Puffle Berry Mall отвори врати

Здравейте пинговци!

Puffle Berry Mall вече замени The Stage в The Plaza. Самата стая няма много разлики от School & Skate Party и Меrry Walrus Party 2014, но все пак има да ви предложи някои новости.

plazamall

Картата вече е обновена, за да показва The Plaza с нейния актуален вид.

map

А по-долу направо съм ви показал какъв е видът на мола. Стаята ще стои на острова завинаги, затова е хубаво вече да свиквате с нея. Лично на мен доста ми харесва. Видът е модерен, а освен това има и ескалатори. Уиииии! 😀

mall

А най-хубавата новина е, че каталогът е оставен. Не е обновен, но пък за сметка на това отново включва всички дрешки от предишния месец.

catalog

След осем години на различни пиеси, Squidzoid vs Shadow Guy and Gamma Gal бе последната. Страхотен избор за закриването, не мислите ли? А за истинските фенове на The Stage е добавено иглу, което е досущ като стаята. То може да бъде закупено само от платените играчи. Е, харесвате ли Puffle Berry Mall или по-скоро не? Можете да споделите с нас в коментар.

– Penguinn2 –

Posted on 04.06.2015, in New Room, Plays. Bookmark the permalink. 21 Коментари.

  1. Щеше да е по-добре иглуто като The Stage да е и за не-мембъри. Все пак не само на мембърите им липсва… 😦 Вие как мислите?

    • ZeroHero66

      Права си. Наистина е гадно, че иглуто е само за мембъри… 😦 На всички им липсва The Stage и според мен е редно всеки да получи иглу за спомен и ако му стане тъжно да си го сложи и да си представи, че е в The Stage.

  2. На мен не ми дава да вляза.

  3. P2, в кой сървър си? 😀 Да се видим за малко. 😀
    P2: Бях в играта за съвсем малко. Дори нямах много време, затова направих снимките доста бързо. 😀 Може да играем утре.

  4. Поне са оставили каталога от The Stage.

  5. Защо са махнали The Stage?
    Spyro: Защото стаята е била посещавана от много малки пингвини и имаше нещо като анкета в Twitter дали да я заменят с Puffle Berry Mall.

  6. Най-накрая се завърнах! Бях си забравил паролата в WordPress.

  7. Може и още! Супер е!

  8. Много жалко. 😦 Айтемите за иглуто са много хубави, но The Stage затвори. Завинаги ли костюмите ще бъдат там? И нали на sSchool & Skate Party имаше този мол? Ако преди си виждал кристалния пъфъл горе – имам предвид, че той тогава не е съществувал, те нарочно ли слагат предстоящи неща, за да ги видим?
    P2: Да, костюмите ще са завинаги в стаята. А за предметите – екипът на играта доста често ни подхвърля погледи на най-различни места. Друг е въпросът, че ние разбираме късно какво са искали да намекнат с даден предмет.

  9. Липсва ми The Stage, но дано някак си свикна с Puffle Berry Mall.

  10. Молът не е чак толкова зле, но все пак можеше да направят кино, което поне да замества The Stage. Щеше да е по-хубаво също, ако можеше да се влиза в магазините. А сега няма нищо особено, което да се прави. А пък ескалаторите са толкова бавни, че на мен ми се доспива докато ги чакам да ме преведат от 1-ви до 2-ри етаж.
    Spyro: Според мен щеше да е по-забавно, ако имаше игра подобна на „Diner Dash“ в мола и всеки пингвин в кафенето да върши някаква работа – един сервитьор, друг барман, а трети – клиент.

    • Прав си. Така щеше да е по-интересно.

    • В магазина за дрехи вдясно на втория етаж с един приятел направихме така, че да може да отваря каталог. Даже и свети когато минеш с мишката през магазина. Също така добавихме и The Stage, вратата там се отваря, а това се прави много трудно. Но не е с този вид, каталогът от The Stage си в самата стая. Сигурно сте видели снимката, която наскоро публикувах. 😀

    • ZeroHero66

      Наистина щеше да бъде много по-забавно и интересно, ако беше така. 🙂

  11. ZeroHero66

    Молът не е толкова зле, но The Stage ми липсва. Освен това,ескалаторите са бавни и трябва да ги чакам, а няма друг начин да стигна друг етаж. Понякога става гадно – разхождам се на втория етаж например и докато ходя, без да съм искала, пингвинът ми се качва на ескалатор и трябва да чакам да слезе долу, а после пак да се качи… 😦 Но все пак молът е интересен. Сега имаме и The Stage и мол – The Stage е иглу, а молът е в The Plaza. Според мен не е толкова зле. Рано или късно всеки ще свикне с промените и ще започне да се радва на Puffle Berry Mall. 🙂 Аз например започнах да свиквам с него, а вие?
    Spyro: Аз също съм доволен от промяната.

  12. И според мен трябваше да заменят The Stage с кино. Вие какво мислите? Можеше да има игра за купуване на билети и продаване на пуканки, а всеки месец да има нов филм и костюми от него.

  13. Стахотна идея имаш! 🙂

  14. Между другото, май Club Penguin имат друго обновяване. В момета в иглуто ми е нощ, а през деня е ден. Възможно ли е да са добавили ден и нощ?
    Spyro: Да и аз го забелязах това от няколко седмици. Мисля, че е едно доста хубаво обновяване.

    • И аз го забелязах! Първоначално си мислех, че е от The Fair. 😀 Дано да стане така и с другите стаи, би било забавно. 😀

  15. Молът е много интересен. Единственото нещо, което не харесвам в него, сабавните ескалатори. Може би, ако бяха малко по-бързи, щеше да бъде по-забавно. 😀

Оставете ни въпрос или мнение

