Безплатно мембърство за 7 дни

Здравейте, пинговци!

Club Penguin отново предоставят безплатно мембърство за 7 дни на всички, които имат желание да ползват опциите на платен играч поне за кратко време. За да си вземете е нужно само да влезете в http://disney.com.br/clubpenguinredeemdn/След това сложете отметка в полето пред „I’m not a robot“ и кликнете на „Continuar“.

freemembership0715

Вашият код ще се появи вдясно. Копирайте си го и го използвайте сега или по-късно. А това видео ще ви помогне с активирането му, ако имате затруднения.

freecode0715

Също благодаря на blu3225 и big_penguin, които ми казаха за новите безплатни кодове. Ако имате някакви проблеми, не се колебайте да ни помолите за помощ.

– Penguinn2 –

Posted on 04.07.2015, in Codes. Bookmark the permalink. 56 Коментари.

  1. P2, на мен ми се зареди преди да сложа отметката, но не ми се появи нищо освен фонът, който си стоеше. Можеш ли да ми помогнеш?
    P2: Вече не можеш да взимаш кодове от този сайт. Закъсня с няколко седмици, затова за съжаление няма как да ти помогна.