Club Penguin Times #500

Здравейте пинговци!

ПАРК AMAZEMENT СЕ ЗАВЪРНА! Има нови атракции, повече подаръци и някой спомена ли дракони? Любимите места на Rookie са се завърнали – Pirate Park, Tumbleweed Town, Galaxy Park и новият (стар) Ye Old Castle, който е като мини Medieval Party!

500

Най-после ставаме свидетели на поредния юбилеен брой на вестника и то не какъв да е, а номер 500! Тази година Club Penguin ще стане на 10 години, което е невероятно! Aunt Arctic не си е представяла, че вестникът може да достигне до 500-ния брой. Тя не е могла да намери по-хубаво място за споделяне на мистерии, тайни, шеги, загадки и интервюта. Нека да отпразнуваме събитието в Coffee Shop. Можем да говорим за какво още предстои да се случи в Club Penguin и да разкажем за нашите любими спомени от миналото.

up500

Слуховете на острова: Мистериите на Garianna.

Магическият прародител на нашия любим Gary е винаги в центъра на слуховете и мистериите. Нейната книга за заклинания съдържа рецепти за трансформиращи отвари и дори пътят за намирането на златния пъфъл. Но никой не е срещнал Garianna. Какво може да се е случило с нея? Дали тя има някаква връзка с жестокия дракон Scorn? Ако Gary знае нещо, той няма да ни каже, така че ние трябва да разплетем мистерията! Може би трябва да започнем от стаята Mystery Attic…

comics500

Тази година The Fair 2015 акцентира върху пиесата „Squidzoid vs Shadow Guy and Gamma Gal“ и супергероите от нея: Shadow Guy и Gamma Gal и по този повод във вестника е включен комикс от няколко части с тяхното приключение.

Предстоящи събития:

28 май – Нов пин

– Penguinn2 и Spyro662-

6 thoughts on “Club Penguin Times #500

  1. Кога ще започне партито за цветните пъфъли?
    Spyro: В момента е достъпно само за iOS устройства, след няколко часа ще е достъпно и за Android.

  2. Защо не ме пуска да вляза в игрета? Пробвах над 10 пъти в различни сървъри и не ме пуска! Последният път (не помня кога беше) ме пусна без проблеми. Не влизам в препълнените сървъри.
    Spyro: Пробвай да си изчистиш кеша или да влезнеш от друг браузър. И мен не ме пускаше да вляза, но от втори стана.

    • Изчистих си кеша, пробвах от друг браузър, но не ме пуска. И точно на едно от най-любимите ми партита! 😦 😦
      Spyro: Мен също днес не ме пуска. Някъде към 10-тия опит ме пусна и ме изхвърли. 😦 Дори в мобилното приложение е така.

  3. Не мога да повярвам, че точно днес излезе – днес е 500-ят ми ден в CP!

Оставете ни въпрос или мнение!

