Информация за Puffle Berry Mall

Здравейте пинговци!

Вече знаете от вестника, че Puffle Berry молът ще замести The Stage и то завинаги, нали така? И тъй като вече актьорите няма да имат място за изява в The Plaza, Club Penguin са решили да зарадват всички пингвини със специални декорации в следващия каталог за иглу. Те ще са всякакви, които са необходими за построяването на една голяма сцена.

PuffleBerryMallAnnouncement-1432831419

В допълнение към това ще има и вид на иглуто ви, което ще прилича на The Stage. Това ще бъде само за платените играчи, разбира се. Изглежда, че също на 5 юни ще има и среща с екипа на играта, тъй като ще си имаме изцяло ново място. Няма как да минем без празненство, нали така?

– Penguinn2 –

36 thoughts on “Информация за Puffle Berry Mall

  1. Иглуто ново ли е? И за мола си признавам, че повече ми харесваше. В The Stage все едни и същи пускаха, нямаше разнообразие и един вид стоеше цял месец! Но въпреки това The Stage беше хубаво място.
    P2: Има подобно иглу от 2009 година, но това на снимката изглежда по-различно. Сравни ги: http://i.imgur.com/pWv31JZ.png

    • Да, някак си по-цветно! Жалко, че The Stage вече няма да съществува. 😦 Сетих се! Защо CP не направят стая от The Stage с всички айтеми – столове, маси, факли и статуи, които можем само ние да виждаме? Нещо като иглу и да може да се запазва и да си влизаме само хората, които са я създали или нещо такова. 😀 Малко глупавичка идея…
      P2: Не, не е глупава, интересна е. Това е нещо ново, което поне на мен ми допада.

    • Има още нещо. Когато се създаде нов акаунт в WordPress, май картинките са много грозни. 😀 Сърдити фигурки. 😀 . Имаше опция, която ги прави определени видове и ми се струва, че ще е по-добре. ❓ P2, какво мислиш за това?
      P2: То е от настройките на сайта ни. 😀 Още преди да вляза в екипа си бяха тези, а после ги оставих, защото ми се струват най-подходящи. Другите избори са тези – http://i.imgur.com/7TEc094.png

  2. Не ми се иска The Stage да се замени с мола! 😦 В The Stage правех нещо, а в мола ми беше скучно и се отказах да влизам там!

  3. Според мен иглуто трябва да е за всички играчи, защото не само мембърите обичаха театъра. Ще бъде много несправедливо, ако само мембърите могат да се радват на сцената на театъра и след премахването му.

  4. Според мен молът е скучен… Няма какво да се прави освен да си представяш как правиш нещо. Поне да се правеше нещо в мола, а не да е една стая, която да е украсена.
    P2: Можеш да се качваш и да слизаш по ескалатора. 😀

    • Ще има. Тази версия показваше погледи. Фонът на втори беше хелоуински, на единия рафт имаше поглед за синия кристален пъфъл. От картинката на поста се вижда, че фонът ще е с пъфъли и Puffle O’s. Ще има само леки промени. 🙂
      P2: Е, това не е кой знае колко фрапиращо, но да, предполагам, че се брои. 😀

  5. Молът е хубава стая, но просто не се прави нищо в нея. В театъра можеше поне да се обличаш с костюми и да казваш репликите на героите. Ако имаше нещо интересно в новата стая, щях да се радвам повече, но още не се знае. 🙂

  6. Ще ми липсва театърът. Няма ли как да има мол и театър? Според мен ще бъде интересно, ако в мола има различни магазини, в които чрез опция на играта да можем да кандидатстваме за работа, за да печелят пари и съответно примерно всяка седмица да пускат в някои от магазините 3 айтема за неплатените и 3 айтема за платените играчи, които ще бъдат специални и няма да могат да се взимат по друго време на годината. Според мен от това на всички ще им стане по-интересно, първо защото ще се развиват интересни дейности в мола – работа и шопинг, и другото – ако има и айтеми всяка седмица. Какво мислете за идеята? Предварително благодаря! 🙂

  7. Както ви казах, работя по новия мол с The Stage. Ето как стана засега: http://i.imgur.com/Qh9FaUG.png Ще добавя и още неща скоро.
    P2: Интересна модификация на мястото.

    • Ще е страхотно да бъде така. Пак ще има театър, но в него ще се влиза от мола.

  8. P2, когато се опитах да активирам кода, който ми дадохте, ми изписа, че е използван. 😦
    P2: Няма проблем, изпратих ти нов. Кажи ми, ако и с него има проблем.

    • Сега ми излиза: You are not eligible to redeem this promotion code.
      P2: Значи вече си използвала безплатен код на своя акаунт и нямаш право да въведеш нов.

    • Как така? Не съм ползвала скоро?
      P2: Скоро, тоест към последния месец. Виж дали случайно не си платен играч в момента. Може единият код да се е активирал.

  9. Не знам дали някой е забелязал, но в The Plaza има пингвини, които протестират да няма мол. Най-често се виждат в сървър Blizzard. Но според мен от това няма да има никакъв резултат.
    P2: Съгласен съм.

  10. Искам молът да води до някои места. Например изкуствената врата за домашни любимци (ако има) да се отваря и да се влиза в самия магазин. Дано сте ме разбрали.

  11. Аз също като някои посетители не искам The Stage да изчезне завинаги. И също ми харесват идеите на holi и rubicp, но едва ли Club Penguin ще направят нещо подобно. 😦

  12. Щом отвори молът, 75% от стаята ще бъде свързана с пъфъли. Puffle Park, Pet Shop, Puffle Hotel и Puffle Berry Mall.

  13. В The Plaza всичко е свързано само с пъфълите. Puffle Park, Pet Shop, Puffle Hotel, Puffle Berry Mall и Pizza Parlor. В Pizza Parlor има пици дори и за пъфълите. 😀

    • P2, може ли да изтриеш моя коментар от 31 май в 14:00 часа? Видях, че Rubicp се е подразнил като съм го написал.
      Spyro: Спокойно, той не се е подразнил, просто коментарите са ви съвпаднали. Не смятам, че трябва да се засягате от такива дребни неща. 😀

    • Спокойно, няма никакъв проблем. 😀 Просто ми стана неприятно… Извинявай!

  14. Любопитно ми е, защо се казва Puffle Berry Mall, след като в него не се продават Puffle Berries, а неща за пингвин?
    P2: Досега Club Penguin не са ни разкривали тази информация, но името на стаята е такова още от първото появяване. На School & Skate Party сградата изглеждаше така – https://bobonika1212cp.files.wordpress.com/2014/09/plaza.png

  15. Идеята за мол не е лоша, но защо, за Бога, тябваше да го правят вместо The Stage?

  16. Наистина, според мен е доста несправедливо. Можеха да направят театър в самия мол! Пък и молът нали е голям – една отделна зала за актьорите едва ли ще затрудни ТОООЛКОВА много екипа на СР. 🙂

Оставете ни въпрос или мнение!

