Мисии 5-8 са отключени

Здравейте пинговци!

PSA мисиите 5, 6, 7 и 8 са вече достъпни в базата на EPF агентите. Уверете се, че сте ги завършили, за да сте във форма за всякакви заплахи, които ни дебнат. А ако не знаете как да стигнете до мястото, на което ме виждате по-долу, тогава посетете тази публикация.

psa58

Време е да започваме! Освободете си малко време, защото новите мисии изискват повече търпение и подготовка, за да бъдат завършени успешно.

psaunlocked58

Видеота: Мисия 5 | Мисия 6 | Мисия 7 | Мисия 8

Надявам се клипчетата да са ви от полза. Те показват всичко, което се прави, но все пак е възможно да имате нужда от допълнителна помощ.

mission5

Не се колебайте да ни попитате. Вече завършихте ли седмичните мисии или сте в процес на работа? Можете да споделите с нас в коментарите по-долу.

– Penguinn2 –

24 thoughts on “Мисии 5-8 са отключени

  1. P2, аз не бях влизал в Club Penguin от много време и чак сега влязох и видях, че съм направил всички мисии. Помня преди колко забавно ми беше да ги правя.
    P2: Да, заслужава си и сега да се опиташ да ги завършиш успешно. Така ще си припомниш старите времена.

    • Тогава ми беше много интересно, защото ги правех сам без помощ.
      P2: Може да си ги позабравил. Аз ги минавам отново, но не си спомням всичко, затова на мен също ми е интересно.

  2. Супер, но аз ви казах за новите мисии. 😦
    P2: Видях коментара ти, наистина ти ни информира първа за тях, но аз ги бях забелязал преди да прочета коментара. Това е и причината да не те спомена в публикацията.

  3. P2, написах имейл до екипа на CP, за да ги попитам дали ще махнат мисиите в края на юни и ми казаха, че засега нямат такива планове! Тоест мисиите засега си остават за постоянно!

  4. Защо мисиите не останат завинаги?
    P2: Има шанс и да останат, но ще разберем след края на месеца. Първоначално стана ясно, че трябва да са тук временно, но може да има промяна.

  5. P2, МНОГО ти благодаря за кода за безплатно мембърство. Винаги съм искал да стана мембър и най-после стана. Купих супер много дрехи, декорации за иглуто, карти, костюми, сърфове, китари, шейни… Абе какво да ти кажа, голяма забава. 🙂 Обаче имам няколко въпроса, на които бих искал да ми отговориш, ако имаш време.
    1. Какво ще стане с дрехите и костюмите след като изтече мембърството?
    2. Какво ще стане с марките, които съм спечелил докато съм бил мембър?
    3. А с книгата за марки? След като сам я декорирал, ще се запази ли след като изтече мембърството?
    4. Какво ще стане с пъфълите (осинових всички 🙂 ) след като изтече мембърството?
    5. Какво ще стане с картите след мембърството? Дано да мога да ги използвам и след като изтече членството, защото купих над 50.
    6. Какво ще се случи с иглуто?
    Много се надявам да ти остане време да ми отговориш на въпросите. 😉
    P2: Дрехите ще се запазят, но ще можеш да ги използваш отново само, ако пак си платен играч. Марките се запазват, тоест ще се виждат, че са спечелени, но пък книгата ти ще стане както преди да имаш мембърство. Пъфълите ще останат в иглуто ти и ще можеш да се грижиш за тях нормално. Card-Jitsu картите също се запазват, но могат да се използват само с активно членство. Иглуто ти също ще стане както преди да си бил платен играч – тоест обикновено.

  6. P2, каква грешка направих само. Бях си купил огнени обувки от Penguin Cup, когато бях мембър и сега си ги свалих без да искам.
    P2: Е, нищо. Някой ден пак ще станеш платен играч и ще си ги сложиш.

  7. Най-хубавото е, че имам два айтема на облак с гръмотевици – един за глава, а другият за лице! 😀

  8. А защо Club Penguin не ги поднови малко за цялото това време?!Имам предвид, че на мисиите се виждат старите стаи.
    P2: Мисиите трябва да се направят изцяло наново. Абсолютно всичко в тях е с остарял вид, но няма как да се пресъздадат едно към едно, тъй като например вече не съществува старата PSA база.

  9. P2, затова, че ми помагаш на мен и на другите в този сайт, аз реших да ти дам нещо. Само кажи какво, няма да се тревожиш за мен. Кажи какво да ти дам. Иначе какъв приятел бих бил, ако не ти дам нещо за целия труд, който полагаш. Искам да си оценен, приятелю!
    P2: Не е нужно да ми даваш нищо. Аз не отделям от времето си, за да получавам възнаграждение. Достатъчно ми е да чета позитивни мнения от посетителите ни, които са доволни от работата ми. Понякога си пиша с много мили хора, които наистина успяват да ми оправят настроението, когато не се чувствам добре.

  10. P2, може ли код за мембърство, но много те моля, да не е използван.
    P2: Разбира се, че няма да е използван. Провери си имейла за кода.

  11. Отдавна не бях влизал в сайта ти, но виждам, че все още се справяш добре. Едва ли ме помниш, но искам да те попитам, дали има някаква възможност да върнеш чата обратно?
    P2: Да, помня те. И не, чатът повече няма да бъде добавен в сайта.

  12. Интересни са мисиите! Според мен са идеалната тренировка за всички агенти! Всеки би се затруднил първия път. На мен ми отне доста време, когато ги минавах за първи път. Не успях да се справя сама честно казано. Помагах си малко с книгата PSA Secret Agent Handbook. Но дори с нея ми беше малко трудно! Много тренирах и сега ги минавам без проблем за около 10 минути! 🙂 Но признавам, че ме затрудниха първите пъти, когато ги минавах!

  13. Нееееееееее, P2, защо? Нали ми обеща, че ще направиш така че чатът да се върне? Ти ми обеща! Моля те, нали сме приятели!
    P2: Да, но със Spyro и Филип обсъдихме повторното добавяне на чата и в крайна сметка взехме решение, че ще е по-добре без него. Това е за доброто на посетителите ни.

  14. Добре, разбирам, но поне ми кажи защо се стигна до това. Аз в чата не съм лош, нито тук.
    P2: Да, знам, но не става дума за теб, а за други хора, които не искаме да влизат в чата, а това няма как да не се случи.

  15. P2, може ли безплатен код за мембърство? Никога не съм получавал.
    P2: Провери имейла си за ново писмо от мен. Там съм ти изпратил един код.

  16. Не мога да мина 8-ма мисия заради онези тръби! Какво да направя?
    P2: Там е необходимо да свържеш тръбата от горния ляв ъгъл с тази от долния десен. Размяната става като кликнеш върху едно квадратче и после върху още едно, за да си сменят позициите. Опитвай се и би трябвало да успееш за най-много 10 минути.

  17. P2, мнооооооооооооооооооооооооооооооого ти благодаря за кода! В списака за приятели на твоя пингвин сложих звезда! Добре дошъл си в моето иглу!
    P2: Ще го посетя съвсем скоро. Дано да те заваря там! ^.^

    • Името на пингвина ми е Gn71599.
      P2: Музиката ти е невероятна! Добре се справяш в SoundStudio. Много ми харесва как си декорирал дома си. Имаш и сладки пъфъли! ^.^

  18. На мен пък най-трудна ми е седмата мисия. Още не мога да я мина. 😦 Много ми е трудно да спечеля target.

  19. В марките за PSA мисиите има една, на която пише: “Complete the secret task in mission 7”. Как да я спечеля?
    P2: Следвай стъпките от това видео, за да я получиш: https://youtube.com/watch?v=_oYT8pet1EQ И не забравяй, че цветовете за пианото са различни при всяка игра.

Оставете ни въпрос или мнение!

