Календар със събития за юни

Здравейте пинговци!

През месец юни предстоят толкова много събития, че чак Megg е решила да създаде цял календар, за да ни покаже какво можеш да очакваме. Има някои интересни новини, които ще научите за първи път от тази публикация. Кликнете върху снимката, за да я видите в пълен размер.

  • 4 юни – Puffle Berry молът отваря врати
  • 4 юни – Нов Penguin Style каталог
  • 4 юни – Нов каталог за обзавеждане на иглу
  • 8 юни – Донеси курабийки (Какво ли означава?)
  • 11 юни – Тренировки с мисиите от 1 до 4

JuneCalendarofEvents-1432763302

  • 17 юни – Нов дизайн на официалния блог на играта
  • 18 юни – Тренировки с мисиите от 5 до 8
  • 19 юни – Специални кралски дрехи в приложението на Club Penguin за iOS и Android
  • 24 юни – Специален гост в студиото на CP
  • 25 юни – Тренировки с мисиите от 9 до 11
  • 26 юни – Среща с тема „Кралски особи“ в приложението на CP?
  • 29 юни – Обявяване на партито през юли

И изглежда този месец няма да има парти на острова. Вместо това ще се завърнат мисиите, които толкова много играчи са искали. И междувременно екипът на Club Penguin ще се подготвя за следващи събития като 10-тата си годишнина. Е, какво мислите за календара? Според вас ще е хубаво ли да има такъв всеки месец?

– Penguinn2 –

32 thoughts on “Календар със събития за юни

  1. Мисля, ще бъде страхотно. Аз също много бих искала да се върнат мисиите, защото нямах възможност да ги премина преди, тъй като още не бях регистрирана. Надявам се този път да има дрехи или коси за неплатените играчи. Ще бъде страхотно! 🙂

  2. Много се радвам, че ще се завърнат мисиите! Дори може да ни изненадат като добавят и нови! А за календара – според мен идеята е страхотна! На мен ми харесва. Явно юни ще бъде посветен на мисиите! Жалко обаче, че дрехите и срещата ще са само за Android и iOS. 😦

  3. На мен не ми харесва, че няма да има парти. Ще бъде супер да върнат мисиите! 🙂

  4. P2, аз имах един код. Дадох го на приятел, защото той не е бил мембър. За последно бях платен играч на Teen Beach Movie Summer Jam. Може ли един код за 7 дни?
    P2: Изпратих ти на имейла, с който пишеш коментари в сайта ни.

    • Разгадах кода на 8-ми и там пише „Bring cookies“.
      P2: Да, аз също съм го споменал в публикацията. Ще е интересно да разберем какво ще се случи тогава.

  5. Не знам защо, но имах предчувствие, че ще върнат мисиите този месец. Надявам се да са с нов вид или да има нови.

  6. Мисиите нови ли ще бъдат?
    P2: В момента нямаме информация. Лично аз смятам, че ще са със стар вид и няма да има нови, но може и да греша.

  7. Е, явно този месец ще скучаем…
    P2: Няма да е забавно колкото другите месеци, но пак ще има различни събития, които ще държат интереса ни към играта.

  8. Дали ще бъдат за постоянно (мисиите)?
    P2: Не, временно ще са добавени.

    • Защоооооооооооооо? Така се зарадвах, че ще се върнат. Защо временно?

  9. Много рядко се случва в месеца да няма парти.
    P2: Досега не помня да се е случвало.

    • Няма ли да има ледени склуптури?
      P2: Трябваше да бъдат добавени този месец. Възможно е да има отлагане, но в момента нямаме никакви новини от екипа на играта.

    • Имало е през ноември 2008.
      P2: Казвам, че не помня, защото поне аз не съм ставал свидетел на такъв месец откакто играя. Но наистина е факт, че през ноември 2008 не е имало парти, също както ще бъде през юни.

    • Еее, защо няма да има парти?
      P2: В публикацията на Megg се споменава, че екипът им иска да ни остави да се забавляваме с мисиите, но според мен причината е, че не са успели да направят хубаво парти. Напоследък събитията не се кой знае какво и ще е хубаво Club Penguin да имат малко повече време в аванс.

  10. Но защо ще връщат PSA мисиите? PSA е унищожен! Сега сме EPF… Според мен ще има нови мисии, а няма да връщат старите и новите мисии ще са EPF мисии.
    P2: Ако трябва да се връщаме назад във времето, PSA мисиите бяха достъпни за доста дълго време след настъпването на „унищожението“ и преименуването на EPF. Не виждам какъв е проблемът да ги върнат със стария им вид.

  11. Освен това, може би царските дрехи и срещата са поглед, че следващото парти ще е Medieval Party!

  12. Може ли един код за сестра ми? Пингвинът й се пише Milena.
    P2: Изпратих ти го на имейла, с който пишеш коментари в сайта ни.

  13. Може ли код за мембърство? Много моля! Не можах да взема от безплатните. Пингвинът ми е Oranjevko.
    P2: Изпратих ти на имейла.

  14. Юни! Нямам търпение най-вече заради лятната ваканция и екскурзията с класа ми.

  15. Моето мнение за партито с билетите е разочароващо, защото на моя пингвин се изгуби сребърният билет, а дори не можех да играя на лодките.

  16. След като се добавят мисиите, ще останат ли до края на месеца или първо ще са от 1-4 и когато се добавят следващите, няма да могат да се играят от 1-4?
    Spyro: Ще могат да се играят всички. Като се добавят от 5-8 ще могат да се играят и 1-4. Засега не ни е известно до коя дата ще бъдат на острова, но на календара на CP пише, че на 30 юни трябва задължително да си ги минал.

  17. Само да питам, тези дрехи за крале за всички ли ще са?
    P2: Не всички, но ще има и такива, които ще са достъпни и за безплатните играчи.

  18. Лично аз мисля, че „Bring cookies“ може да е нещо за пъфълите, защото те обичат бисквитки и може би ще трябва да ги нахраним.

Оставете ни въпрос или мнение

