Специално съобщение от Polo Field

Здравейте пинговци!

Искам да ви съобщя една много тъжна новина. Любимият ни модератор – Polo Field, който е толкова дружелюбен и винаги ни показваше погледи, напуска Club Penguin. Той е изпратил специално съобщение на Megg към цялата общност на играта. Ето какво пише там:

Здравейте пингвини!

Надявам се всички да харесват подземния лабиринт. Екипът е планирал много невероятни изненади за вас тази година. Искам само да знаете, че след 8 феноменални години в Club Penguin, аз продължавам напред.

Късметлия съм, че бях от екипа на играта, обслужвайки вас всеки ден. Благодаря ви, че сте най-невероятната, позитивна и приятелска общност. Благодаря на всички ви за красивите рисунки и окуражаващите думи, които сте изпращали през всичките тези години.

Не забравяйте, че ВИЕ правите Cub Penguin специална! Продължавайте да работите заедно, за да направите CP още по-добра.

Дотогава… Waddle on!

– Крис (известен още като Polo Field)

polo

Наистина много тъжна новина, Polo много ще ми липсва, но да не забравяме, че това не е краят на играта. Пожелавам на Крис най-добрият успех, развитие и опит за в бъдеще. А вие ще пожелаете ли нещо на Polo?

– Spyro662 –

12 thoughts on “Специално съобщение от Polo Field

  1. Знаете, че винаги Polo може да се върне в играта. Хубавото е, че ни готвят още много приятни изненади тази година, а на Polo успехи, здраве и го чакаме пак в любимата ни игра CP.

    • Къде?
      P2: Не знаем. Това не е споделено с Club Penguin обществото.

  2. Искам да ви кажа, че това съм го виждала с артисти от теленовелите. Тръгват си да правят нещо друго за момента, а после се връщат. Сигурна съм, че и Polo ще се върне при нас. Да не тъжим, че утре е партито. Хайде на парти, няма страшно!
    P2: Да се надяваме, че ще се върне един ден. Със сигурност ще липсва на всички ни.

  3. Да не е заради съкратените работници преди няколко дни? 😦 Много жалко.
    P2: Възможно е, но нямаме информация дали той е напуснал или е бил уволнен.

  4. Много тъжно! Аз пожелавам на Polo да изживява много щастливи мигове и дано един ден се върне.

  5. Много тъжно, наистина, но аз се надявам да намери дори по-добра работа и бъдеще от Club Penguin, а аз знам, че ще намери. 🙂

  6. Неее, всички ли почват да напускат? Крис участваше в онова видео за леденото предизвикателство с едни очила, нали?
    Spyro: Да.

Оставете ни въпрос или мнение!

