Агенти в Coffee Shop – видео

Здравейте, пинговци!

Знаете ли, че винаги в Club Penguin до вас стои поне един EPF агент на най-много три крачки разстояние от вас? И най-хубавото е, че участниците в тази тайна общност са винаги готови да помагат, дори и да са на работа.

Благодаря на bobi, че ме уведоми първи за видеото!

А забелязахте ли сянката на Herbert и Klutzy в клипчето от Club Penguin, което беше добавено преди няколко минути? Какво ли правят двамата в Town? Ясно е само, че е нужно да тренираме с PSA мисиите в агенцията, за да сме винаги подготвени за предстоящите заплахи. Очаквайте и последните три мисии в сряда вечерта.

– Penguinn2 –

Posted on 22.06.2015, in Videos. Bookmark the permalink. 25 Коментари.

  1. Подготвят ни за нещо голямо. Подготовката включваше завръщане на мисиите към играта и видео. Какво ли ни очаква?

  2. ivailoivanov2003

    Забелязах нещо страно във видеото. Май ще има SAT агенти?
    P2: Кое те кара да мислиш така?

    • Може би има предвид надписа на края Secret Agent: Train.

    • ZeroHero66

      Много си наблюдателен! Аз не обърнах особено голямо внимание на този надпис.

    • ZeroHero66

      Не, според мен просто казват: „Тайни агенти, тренирайте в базата“… Не звучи като име на нови агенти. Но като стана дума – мисля, че знам какви ще са следващите агенти след ЕРF. От Future Party разбрах, че следват агентите от Extra Planetary Federation или Extra Planetary Force. Мисля, че някое от двете ще бъде новата агенция, но не е сигурно още. Все пак го пиша, за да бъдете подготвени.

  3. Това видео е страхотно!

  4. Някой забеляза ли Megg в началото на видеото? 😀
    P2: Наблюдателен си! 😀

  5. Чудя се как Skip е станал дух и каква е връзката му със Gariwald? Сигурно на Halloween Party 2015 ще разберем. P2, как мислиш?
    P2: Сигурно е използвал машината на Gariwald VIII – Ghostamatron, която може да превръща пингвини и пъфъли в духове, ако влязат в нея.

  6. EPF организацията е една от най-добрите идеи на Club Penguin!

  7. Georgi85407

    P2, нали бяхме говорили да организирам конкурс в иглуто ми? Кажи някой петък до 10 юли включително, когато ти е удобно, за да го направим. Наградата е от мен. 😉
    P2: Да, направо ми пиши в Skype, за да изясним подробностите.

    • Georgi85407

      Кога ще си на линия в скайпа? Писах ти днес, но ти излезе.
      P2: Утре следобед.

  8. В началото, когато Megg се разхожда, единият пингвин до нея вдясно си промени цвета. Първо беше оранжев и стана лилав!
    P2: Да, прав си, но е само малка част от нея. Не се променя напълно и все пак е вярно, че Club Penguin са допуснали грешка.

  9. P2, защо Polo Field го няма? Той беше готин? Нека не стават повече напуснали от екипа.
    P2: Може и да са го уволнили, кой знае? Официално ни беше казал, че напуска, за да търси нови приключения.

  10. Очилата от дванадесета мисия ще могат ли да се вземат?
    P2: Те са от 11-та, но да, ще могат.

  11. Интересно видео. Какво ли ни готви Herbert? 🙂

  12. P2, според теб Herbert какво прави в Town? Иблагодаря, че ме спомена.
    P2: Не знам, аз също се чудя. Може би взима материали за следващата му машина?

  13. Няма да повярвате какъв трейлър намерих! Ще има Плажен Тийн Филм 2, който излиза след два дни. Сериозно говоря.
    P2: Да, а за България премиерата би трябвало да е към септември месец.

    • алекс малинова

      Да… Те вече пускат трейлър по нашето Дисни.

  14. ZeroHero66

    Има пингвини, които прикриват толкова добре, че са агенти, че човек никога не би се досетил. Има много агенти, поне няколко във всяка стая. Ако се наложи, те са винаги готови да помогнат. Но дали аз съм агент? Това ще остане в тайна… 😀

  15. P2, старата музика на агенцията повече ми харесваше! А на теб?
    P2: Да, но тя би трябвало да бъде отново върната след края на месеца.

  16. ivailoivanov2003

    P2, ще ви кажа нещо, не се шокирвайте, но аз съм агент. Пазя острова от мечета! 😀

  17. Всички сме агенти и не е шокиращо. Всички знаят, че си агент и аз съм агент. Не е шокирашто като всички знаят.

Оставете ни въпрос или мнение

