Спомени от The Fair 2015

Здравейте пинговци!

The Fair свърши само преди няколко дни. В трите седмици от партито можехме да правим най-различни неща – да завъртаме колело за награда всеки ден, да гледаме как Penguin Band пеят, да играем на мини игри, да се обличаме празнично, да декорираме иглуто си като панаир, както и още куп дейности.

GamesGamesGames-1434384009

Какво е вашето мнение за събитието тази година и липсва ли ви нещо от него? Кажете ни в коментарите под публикацията.

– Penguinn2 –

Posted on 15.06.2015, in Blog Posts. Bookmark the permalink. 12 Коментари.

  1. На мен ми липсва виенското колело.

  2. На мен всичко ми хареса от това парти!

  3. На мен, когато ми се падна два пъти сребърен билет. 😀

  4. ivailoivanov2003

    На мен екстремното влакче!

  5. Моето любимо е онова с пиратите, на което влизаш и трябва да целиш едни мишени. Както и онова, с което се хранят пъфълите. От тях се печелят много билетчета, а и е забавно.

  6. Всичко от The Fair ми липсва. За мен е едно незабравимо парти!

  7. Откъде може да се вземе БЕЗПЛАТНО мембърство за 7 дни?
    P2: Изпратих ти код за такова на имейл адреса ти. Там има и инструкции как да активираш безплатното членство в Club Penguin.

  8. ZeroHero66

    На мен абсолютно всичко ми хареса ужасно много! Липсва ми The Fair! 😦 Много пъти съм плакала откакто свърши, защото ми беше много забавно! Никога няма да го забравя! Любимите ми неща бяха игрите Super Hero Bounce, Memory Card Game, Buccaneer Boats, Puffle Soaker, Puffle Paddle и Medieval Monsters.

  9. Липсва ми. 😀

  10. На мен пък не ми липсва толкова много, защото ми бяха по-интересни тези от 2009 до 2012.

  11. На мен най-много ми липсва Medieval Monsters.

  12. На мен всичко.

Оставете ни въпрос или мнение

