Какво да очакваме през юли 2015

Здравейте, пинговци!

През юни Megg ни показа календар със събитията, които предстоят в следващите 30 дни и тъй като идеята се хареса от играчите, сега също направи нещо подобно. Този път тя ни показва снимка с някои от по-важните неща, които ще се случат на острова през следващите седмици, но без датите.

JulyWhatsHappening-1435852643

Благодаря на blu3225 и ivailoivanov2003, които първи забеляза статията на Megg и ме информираха! ^.^

Можете да очакваме Inside Out Party от 22 юли, поглед към #ProjectSuperSecret, нов дизайн на блога на Club Penguin, срещи с Rockhopper, а и надникване в главата му, също и нещо свързано с деня на приятелството, Международна седмица на клоуните и Gary. 😀 На картинката виждате айтемите от приложението на CP за мобилни устройства, които не всички успяха да вземат. Може би сега ще се завърнат отново, за да може всички да ги получим? Предстои да разберем.

– Penguinn2 –

11 thoughts on “Какво да очакваме през юли 2015

  1. Не е чесно, аз ти казах първи, но ти изтри коментара ми!
    P2: Оу, не съм го изтрил. Той е в страницата “Въпроси”. Blu3225 ми каза в 19:39, но няма проблем, ще добавя и твоето име.

  2. Страхотен календар! 😀 Нямам търпение да се срещна с Rockhopper! 😀 Въобще нямам търпение всичко от календара да се случи! 😀

  3. На коя дата се пада #FriendshipDay? Защото бих искала да поздравя приятелите си тогава. 🙂
    P2: Нямам представа. Намирам го на различни дати за 2015-та, но мисля, че е на 30-ти юли.

  4. P2, искам от теб само да ми намериш пингвин от ненужните, който да има костюм на “Университет за таласъми” Знам, че не мога да ги нося, но ми трябва. Благодаря за помощта!
    P2: Имаш късмет, че в момента обновявам страницата и влизам във всеки един пингвин. https://bobonika1212cp.wordpress.com/penguins/comment-page-2/#comment-59785 Smuff56 има такива дрехи.

Оставете ни въпрос или мнение!

