Inside Out Party – Rockhopper със загубени спомени

Здравейте, пинговци!

Вече гледахте ли новия филм на Disney и Pixar „Отвътре навън“? Преди малко повече от две седмици ви споделих, че предстои парти по филма, което ще се нарича Inside Out Party, а сега Megg официално го обяви за събитието на юли месец. На него ще е нужно да помогнем на Rockhopper да върне спомените си. Ако четете Club Penguin Times ще знаете, че той си е похапнал прокълнато сирене. Ще е необходимо да използваме емоциите му, за да му помогнем да си бъде както преди.

SakyJkg3U

Събитието започва на 22 юли, а над този текст виждате скица на The Dock както ще изглежда на партито. Съвсем скоро ще получим още информация и снимки за него, а до седмица ще видим и календара със събития за месец юли. Е, вълнувате ли се за това, което предстои и защо? Можете да ни кажете в коментарите на тази публикация.

– Penguinn2 –

Posted on 27.06.2015, in Sneak Peek. Bookmark the permalink. 13 Коментари.

  1. Все още не съм гледала филма, но ще го изгледам съвсем скоро. Сигурно партито ще бъде много яко. 🙂

  2. алекс малинова

    Супер! Филмът е много, много хубав! Затова съм сигурна, че партито ще е много забавно!

  3. Аз гледах филма и много ми хареса! Надявам се и партито да е страхотно. С тази идея за спомените на Rockhopper ми се струва интересно!

  4. Гледах филма тази седмица и много се вълнувам за партито! 😀

  5. Според мен филмът ще е много интересен! Аз и Zornica3 ще го гледаме скоро. 😀

  6. Здравейте! За съжаление още не съм гледала филма, но съм гледала трейлъра и както филма, така и партито ми изглеждат супер забавни. Мисля, че всички ще се сдобием с още нови и хубави спомени от Club Penguin. Много ще се радвам, ако има дрехи или коси за обикновените играчи. Надявам се да има и мини игри на партито.

  7. Sweet strawberry

    Жалко, че няма да има Music Jam тази година, но това парти го замества.

  8. Да, да, така ще мога да ида до острова му и да си взема някакви яки айтеми. ДА, СУПЕЕЕЕЕР!

  9. Дано по този начин да видим къде се намира Rockhopper Island. 😀

  10. Аз също не съм гледала филма, но партито сигурно ще бъде страхотно. 🙂

  11. Всъщност има ли информация за айтема на партито? Независимо дали са от Rockhopper или от героите от филма, ще има ли въобще айтеми за неплатените играчи на това парти?
    P2: Разбира се, винаги има, но още е твърде рано и няма как да знаем точно какви ще бъдат.

  12. А филмът има ли български субтитри или аудио? Аз не намирам.
    P2: В момента дават „Отвътре навън“ само в кината. Филмът се прожектира с българско озвучаване, а дори и една от главните героини – „Радост“ е с гласа на Мария Илиева.

Оставете ни въпрос или мнение

