Спечелете си подарък от Sled Racer

Здравейте пинговци!

Започвайки от тази седмица, най-добрите в играта Sled Racer могат да си спечелят златната шапка, която виждате по-долу. Затова веднага си включете играта и се стремете да бъдете с най-висок резултат сред вашите познати.

GoldenGogglesPenguin-1430945140

Ако успеете да оглавите седмичната класация сред вашите приятели, вие ще си вземете този страхотен подарък! Не забравяйте, че Sled Racer е безплатна за изтегляне за iOS и Android. А вие вече започнахте ли състезанието?

– Penguinn2 –

Posted on 07.05.2015, in Apps. Bookmark the permalink. 17 Коментари.

  1. Защо ми излиза така като си влизам в профила на Sled Racer? http://prikachi.com/images/544/8043544Y.png
    P2: Това е грешка от самото приложение. Провери дали паролата ти е правилно въведена, както и дали имаш добра интернет връзка. Ако всичко е наред, опитай да влезеш в пингвина си отново след няколко минутки.

  2. Mitko 2002

    А мога ли да я спечеля от компютъра?
    P2: Не, тъй като играта е достъпна само за таблети и телефони с операционна система Android и iOS.

  3. P2, когато влизам в CP, тоест на лаптопа, ми излиза „Having trouble connecting? Pleace try again or contact support if the problem continues.“ Какво да правя? Вече опитах отново.
    P2: Изчисти кеша на уеб браузъра си, презареди сайта на Club Penguin и опитай отново. http://bobonikacp.com/questions/clear-cache/ При мен също проблемът се показва доста често в последно време.

  4. Най-накрая имам златната шапка! 😀

  5. Браво! За малко да я имам. 😀 Браво на СР! Имам приятел, който я има. Ще добавят ли и пояса?
    P2: За момента едва ли ще го направят, но е възможно по-нататък.

    • Не мога да повярвам! Имам го, уау! имам 539 приятели, от които само 5 играят и ДА!

    • От 139 приятеля, 10 я играят. 😀 На трето място съм. 😀

  6. Може ли тест период? Например 1 седмица. Наистина смятам, че ще бъдете задоволени от работата ми. Между другото, ето една публикация от мен:
    Нов пин!
    Здравейте! От скоро в Club Penguin беше добавен нов пин. Той е едно красиво, пролетно и жълто цвете. Mоже да го намерите в Mine до волейболното игрище. http://prikachi.com/images/885/8099885C.png
    За да го получите цъкнете върху него и ще ви излезе това: http://prikachi.com/images/916/8099916L.png
    Натиснете „Yes“ и ще го получите.
    Ето как изглежда до вашия пингвин: http://prikachi.com/images/918/8099918Z.png
    Надявам се да ви е харесала моята публикация.
    P2: Мисля, че се справяш добре, но има още какво да се желае. Ако имаш Skype, може да поговорим, за да изясним подробностите.

  7. Ако изтрием приятели, има ли шанс да я вземем? 😀 Рекордът ми е 4002 и имам приятели с малко по-висок резултат от мен. 😀

    • Моля да изтриете коментара, току-що разбрах, че и приятелската класация се обновява. :/ Явно ще играя. Съжалявам за неудобството.
      P2: Няма проблем, не си ни притеснил с нищо.

    • Rubicp, щях да попитам същото. 😀

  8. Р2, ако аз съм първи от приятелите ми, мога да я спечеля (златната шапка)?
    P2: Да, ще я вземеш. Това е условието – да си първи от своите приятели.

  9. Ще има безплатен Rainbow пъфъл за всички играчи на партито за мобилни устройства.

  10. P2, аз те имам в Skype и ще ти пиша в понеделник следобед или вечерта, както ти е по-удобно. 🙂
    P2: Мисля, че ще мога да вляза вечерта. Ще гледам да стоя повече не линия, за да се засечем.

Оставете ни въпрос или мнение

