Парти за марки: Юли 2015

Здравейте, пинговци!

Лятна ваканция сме, затова защо да не си изкараме малко по-различен ден, в който всички ние да се видим и да се забавляваме? Отново е време за парти, на което можете да си спечелите марки в Club Penguin. Дори и да имате тези, които ще се опитаме да вземем, може отново да присъствате, за да помогнете на другите, които ги нямат. Всички са поканени!

PartyInvitationJuly15

А по-долу съм написал графика ни по минути и места, за да можете да ни намерите по-лесно.

Партито приключи! Благодарим на всички, които присъстваха.

Възможно е да се върнем на предишни места след последната стая, ако случайно има хора, които са пропуснали да си спечелят част от марките. Можете да ни пишете коментари в тази публикация и по време на партито, ако имате нужда от допълнителна помощ. Графикът поглежи на промяна след началото на събирането, ако дойдат повече пингвини от очакваното. В такъв случай ще актуализирам информацията веднага. Очакваме ви! ^.^

– Penguinn2 –

Posted on 26.07.2015, in Bobonika1212cp. Bookmark the permalink. 35 Коментари.

  1. Задължително ще присъствам. 😉

  2. Sweet strawberry

    Аз няма да го пропусна. 🙂

  3. Ще дойда! И без това имам футболен екип и хокеен екип без мембърство. Нямам търпение!

  4. А ще можем ли 30 пингвина да отидем на острова, да извадим каските и да спечелим марката?
    P2: Да, ще отидем в Iceberg веднага след Dance Club, ако видя, че на партито са дошли достатъчно души. В противен случай няма да правя промяна в графика и този път няма да пробваме да вземем марката.

  5. За съжаление няма да участвам поради причини.

  6. ZeroHero66

    За съжаление мисля, че няма да мога да присъствам, но ще направя всичко по силите си да дойда…

  7. ivailoivanov2003

    А марката за айсберга?
    P2: Ще се опитаме да спечелим и нея, ако видя, че на партито са дошли достатъчно пингвини. В такъв случай ще актуализирам информацията в тази статия веднага. Поне за момента оставям графика без промени.

  8. Аз май ще мога да дойда. 😀

  9. Ще присъствам!

  10. Р2, вече знам как да спечеля марката, която с години не бях спeчелвал! Благодаря! 🙂

  11. Ще се опитам да дойда!

  12. Може и да присъствам, но не е много сигурно.

  13. Този път и аз ще дойда! 😀

  14. Ех, за съжаление няма да мога да дойда, защото тогава ще заминавам за Крумовград. 😦

    • При мен се повтаря историята с Крумовград. Но след два дни отивам на море. Дано там има интернет. 😉

  15. Може ли нов мембърски код? Защото старият не тръгва.
    P2: Съжалявам, но в момента нямам възможност да ти дам. Нямам никакви останали кодове.

  16. Sweet strawberry

    Ще успеем ли да спечелим марката за 30 пингвина в едно иглу?
    P2: За съжаление не, което важи и за тази с 10 пингвина.

  17. Аз ще се опитам да участвам. Р2, то футболният и хокейният екип се купуват само от мембъри, нали? И ако е да, май аз тези марки няма да ги взема! 😦
    P2: В момента няма как да ги вземеш, ако нямаш мембърство, но иначе хокейният екип беше достъпен за отключване до 2014-та година.

  18. Sweet strawberry

    Ще бъде по-добре, ако сложите чата само за периода за партито, за да се ориентираме. 😀
    P2: Със сигурност, но не съм планирал връщането му, макар и за един ден. Мисля, че е достатъчно и с графика, която съм добавил.

  19. Sweet strawberry

    Представяте ли си Megg да дойде на утрешното парти? Би било невероятно!
    Филип: Да, но това няма как да се случи, при положение, че не е получила покана от нас! 😀

    • Sweet strawberry

      Може случайно да влезе в този сървър. 😀

  20. Ще можем ли да спечелим марката с 10 или повече пингвини, облечени като нинджи в доджото? :/
    Филип: Да, разбира се! Стига да останат пингвини след официалното приключване на партито, ще отидем и в доджото. 🙂

  21. Може ли код за мембър, когато имаш? Не ми казвай, че нямаш, ами кажи когато имаш.
    P2: Още вчера ти изпратих код на пощата.

  22. Sweet strawberry

    P2, ти ще присъстваш ли на утрешното събитие?
    P2: Разбира се, все пак аз го организирам. 😀 Предполагам, че Филип също ще бъде там, за да помага.

  23. ZeroHero66

    Със сигурност ще дойда! Нямам търпение! 😀

  24. Аз вече съм там! 😀 В кафенето, който иска да се видим!
    Филип: Но защо толкова рано? Има цели 3 часа до старта на партито.. 😀

    • Sweet strawberry

      Аз не мога да изчакам още 3 часа до партито! 😀

    • ZeroHero66

      Аз на едно от партитата за марки отидох още в 12:00, а то беше в 20:00!

  25. Ще отида на партито.

  26. Аз май няма да мога да дойда, защото играта нещо не ми работи! 😦 😦 😦
    Филип: Опитай с друг браузър или рестартирай компютъра си. Аз също имах проблем с влизането, но вече съм в играта.

  27. Къде е P2?
    Филип: За съжаление, P2 не успя да присъства на партито.

Оставете ни въпрос или мнение

