Запознай се с Rockhopper – видео

Здравейте, пинговци!

Капитан Rockhopper несъмнено е готов да извърши всякакви героични подвизи, но дали наистина е толкова смел за колкото го мислим? Ще можем да разберем, когато надникнем в ума му на Inside Out Party, което започва на 22 юли.

Дали нашият пират се бои и от нещо друго освен фламингота? Крайно време е да разберем. Освен това ще можем да срещнем Rockhopper на острова в продължение на две седмици, за да получим марката и фона му.

– Penguinn2 –

10 thoughts on “Запознай се с Rockhopper – видео

  1. P2, кой те информира пръв за видеото?
    P2: Видях коментара ти, но чак след като публикувах, затова не съм те споменал.

  2. Ще са мембърски ли дрехите на чувствата в този сезон?
    P2: Да, но е възможно поне шапките им да са за всички играчи.

  3. Ах, харесва ми този Rockhopper с неговите приключенния. Иска ми се да бъда капитан като него!

  4. Защо във видеото казват ,,Club Penguin Presents Captain РОКОПААР“? 😀 Не е ли „Рокхопър“? Аз така го произнасям. 😀
    Spyro: Аз чувам „Рокхопър“. 😀

    • Добре поне, че не казват „Роскхоппер“! Някои от познатите ми така го произнасят. 😀

Оставете ни въпрос или мнение

