Inside Out Party: Радост и Тъга

Здравейте, пинговци!

Остава само един ден до дългоочакваното Inside Out Party, а Megg е все така нетърпелива, затова ни запознава с още две от емоциите – Радост и Тъга. Видеото е съвсем кратко и в него можем да видим как двете емоции скачат върху трамплин. Ако сте гледали филма, ще знаете, че Радост както винаги е въодушевена от всичко, което се случва, докато Тъга е по-резервирана.

Разбира се, от това видео няма как да научим много за партито, но още от утре ще можем да му се насладим, а повече информация и погледи можете да видите в предишната ни публикация. Страхотно е, че емоциите превземат острова ни, нали? Вие имате ли любими герои от филма и вълнувате ли се за старта на едно от най-дългоочакваните партита в играта?

– Филип –

9 thoughts on “Inside Out Party: Радост и Тъга

  1. Нямам точно любим герой, но много ми харесва как Отврат си врътва косата от отвращение. 😀 Първо се намръщва, после я врътва. 😀 Много ми харесва. Винаги съм се чудила как Бяс Лют ще бълва огън, като има шапка в главата на капитана? Нали знаете, че той е нещо като вулкан – изригва постоянно? 😀 Пък и този клип съм го гледала, постоянно го дават по телевизията.

  2. Нямам търпение да започне партито! Всички герои ми харесват, но любими ми са Радост, Тъга и Отврат. 😀

  3. Аз също нямам търпение за партито! Любимият ми герой е Тъга, защото малко прилича на мен и ми е симпатична. 😀 Останалите герои също ми харесват.

  4. Нямам търпение партито да започне! Според мен това ще е много интересно парти. Любимите ми герои са Радост и Отврат.

  5. Не съм гледал все още филма „Отвътре навън“, но имало ли е момент, в който всички герои/емоции да са били в едно настроение – щастливи, ядосани, тъжни, страхливи или отвратени? 😀
    Филип: Филмът е много хубав и ти препоръчвам да го гледаш. Не бих искал да ти издавам какво се случва в сюжета. 😀

Оставете ни въпрос или мнение

