScript, CSS и HTML. Много неща се правят и много е невъзможно да се направят – затова някои неща ги няма, а ги има в СР. Тъй като разбирам от всичко това, съм се опитвал – и съм направил всичко работещо. Всеки ден се работи здраво, а на мен не ми достигат седемте часа дневно, в които работя по сървъра. Отделно имам 40 човека екип, които имат задачи – да модерират и така нататък. Тези “частни сървъри” се заплащат не само с труд, а и с 50 евро месечно – за VPS хостинг, за webhosting, за DDoS защита (има хора, които спират сайтовете и сървърите с атаки за определено време), както и за домейн. На мен с финансирането ми помага един приятел, тъй като тази цена месечно е непосилна за мен. А за това, че частните сървъри крадат – не. Всички ДЪЛБОКО се лъжете, че крадат потребители. Да, вярно е – за 4 месеца имам 6000 регистрирани потребителя, а един друг сървър за 4г. има 1 000 000 регистрации. Но Club Penguin имат над 2 млрд. регистрации и около 1 милион активни мембърства. Но това е по тяхна вина – те нямат начин как да привлекат играчи. В момента, ако забелязахте, за Frozen Fever, те ползват същите файлове като от Frozen миналата година, с малки редакции. Миналата година точно това парти им намали посещенията и играчите. Както се казва, to keep the long story short, тези хиляди и милиони регистрации не са фактора за преценка колко играчи го играят. Най-близкия до точен фактор е броя потребители на линия – и общо излиза че около 4000 играча от целия свят влизат в частни сървъри, а със сигурност повечето нямат активно мембърство в СР. Честно казано, повечето играещи в сървъри ги играят, защото в СР те нямат това. А също друг фактор за намаляването на играчите са т.нар. membership breaches – хората можеха доскоро да си вземат много айтеми, а и те дадоха възможност на много хора да вземат много кодове. От коледната промоция взех над 500 кода заедно с още един човек от екипа – това са над 10г. безплатно мембърство. Затова СР ще изчезне – а не заради 4000 човека, влизащи в частни сървъри.

Оставете ни въпрос или мнение!

