Penguin Style – юли 2015

Здравейте, пинговци!

Penguin Style каталогът получи обновяване днес и то е пълна катастрофа! Позната ли ви е корицата? Причината е, че изданието е пълно само със стари айтеми.

julycat15

Цялата конструкция вече е на друг принцип. Използват се единствено снимки, затова няма тайни, няма и движения при посочване на предметите. Фоновете също са от предишни години.

bgjuly15

За айтемите разбрахте. Няма какво да добавя към тях, можете да ги видите и сами на снимките по-долу.

page1

page2

page3

page4

А пингвинът на работа този път прави кафе. Използвайте престилката с бутона „D“ от клавиатурата си, за да изпълните специално движение.

workjuly15

А дали аз съм доволен от обновяването? Не, в никакъв случай. Смятам промените за крайно неприемливи. Изглежда този месец трябва да се примирим с нещо, което едва ли ще се хареса на някого. Дано през август има нови дрешки, защото е крайно време за това.

– Penguinn2 –

22 thoughts on “Penguin Style – юли 2015

  1. Хей, а къде са кралските айтеми от мини партито за Android и iOS? Защото не ги видях.
    P2: За съжаление не са включени както ни беше обещано.

  2. Е, то бива бива махане на неща, ама този път съвсем прекалиха. Картинен каталог! Остава да направят и пингвините на PNG. Вече няма тайни, НИЩО!

  3. Получих отговор от Club Penguin, че отсега нататък каталозите ще са картинни. Всички са обновени, даже вече Furniture и Igloo Catalog са два отделни. Е, явно Club Penguin си вкараха отново автогол.

  4. Въобще не ми харесва, че CP се отнася така с новостите. Но от друга страна най-после успях да си купя тези айтеми. 😀 Нищо чудно, че старите играчи протестират срещу екипа на играта, за да върнат стария вид. Мислех и аз да се присъедини към тълпата, но от това няма да има смисъл.

  5. На мен каталогът до някаква степен ми харесва, като например, че пуснаха Purple Sneakers и Red Letterman Jacket.

  6. Днес по-рано нямах време да прочета публикацията, но и на мен ми направи впечатление, това че има много стари айтеми, макар че исках онези. 😀 Малко ми е гадно, че затвориха руските и немските сървъри и няма много нови неща в играта. Не знам какво се очаква занапред. 😦

  7. С тази престилка за кафе може ли да се вземе марката?
    P2: Да, възможно е да се спечели с нея.

    • Каква марка?
      P2: Става дума за Coffee Server от категорията Activities.

Оставете ни въпрос или мнение

