Stadium се завърна

Здравейте, пинговци!

Стадионът се завърна най-после, но с малко закъснение, ако питате мен. 😀 Той отново е с дизайна от Penguin Cup Party и пак ще можете да се състезавате с вашите приятели кой ще вкара най-много голове!

Screenshot_5

Спортният каталог също беше обновен от миналата седмица. Но вече има и къде да използвате тези футболни екипи. Няма нови неща, нито пък тайни.

Screenshot_6

Това е всичко ново (старо) за сега. А вие от кой отбор сте? Кой цвят ви допада най-много? 😀

– Spyro662 –

Posted on 08.07.2015, in Stadium. Bookmark the permalink. 16 Коментари.

  1. Ще бъда от сините.

  2. Georgi85407

    Само зелените!

  3. А какво имаше преди?
    Spyro: Ice Ring – Ледената пързалка, би трябвало да си я забелязал. 😀

  4. Ето, защо swf http://media1.clubpenguin.com/play/v2/content/global/rooms/rink.swf ми излизаше на стадиона, а мислех, че е развалено.

  5. Аз съм само и единствено за жълтите! 😀

  6. Sweet strawberry

    Аз съм от отбора на жълтите. 😀

  7. Сините разбира се! 😀 Само акулите! 😀

  8. Акулите са най-добри.

  9. Като отидох там, топката пощуря и без никоя да я пипа, червените отбелязаха 192 гола. 😀

  10. Супер! Аз никога не съм виждала Stadium, защото от март месец играя Club Penguin и съм много впечатлена. 😀

  11. Искам да попитам как да си направя аватар и отдоло да се вижда Бобоника?
    Spyro: Трябва да си поръчаш картинка на тази страница.

Оставете ни въпрос или мнение

