Седмица на кралските айтеми

Здравейте, пинговци!

В следващите седем дни ще можете да си вземете невероятни дрешки само и единствено от приложението на Club Penguin на iOS и Android устройства. За безплатните играчи има две шапки, от която една е за крале, а другата – за принцеси, както и костюмчета към тях за мембърите.

royalitemss

Ще можете да ги вземете като влезете в апликацията още сега. После само натиснете с пръст върху подаръка, който искате и веднага ще го получите. А също и Rainbow Puffle Party вече приключи, затова островът отново си е нормален.

– Penguinn2 –

Posted on 25.06.2015, in Mobile Events. Bookmark the permalink. 10 Коментари.

  1. ZeroHero66

    Влизам, но нищо не ми се появява! Какво трябва да направя?
    P2: Екранът би трябвало да се появи след като влезеш в пингвина си, но в момента има проблем и затова не всеки го вижда.

  2. Супер, но има само два айтема за неплатените играчи, от които единият е достъпен от код.

  3. Аз си взех айтемите за безплатните играчи. Жалко, че костюмите са само за мембъри. Много ми се искаше да си взема и роклята.

  4. cece rapara

    Защо като вляза в играта не мога да си взема айтемите за безплатните играчи? Нищо не ми излиза.
    P2: Би трябвало да се появят след като влезеш в пингвина си, но в момента има проблем и екранът не се вижда при някои играчи. Би трябвало всичко да е наред утре или най-късно в събота.

  5. P2, защо когато вляза в приложението на Club Penguin на Android не мога да си взема айтемите? 😦 Моля, помогни ми. 😦
    P2: Проблемът е и при мен, както и при други наши посетители. Опитай се отново утре, когато би трябвало вече всичко да е наред.

  6. Не ме интересува за партито, вече не искам дори и шапката за момичетата, въпреки че съм момче. 😀

  7. Всички айтеми ли са били достъпни и преди в играта?
    P2: Да, не са нови.

  8. P2, помощ! Пак влязох в Club Penguin за телефони и таблети, отново не ми дава достъп до костюмите. Какво да правя?
    P2: Не се тревожи, дрешките ще са достъпни и в модния каталог от 1 юли и ще стоят там до месец септември. Ще можеш да си ги вземеш тогава, ако досега не си успял.

  9. И на мен още не ми се появява.
    P2: при мен също е така. Ще можеш да си ги вземеш след три дни, не се тревожи.

  10. И на мен още не ми се появява.

Оставете ни въпрос или мнение

