Безплатно мембърство за 7 дни

Здравейте пинговци!

През април в Мексико и Колумбия празнуват „Ден на детето“, а тъй като Club Penguin се присъединява към честването, екипът на играта предоставя безплатни кодове за 7 дни мембърство. Ако искате да се възползвате от подаръка, тогава влезте в http://disneylatino.com/clubpenguinredeemdn/ и копирайте кода, който е в полето, маркирано с червено на долната снимка.

membership

Но не презареждайте страницата, а директно си копирайте кода, защото при следващото ви влизане в сайта няма да получите нов код. Това е предпазна мярка против злоупотребяване. А ако все пак по някакъв начин се сдобиете с повече кодове, по-добре не ги използвайте, защото Club Penguin ще ви баннат, ако прекалите. Промоцията е валидна само до 7 май, затова побързайте. А вие вече взехте ли си подаръка?

Обновяване: Вече не можете да получите членство от този сайт

– Penguinn2 –

Posted on 25.04.2015, in Codes. Bookmark the permalink. 163 Коментари.

  1. Пффф, аз не съм влизала вчера, защото имах рожден ден и съм пропуснала…
    P2: Кодовете бяха свършили вчера през целия ден, затова не трябва да те е яд.

  2. Здравейте! Имате ли някаква информация дали скоро ще има нова страница с айтеми за безплатните играчи в каталога? И както пуснаха ризата на Брейди и маратонките на МакКензи, дали ще пуснат и дрехите и косата на МакКензи някога? Много се надявам да има още безплатни кодове за мембъри, защото наистина не е справедливо за тези, които не си взеха.
    P2: Не, нямам представа дали ще има още дрешки за всички играчи. Нищо не се знае и за останалите айтеми на МакКензи.

  3. Неее, аз през последните дни бях много зает с училище и не я видях. 😦

  4. Не е честно. Пак не успях да си взема повече. Моля Ви, дайте ми няколко или един. Имате около петдесет кода!
    P2: Аз имам точно 0 кода и не съм използвал нито един. В момента даваме само на тези, които не са взели безплатно мембърство. Не смяташ ли, че така е справедливо?

    • алекс малинова

      Ох… не е нужно да имаш по петдесет кода. Не разбирам! Имате по 16 кода, а сте недоволни и искате още! Не мислите ли че прекалявате? Има други, които изобщо не са си взели код, а ти дето имаш 16 молиш за още кодове. Пак повтарям не мислиш ли, че прекаляваш?

  5. Мен въобще не ме пуснаха. Много гадно! 😦

  6. Току-що исках да си активирам един код и ми излезе ето това: http://prikachi.com/images/870/8080870d.png
    P2: Има доста причини, поради които е възможно този надпис да ти се появява. Ако в момента имаш активно мембърство, може това е причината да нямаш право да използваш кода.

  7. Лол… Има играчи с по 40-50 и така нататък и пак са недоволни. Хора, не е важен един мембършип. Аз лично имам 3 + този, който съм активирал и съм си супер. А вие пак недоволничите. 3 съм взел… един от моя компютър, другият е от моя най-добър приятел и третият ми е подарък от един човек, няма да казвам кой.

  8. Вместо да помагате на тези, които нямат нито един код, вие мрънкате, че 16 кода са ви малко. Не се ли чувствате леко нагли? И ако трябва да сме честни аз мисля, че сега кодовете са свършили, защото на някои хора и 50 кода са им малко. Ако не бяхте толкова алчни сега щеше да има кодове за всички!
    Spyro: Моля ви, не се карайте за кодове. Не само от България са взимали по доста от тях.

    • Very, аз също мисля, че наистина някои хора са взели много кодове, но ако проблемът е, че ти не си си взел/а. Аз ще ти дам един от моите. Аз си взех към 10-11, не повече, защото имам брат, братовчедка и приятел, които играят CP и никога не са били платени играчи, Мислех за тях, защото не аз съм важната в случая. Мисля, че има хора, които са си взели много кодове като награди за техните си сайтове. В случая аз също имам сайт и единия от кодовете, които взех, сигурно ще го запиша там в някое състезание. Нека не бъдем враждебни към другите само заради няколко кода! 🙂

    • Не е до количеството на кодовете. Можеш да си вземеш и 100, но те няма да ги спрат за това. Престанете вече. Молих за кодове, защото раздадох моите, пък и за да раздам още.

    • Дарих един от стоте ми кодове за сайта, да го даде на някой, който не се е възползвал от промоцията. И дадох два на мой приятел. Мисля да продължавам да давам. 🙂

    • Благодаря, Belitoo02! Ти си единствената, която ме защити. 🙂

  9. Напълно съм съгласна с по-горните коментари. Това е безплатно мембърство. Аз също като Svetlio2002 имам 3 кода и този, който използвам в момента и съм си много доволна. Сигурна съм, че пак ще има нещо подобно за други празници – рожден ден на Club Penguin, Коледа и т.н. Много е несправедливо за тези, които не са си взели. На мен дори 10 кода ми се виждат много. Както и да е, много се надявам да пуснат промоцията отново и всички да успеят да си вземат. 🙂

  10. Ако активираш 2 кода за 7 дни мемърство наведнъж, ще стане ли мембърството, което имаш 14 дни?
    P2: Да, ще си платен играч за две седмици.

  11. Хора, не се карайте заради някакви кодове, не си заслужава! Радвайте се и на най-малкото, което имате, защото другите пингвини и това нямат! Какво предпочитате – да имате членство или само да се заяждате? Според мен е по-добре да няма такива промоции, защото после все някой не е доволен!
    P2: Аз съм съгласен с теб.

  12. Страницата с кодове за мембърство отново работи!

  13. Всъщност сгреших за играта. Знам, че харесването на играта не идва от кодовете. Аз не я харесвам оттам. Разбирам, играта запада и искат да привлекат играчи и съм напълно съгласна с тях.

  14. Само на мен ли ми пише, че кодовете пак са свършили?
    P2: И при мен е така.

  15. Да! Ето, че сега ще има кодове и за тези, които не са могли да си вземат досега. Club Penguin са много щедри!

  16. Р2, още ми излиза така: http://prikachi.com/images/546/8082546k.png Защо?
    P2: За момента няма нови кодове.

  17. На мен пак така ми излиза: http://prikachi.com/images/553/8082553C.png Защо? 😦
    P2: Кодовете отново са свършили.

  18. ivan.kamenov

    P2, днес Ви помолих за безплатен код, но никой не ми писа нищо. Защо никой не ми отговори?
    P2: Аз нямам кодове и затова оставям коментарите, за да ги одобри Spyro. Ако някой посетител реши да предостави мембърство на хора, които не са взели нито един код, ние ще помогнем за честното разпределение.

  19. Нали кодовете бяха презаредени? А все още ми излиза, че кодовете са свършили.
    P2: Разбрах, че е имало нови кодове, но са свършили бързо.

  20. Здравейте! Как така кодовете са презаредени, след като пише, че са свършили?
    P2: Наистина са свършили.

  21. P2, писал си, че кодовете са презаредени, но на мен ми излиза пак същото съобщение.
    P2: Всъщност Spyro го е написал. Аз сега видях и не мисля, че има нови кодове.

  22. На мен ми излиза, че няма кодове.
    P2: Да, те свършиха преди няколко дни.

  23. Защо пак не ми позволява да си взема код? Инсталирах друг браузър (Opera), както и изтрих цялата история на другите ми браузъри, но пак ми изписва, че са изчерпани. Да не би да са генерирани отново всички кодове? И ако не са, имате ли някаква идея да си взема само един код?
    P2: Да, кодовете отново свършиха за момента.

  24. Как мога да си взема мембърство?
    P2: За съжаление в момента не е възможно без плащане.

  25. P2, имаше кодове за известно време и аз взех 1 и след това ми показа, че няма повече.

    • И аз така! И аз взех един за братовчедка ми от нейния компютър!

  26. Ето един от моите кодове за посетител, който не е успял да се сдобие с код за мембърство. 🙂 Надявам се да зарадвам някого.
    P2: Готово! Вече изпратих кода на човек, който не е взел нито един. Благодаря ти, че реши да зарадваш наш посетител.

  27. Аз имам още 3 кода.

  28. Belitoo02, благодаря ти, но аз лично си взех кодове. Не се карам с никого, просто ме хвана жал за другите. Радвам се и че има хора като теб, които да помагат. 🙂

  29. Възможно ли е да ги презаредят пак? :/
    P2: Да, има шанс.

  30. Благодаря много! 🙂 🙂 🙂
    Spyro: За нищо. 🙂

  31. Съжалявам, но не мога да открия предишните си коментари. Възможно ли е да са изтрити? Можете ли да ми изпратите кода, който сте ми дали отново?
    P2: Да, изтрили сме коментара с кода, защото явно си написал/а нов в тази или друга страница в сайта ни. Как се казва пингвинът ти?

    • Пингвинът ми се казва Krasimira и в момента съм в платено мембърство.
      P2: Добре тогава. 🙂

  32. А как да го активирам?
    P2: Следвай инструкциите от видеото – http://youtube.com/watch?v=g0vTOIRTZO0 Като за начало влез в този линк: http://clubpenguin.com/membership

  33. Може ли още един код Naborcheto е пингвинът ми. Благодаря.
    Spyro: Съжаляваме, но вече не даваме кодове. 🙂

  34. Преди няколко дни отворих страницата и си записах кода на листче. Знаете ли докога е валиден? Защото искам да си го запазя за по-нататък, но не съм сигурен дали, ако не го използвам сега, няма да спре да работи.
    P2: Не, спокойно. Кодовете нямат дата на изтичане, затова можеш да си го използваш и след няколко месеца.

  35. Супер е, но аз не съм активирвал код от февруари и не ми дава да активирвам. 😦 Това никак не ми харесва и вече не знам какво да направя. Имам си собствен генератор за кодове, но не става. Омръзна ми вече всичките ми приятели да се забавляват с техните членства без мен. 😦 Какво да сторя, P2, нужна ми е помощ? 😦
    P2: Кодовете, които ти си взел от генераторите, също са от промоциите. Тъй като вече си използвал един по този начин, нямаш право да активираш втори.

  36. Лол, то е имало и тогава кодове. 😦

  37. Кога ще има нови кодове?
    Spyro: Това не зависи от нас, а от Club Penguin. Нямаме информация за предстоящи кодове.

Оставете ни въпрос или мнение

