EPF тренировъчни мисии

Здравейте пинговци!

Мисиите се завърнаха! Директорът на EPF иска да започнем да се упражняваме с тях, за да сме в добра форма при следващата заплаха, която се появи на острова. Нека го направим! При влизането ви в играта ще ви се появи начално съобщение, от което трябва да натиснете „Go There!“.

directortraining

После ще се озовете в тайната ни база. Тя е обновена, но сигурно и вие сте го забелязали. В долния десен ъгъл има няколко нови неща, включително и бърз достъп до дрешки.

epfjune15

Те са вече познатите ни облекла за агенти. Могат да бъдат закупени от платените играчи, макар че има и една слушалка за всички играчи. За дрешките не се плаща с coins, а със значки, които се печелят от играта „Spy Drills“, както и от мисиите, които са добавени днес.

gears

А за да ви се появят PSA мисиите е необходимо да натиснете екрана в долния десен ъгъл. Тази седмица са отключени първите четири, а на 18 и 25 юни ще са достъпни и другите. Изберете мисията, която искате да започнете, но се уверете, че имате поне 20-30 минути, защото ще се наложи да стартирате всичко отначало, ако излезете от Club Penguin.

allmissions

Аз вече съм ги завършил, затова няма нужда да играя отново. По-долу виждате снимка от мисия 1, която е една от най-лесните. Натиснете линковете по-долу, за да разберете как да завършите всяка задача.

Мисия 1 | Мисия 2 | Мисия 3 | Мисия 4

mission1

След като я завършите ще можете да си вземете медал и писмо с бутоните „Get Medal“ и „Get Letter“. Така ще получите марките от категорията Missions.

getreward

Е, доволни ли сте, че мисиите се завърнаха в играта, макар и за кратко време? Аз съм и определено ми беше забавно да ги завърша отново. Забавата ще продължи и следващия четвъртък, затова месецът ще е изпълнен с много забава.

– Penguinn2 –

Posted on 11.06.2015, in EPF. Bookmark the permalink. 28 Коментари.

  1. Много, много се радвам, че мисиите се завърнаха! 🙂

  2. Супер, а къде са мисиите? Ще обясните ли? И извинете, че коментирам преди публикацията да е готова. И Р2, ще влезеш ли сега в Skype?
    P2: Вече написах в публикацията къде са. Нямах възможност да вляза в Skype, защото бях зает с обновяванията. Стана малко късно и след малко ще лягам.

  3. Това е супер, че мисиите се завърнаха! Р2, мисиите завинаги ли ще останат на острова?
    P2: Би трябвало да стоят само до края на месеца. Това пишеше в календара, който Megg сподели в блога на Club Penguin наскоро.

    • ZeroHero66

      Ще бъде по-добре да останат завинаги!

  4. Аз ги минах. Като си ги минал преди се запомнят неща. Какви хубави спомени си върнах от 2012. Дано скоро пуснат и нови мисии.

    • 2011 и 2012 според мен беше най-хубаво в Club Penguin. От партитата след второто поколение харесвам най-много Operation: Puffle и Holiday Party 2013, когато бях мембър за 1 месец. 😀

  5. Откъде мога да видя как да ги изпълня?
    P2: Добавих линковете за мисиите под зелената картинка в публикацията ми.

  6. Georgi85407

    Много, ама наистина много се радвам, че мисиите се завърнаха. Но защо само временно? Не може ли да се върне и стаята отпреди и то завинаги?
    P2: Оу, не знам, Club Penguin не са обосновали решението си.

  7. Аз не мога да мина тази част с кодовете! 😀
    P2: Гледай тайния код на агентите от долния десен ъгъл. Писмото с чифтовете чорапи са написани на бележка в Pet Shop. http://youtube.com/watch?v=16g-igZLZb8

  8. ZeroHero66

    Защо, когато минах първата мисия, не получих писмо от Aunt Arctic?
    P2: Натисна ли бутона „Get Letter“ след края на мисията? Възможно е и вече да го имаш в инвентара си.

    • ZeroHero66

      На мен дори не ми се появи такъв бутон!
      P2: Значи най-вероятно вече имаш писмото. Провери в инвентара си.

  9. Аз не мога да ги мина. Много са трудни, пък и са на английски и не разбирам всичко написано. Р2, ще ми ги минеш ли, ако ти дам паролата си?
    P2: Пробвай се да ги минеш с видеотата, които добавих в публикацията. Ако не успееш, аз ще ти помогна, няма проблем.

  10. Любимата ми е предпоследната! Това бяха супер мисии!

  11. Много се радвам за мисиите! 🙂

  12. Crystal Eli

    Аз съм много щастлива, че те се завърнаха, защото това ми беше любимото занимание преди да ги премахнат.

  13. Р2, коя е твоята любима мисия от всички 11? Моята е 3 мисия.
    P2: Може би номер 11, макар че всички ми харесват.

  14. На мен не ми се получава на първата мисия там, където се пише 42. Gary не ми приема, а така е във видеото.
    P2: Трябва да разчетеш кода от Pet Shop чрез тайните символи на EPF агентите. Числото е различно всеки път, затова е нормално да не ти приеме отговора.

  15. Вече съм ги минал, може да ги мина пак. 😀

  16. В някоя от мисиите ще се печелят ли онези обувки и масата за иглу ката награда?
    P2: За съжаление не. Но те никога не са били достъпни от мисии.

  17. P2, не е ли директоркАТА? Все пак е Aunt Arctic. 😀
    P2: Да, би трябвало, но аз пиша така, сякаш самоличността се пази в тайна. 😀 Свикнал съм да споменавам за нея с тази дума.

    • ZeroHero66

      Това е най-голямата тайна на агентите. Не бива да казвате кой всъщност е Директорът. Дори в книгата PSA Secret Agent Handbook, Gary не споменава кой е Директорът. Пази го в тайна. Трябва да се пази в тайна, също дали сте агенти или не. Избягвайте да сте облечени с агентски дрехи извън базата. Спазвайте тези правила и ще сте от най-добрите агенти. Това са съвети дадени от Gary. Можете да криете дрехите за агенти, които носите, например слушалките – сложете си голям Face Item и няма да се виждат, но ще ги носите. Обувките може. Горе-долу така ги крийте. Ако спазвате тези правила, ще сте добри агенти под прикритие. Надявам се да са ви полезни.

    • Тайната е в YouTube: http://youtube.com/watch?v=usxZ32qijDg, гледана от почти 400 хиляди души. 😀
      P2: Не съм изненадан, че са толкова много. 😀

    • ZeroHero66

      Този, който е качил клипа, не е истински агент! Как може да разкрие нашата голяма тайна?
      P2: Видеото е добавено в YouTube канала на Club Penguin.

    • Това вече ме разсмя. 😀 😀 😀

  18. Дали мисиите от 18 и 25 юни ще са обновени? Защото все пак и се чака време и някои стаи като Sport Shop, Mine, Ski Village и Ski Lodge бяха обновени преди години. Според мен ще са с различен дизайн или с нови предизвикателства.
    P2: Не мисля, че ще са с освежен дизайн, но ще видим като дойде датата.

    • Няма да са, все пак не играем нови мисии, а мисии, които не са пипани от доста години.

  19. Много се радвам, че мисиите са пак тук, но това което ме вълнува е, че върнаха PSA!

  20. А да пипитам, значи имам само 40 минути да мина мисията? А когато свършат тези 40 минути, какво става?
    P2: Имаш неограничено време. Просто в началното съобщение се споменава, че не трябва да излизаш от играта докато не минеш мисията, а освен това има и приблизителното време, за което се минава дадена мисия. Тоест не се налага да бързаш.

Оставете ни въпрос или мнение

