Rockhopper има нужда от помощта ни

Здравейте, пинговци!

Капитан Rockhopper е бил намерен на брега на острова днес. Тъй като е бил дезориентиран за случвалото се и не си е спомнял нищо, Gary е установил, че има нужда от помощ да си спомни всички неща, които е преживял.

adgaryrockhopper

Поради тази причина ще конструира машина, с която да му помогнем. Посетете играта другата седмица, защото всички ще трябва да се включим на Inside Out Party.

Inside-Out-Rockhopper-Billboard

То стартира на 22 юли и ще продължи две седмици, а за мобилни устройства – един месец (до 19 август). На събитието ще са достъпни и дрешки като тези от филма “Отвътре навън”.

Inside-Out-Get-Emotional-Billboard

Вълнувате ли се? Аз определено да, тъй като имам големи очаквания. Надявам се да бъдат оправдани.

– Penguinn2 –

12 thoughts on “Rockhopper има нужда от помощта ни

  1. Пингвините на третата картинка не ми допадат много.

    • И на мен така. Ако не знаех, че това са героите от филма, бих разпознала само Тъга, Страх и може би, Отвращение. Останалите не ми приличат много на емоциите от анимацията.

  2. Радост на третата картинка прилича на златен пингвин.

  3. P2, мислих да кажеш на CP екипа да създадат Halloween Party със зомбита и Herbert да ги командва. Да се нарича “Mission Halloween”.
    P2: Сега ще им пиша, за да им предложа идеята ти.

  4. От друга страна на мен много ми харесва как са представени в ума на капитана!

  5. Имам един проблем. Знам, че не точно тук да питам, ама как да си оправя приятелите? Аз нямам никакви приятели, а имах към 500 и сега нямам. Моя приятел ме вижда като приятел, а аз него – не. Моля, помогнете!
    P2: Би трябвало проблемът сам да се оправи след няколко влизания в акаунта. Може да пробваш с изчистване на кеша си или с друг интернет браузър (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera и други).

  6. На кой точно остров да отида за да се видя с капитана? Моля ви пишете има 27 минути докато дойде в руския. :/
    Spyro: Той посещава различни стаи като: Town, Dock, The Beach, Cove и др. Чакай го там където има най-много пингвини. По принцип го чакат в Town.

  7. И как да взема предмета? Щом го видях, той избяга и не можах да взема нищо от него! Как да взема?
    Spyro: Трябва да цъкнеш на него и ще му се отвори игралната карта. След това натискаш бутона за приятелство, за да го добавиш в твоят списък с приятели и после взимаш фонът му като натиснеш ето този бутон.

  8. Ами точно това нещо не ми се отваря…
    P2: Гледай да не отваряш чужди игрални карти на срещите или поне ги изчаквай да заредят напълно и тогава ги затваряй. Така няма да имаш проблеми с взимането на фона.

Оставете ни въпрос или мнение!

