Поглед към Penguin Style за май 2015

Здравейте пинговци!

Тъй като този месец беше премиерата на поредния хитов филм на Marvel (който и аз гледах :D), много играчи от Club Penguin са пожелали да има още едно Super Hero Takeover парти през месец май. Това няма да се осъществи, но пък има друга изненада, която ни е подготвена. В новия моден каталог (от 7 май) ще са включени вече познати за нас костюми, а именно на Черната вдовица, Хълк, Железният Човек, Ястребово око, Капитан Америка, Тор, Ник Фюри и други.

MayPenguinStyleCatalog_RU-1430402971

По-горе виждате анимирана снимка на Penguin Style изданието за следващия месец. Погледът бе показан от руския екип на играта. Но не се притеснявайте, в каталога ще има и други дрешки, които ще са си за всекидневно носене.

– Penguinn2 –

12 thoughts on “Поглед към Penguin Style за май 2015

  1. Идеята не е лоша. По-добре дрехи, отколкото да нахвърлят старите стаи и айтеми (аз също го гледах). 😀

  2. Айтемите изглеждат супер! Ще си купя всички! Но нали ще има и специални айтеми за The Fair?
    Spyro: Да, най-вероятно ще има.

  3. Аз никога не съм гледала филм на Marvel, освен един за Спайдър-Мен, но въпреки това айтемите ми се струват готини! Нека бъдем супергерои! 🙂

  4. Имам въпрос. Мога ли да махна някои неща, които съм си купила от айтемите ми?
    P2: Не, няма опция, която да позволява това.

Оставете ни въпрос или мнение

