The Fair 2015 и Rainbow Puffle Party са удължени!

Здравейте пинговци!

Ето и една положителна новина: За тези от вас, които имат проблеми с влизането в играта и за тези, които искат партито да продължи за по-дълго време, екипът на Club Penguin ви е послушал и е удължил срока на събитията. Ето ги новите дати:

  • The Fair 2015 ще приключи на 10 юни
  • Rainbow Puffle Party ще приключи на 17 юни

PartiesExtended-1433204260

Екипа на Club Penguin оценяват вашите отзиви, коментари и желания и се старае всички да са доволни. А най-хубавото е, че имате още 2 седмици възможност да си вземете цветен пъфъл! И още една да се позабавлявате на панаира! А вие доволни ли сте от удължените срокове?

– Spyro662 –

17 thoughts on “The Fair 2015 и Rainbow Puffle Party са удължени!

  1. От това мобилно парти може ли да се вземе нещо, което е недостъпно в нормалната версия на играта? Като се има предвид, че аз съм мембър и имам много цветни пъфъли, които ще останат в иглуто ми и след като ми свърши мембърството.
    Spyro: Да, има няколко специални дневни айтеми.

  2. Защото имам смартфон, но нямам памет на него, а е много стар модел и не позволява дадено приложение да се запише на картата ми с памет. И за да изтегля приложението на Club Penguin за Android, трябва да изтрия абсолютно всичко друго от телефона, а не ми се иска да го правя. 😦

    • Съжалявам, че се меся, но щом телефонът ти е стар модел, надали ще можеш изобщо да си изтеглиш приложението. То изисква нова версия на Android и на мен също не ми даде да го изтегля.

  3. Супер! Толкова ми беше тъжно, че краят на The Fair наближава и сега много се зарадвах! Благодаря на екипа на Club Penguin и на вас, че публикувахте тази прекрасна новина! 🙂

  4. Чудесно! Прелестно! Абсолютно превъзходно е, че The Fair ще остане на острова още цяла седмица! А това пък означава… Още много време игри и забавления! Много се радвам! Радвам се също и за Rainbow Party, но The Fair ми харесва малко повече. 🙂 А на вас?

  5. А всички каталози и неща ще се променят ли на 4 юни?
    Spyro: Ще има нови каталози на Penguin Style и на този за обзавеждане на иглу.

    • Но кога?
      P2: Утре (4 юни) преди обяд. Би трябвало обновяванията да станат към 5:00 сутринта.

  6. Случвало ли се е Club Penguin да удължават парти?
    P2: Да, случвало се е няколко пъти и преди.

  7. Този път The Fair не можа да ме впечатли особено. Не само, че целият дизайн на партито е от миналата година, ами и голяма част от празничните айтеми са стари. Хубаво е, че удължиха партито, защото така пингвините, които не са успели да си вземат всички награди, ще имат тази възможност. Но като цяло от СР можеха да се постараят повече. Панаирът в СР по принцип ми е любимо парти, но истината е, че сякаш ми харесваше повече миналите години, когато всичко беше някак по-обикновено – без всички тези космически мотиви, динозаври и др.

  8. А ако има някой с малко повреден компютър? 😦
    P2: Тогава няма какво друго да направиш освен да помолиш приятел да ти вземе дрешките от партито.

Оставете ни въпрос или мнение!

