Нов безплатен код: FERIASCP

Здравейте, пинговци!

Club Penguin са решили да ни зарадват с нов безплатен код: FERIASCP Той този път отключва 3 неща, но за съжаление за едно от тях има код, който го отключва отделно.

Screenshot_2

Също така има и код за раничката, но този път тя е в различни цветове. А с паричките можете да си купите някой аксесоар към нея или лаптопа. Ето и как изглеждат айтемите в играта:

 FERIASCP

Благодаря на blu3225, който първи ме информира за кода. А на вас харесват ли ви тези айтеми? Аз малко съм разочарован, но за в бъдеще очаквам нови кодове с нови айтеми.

– Spyro662 –

9 thoughts on “Нов безплатен код: FERIASCP

  1. То нямаше ли код за лаптоп?
    P2: Да, но някои се затрудняваха да си вземат раничката, затова сега могат да я получат по лесен начин.

  2. Има и безплатно 7 дневно мембърство, но на пингвина ми не го приема. Ох, защо не ми приема този, който ми излиза на екрана?
    P2: Явно преди си използвала безплатен код за пингвина си и поради тази причина нямаш право да въведеш нов.

  3. Спайро, ще приемеш ли поканата ми за приятелство в Club Penguin?
    Spyro: Списъкът ми е пълен, но ще опитам да премахна няколко пингвина, които вече не играят и ми прати пак покана.

  4. Нов код за стари неща. Надявам се в бъдеще да има нови кодове за НОВИ неща. И все пак хубаво, че раницата ще се взима по по-лесен начин. 🙂

Оставете ни въпрос или мнение!

