Малки обновявания от 30 юни + поглед към #ProjectSuperSecret

Здравейте, пинговци!

Със завръщането на едно от най-старите партита – Festival of Snow, Club Penguin обновиха началния екран на играта.

Inside-Out-Catalog-Billboard_5-1435684892

Също така пингвинът Riyita беше на посещение в сградата на Club Penguin и оттам ни предостави поглед към #ProjectSuperSecret. Този проект се разработва от доста време и вече знам защо. Изгледайте видеото, за да разберете и вие.

Погледът е за правенето на дрехи. Интересното обаче е 3D пингвинът. Дали скоро играта ще е в 3D вариант? Надявам се скоро да разберем. От няколко дни огънят в Ski Lodge най-после, след цялото това чакане е поправен и се движи. Вижте само колко е приятен за гледане:

Untitled

А ето и една тъжна новина. Club Penguin затварят руските и немските сървъри заради ниска посещаемост. Шокиран съм от тяхното решение, защото отвориха руските сървъри през 2014 и едва след година ги спират.

Sunset-RU-Billboard_Play-Page-1435684892

Последният ден, в който сървърите ще бъдат достъпни, е 2 септември. След това казваме „довиждане“ на руските и немските сървъри. От днес не можем да си правим регистрации в тези езици, но за щастие акаунтите направени от тях няма да бъдат изтрити. Очевидно Club Penguin не само уволняват работници, но и намалят функциите на играта.

– Spyro662 –

17 thoughts on “Малки обновявания от 30 юни + поглед към #ProjectSuperSecret

  1. Супер проект, ТОВА Е СТРАХОТНО! Огънят в Ski Village – откакто дойде новият вид се искаше от много пингвини. Относно сървърите – УЖАСНО. Бил съм свидетел как отваря немския и руския CP и сего ще съм свидетел КАК ЩЕ ГО ЗАТВАРЯТ. От лошото (уволняването на работници), към доброто (след лошото CP ми стана по-забавна) и сега ОТНОВО към лошото. ;(

  2. Ами просто със саркастичен тон мога да поздравя СР за това. Сериозно, руските сървъри едвам са на една година и веднага се размърморосаха. Тогава за какво въобще ги създадоха…
    А и като гледам как тенденцията върви, скоро ще затворят и английската версия, а за български неща в играта да не мислим.

    • Официалната причина на Дисни е, за да създават нови игри и да разпостраняват играта на други езици, доколкото разбрах. Не виждам смисълът от това.

  3. Много ще се радвам, ако играта е на 3D вариант не само за Android устройствата, а и за версията на компютър. Тъжно е, че затварят руските и немските сървъри. Знам, че играта е популярна, но все пак ме е страх да не закрият цялата игра в близките години. Имаше една игра Pandanda, която аз много харесвах, но я замразиха. Надявам се нищо такова да не се случва на Club Penguin – играта, която всички обичаме. 🙂

    • И аз много обичах да играя Pandanda. И бях много тъжна, когато я закриха… Много хора са се разбунтували и накрая са създали фалшива Pandanda. Накрая затвориха и фалшивата игра. 😦

    • И аз играех на Pandanda, въпреки че беше само за година. 😦 Имаше общо 4 частни сървъра на нея, от скоро вече го няма и последния частен сървър.

  4. Не мога да повярвам, че затварят руските и немските сървари. Много обичам да влизам в руските, защото руският език е близко до българския и разбирам малко повече. Но изглежда от 2 и това няма да мога.

  5. Тук нещо не е наред, защо? Нещо ми подсказва, че ще закрият играта до края на годината. Как мислите? Дали е така? Страх ме е да не се окажа права и да закриват играта стъпка по стъпка.

    • Няма как да закрият играта толкова бързо. Ще разочароват много техни фенове.

  6. Обновяването с огъня е страхотно! Може ли да питам как сте направили така, че картинката да се движи? 🙂
    На мен идеята за 3D пингвини не ми харесва… Не знам за вас, но на мен така ми харесва повече. А относно закриването на сървърите – направо съм страшно изненадана! По този начин много пингвини от немския и руския сървър ще се откажат от играта. 😦 Според мен Club Penguin ще бъде закрита след 3-4 години, което всъщност е много жалко.
    Spyro: Картинката се движи, защото е gif.

  7. Страх ме е да не я затворят като Pandanda, а и също като една друга игра на Дисни, която много обичах да играя – Pixie Hollow. 😦 Но дано, ако спрат CP да има още нови по-добри игри!

  8. Spyro или P2, може ли да ми покажете как се прави такава картинка?
    Моето мнение е наполовина весело и наполовина тъжно. :/ В един миг се радвам за всичко, за това, че играта може да стане 3D, че огънят се раздвижи. 😀 А в друг миг се натъжавам, че затварят тези сървъри. Наистина така губят доста почитатели – едни и същи партита, никакви айтеми за неплатените играчи. Rubicp беше прав. Те сами предизвикват играчите да се бунтуват, да използват и правят хакерски програми. Много съм разочарована. Един е изводът ми – играта се разпада! 😦
    Spyro: Направих я с Camtasia Studio.

  9. На мен също не ми харесва идеята за 3D пингвини и също съм съгласна с теб за руските и немските сървъри, но все пак не ми се вярва, че ще закрият Club Penguin, защото английският език е втори език на почти всички държави и така руснаците и немците пак ще могат да я играят. Все нещо трябва да могат да разбират на английски. Не е ли така?

Оставете ни въпрос или мнение

